Meiden van Maart!

@Mama22: ALS je het al wil doen kun je het het beste morgenochtend doen met ochtendurine, dan is de HCG-concentratie het hoogst en zie je ook een streep als het nog heel vroeg is... SPANNEND!!
groetjes,
Kipling

Ohhh wat een onwijs mooie test! Ikke word er helemaal blij van!

Ik zit ook een beetje in dubio hoor, hier begint het ook te kriebelen eigenlijk wil ik pas rond 6 juni testen omdat dan dag 36 is. Maar misschien kan ik me het weekend niet meer inhouden. Vanmiddag was ik naar chiropractie geweest. Vorige keer had ik die ochtend voor de behandeling test. Maar dacht vandaag. Ach als ik zwanger mag zijn is die behandeling niet schadelijk, omdat ik me tijdens mijn toekomstige zwangerschap me daar ook moet laten behandelen, dus wou nog ff wachten. Maar van de mooie test van Kipling begint het toch te kriebelen hoor. Ik haat alleen die negatieve testen, dus dan nog maar ff wachten hè.

Liefs Nathalie

Welke test is dit Kipling, kan je die 4 dagen voor nod gebruiken? Ik heb namelijk tests van testjezelfnu en die kan ik 4 dagen voor nod gebruiken, maar dus niet!

Heeej Kipling: dat is idd echt 2 streepjes!! super joh! heerlijk meid... doe lekker rustig aan he... geniet ervan..
En mama22..gaan we op naar maart nr 3?! dat had ik gister aaf al verwacht?? hihi maar toen was het hier toch rustiger..mijn mannetje is niet thuis dus zit ik hier wel ffies te kletsen, moet toch met iemand wat te praten hebben he.... gezellig!
Zoonlief net op bed....pfff zal je altijd zien, net straks in bad geweest..pyama aan en ja hoor, vandaag nog niet gepoept..en wat rook ik....poep..jakkie, alles weer vies. hempje vies ,dus kon ik hem netzo goed weer in bad doen...met die kleintjes blijf je bezig hoor..maarja nu ligt hij lekker in bedje...!!
Nathalie: die foto die ik van haar kreeg is een WORDbestand dus moet ik soort eerst omzetten in JPG ofzo?? ik weet dat dat kan???maar rararara hoe moet dat dat weet ikdus niet..ze zat op dr laptop lekker op bed en dr mannetje had nog niet echt foto's op zn pc gezet. maar dat ging hij zsm doen zei ze dus dan komt er ws een foto die ik wel hier makkelijk kan plaatsen... oke, dus nog ffies geduld...
Jou foto van die kat is ook maf hoor!! hihi heeft mn schoonma weleens niet doorgehad en zo de machine aan gedaan...haha hoorde ze na tijdje tiktiktik en dacht wat is dat. deedt ze m open kwam de kat eruit..hahahaha nog net niet gekookt..whahaha vond ik wel maf grapje, netzoiets als die hond bij mama22!! wat n boefje hihi!! en idd mama22 je manneke heeft last van hormonen, of is stiekum ook gespannen of je nu us positief ga testen deze keer..arme knul hij vind het ook vast spannend diep in zn hartje.....hihi... nou wie weet..ik duim voor alle overtijdmeiden!!!

Hahhaha ik weet niet waarom ik dus niet typte, misschien heb ik mijn zin niet afgemaakt.

@mamajm; als je dat bestand opnieuw opslaat typ je de "naamvandefoto".jpg
Dus je zet er gewoon .jpg achter en dan opslaan. Als het goed is slaat ie 'm dan zo op.....

Ik denk trouwens ook inderdaad dat hij echt kriebels heeft. Hij wil het zo graag.....
Ik ben ook alleen thuis en heb niemand om mee te kletsen....al zou ik me graag willen douchen (ben zelf ook wit) maar wil zo graag hierblijven............

Terug
Bovenaan