Meiden van Maart!

Jaaa zo dus wel, ook al zie je een link je kunt er wel op klikken en dan zien we het
Dus meiden kom maar op met die leuke foto's!

Ohh vergeten te vertellen. Je doet het dus via tinypic.com en dan de link van: directe links voor layouts. Succes!

Hey dames,

hier het verloren schaap!!!

Heb me net toch wat meegemaakt....ik was bij paps en mams gaan eten en de hond in zijn bench opgesloten (in tuinhok).
Toen ik thuiskwam hoorde ik de hond niet tegen de bench duwen, wat bleek, hij zat los!!!! Wat heeft die sukkel nu gedaan; een pak wit voegsel van de plank gepakt en daarmee lopen schudden. Alles zat onder het wit incl. mijn mooie donkere hond......hahaha had eigenlijk een foto moeten maken!!!! Was echt zo grappig, alleen met het nadeel dat ik het hele hok heb kunnen schrobben.
Ik dacht weet je wat, bel vriendje lief om het grappige nieuws te vertellen...........was ie boos!!!!!!! Dit geloof je toch niet he....volgens mij heeft hij last van zijn hormonen de laatste tijd inplaats van ikke....ach jah ik kon er niet boos om worden en heb hartelijk gelachen met en om de hond hahahaha.....

Hoe is het verder met de dames???????

Bedankt voor alle lieve felicitaties meiden!! Het was zo'n vreemde dag. Alleen thuis met zoveel gedachten..... 's Middags even de stad in geweest en een schattig lief 1e pakje gekocht. En een zwangerschapsdagboek. Ik kon het gewoon niet laten. Heb het in laten pakken voor vriendlief; hij vond het gelukkig ook hartstikke leuk! Het is nog steeds erg onwerkelijk en de komende weken worden vast weer slopend. Is het wachten op de NOD voorbij, komt het volgende wachten.... Gaat het hartje kloppen? Zal alles goed gaan?
Nathalie en Mama22: voor jullie wordt het nu ook heel spannend!! Zou het echt superleuk vinden als het voor jullie ook raak is nu! Dan gaan we leuk gelijk op! Ik duim voor jullie. Wanneer gaan jullie testen?
Groetjes,
Kipling
PS maar even een foto van de test gemaakt :

ik had trouwens vandaag erg de drang om te testen.....ik weet het 't is vroeg, maar was alleen en had nog een test liggen.....helaas kon ik niet op commando plassen en heb ik het dus nog niet gedaan..........wat zouden jullie doen????

Ik heb gewoon zoiets van, als het nu negatief is dan weet ik ook dat ik ongi wordt en ga ik de rest van de week niet meer testen.....maar van de andere kant wil ik pas testen als we een weekendje weg zijn (5,6,7 juni)...........DUBIO!~!!!!!!!!!

Zal ik jullie eens een geheimpje verklappen........iemand heeft mij in mijn oortjes gefluisterd dat wij zometeen het forum weer volkletsen en naar maart meiden nr. 3 gaan!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan