meistoppers 2008 !!!!!

Goedemorgen allemaal,

Ooh Karin wat  vervelend zeg weer spugen. We zitten ergens steeds in hetzelfde zwangerenschuitje. Ik spuug sinds een week 's sochtend weer. Als ik opsta voel ik me misselijk en begin direct te spugen. Er komt uiteraard niets uit na een nacht slapen, het duurt ongeveer een minuut of 3 denk ik zo. En tot de spuugreflex weg is, kan ik het niet tegenhouden. De rest van de dag heb ik overigens nergens last van. Raar he? Het lijkt wel weer het begin van de zwangerschap ....... Die spuugrelflex is blijkbaar typisch voor teveel oestrogeen ( veroorzaakt als je een meisje krijgt) vertelde mijn vk.... dus misschien voor jou een dochter in het verschiet .... we zullen het over een paar weekjes weten ......
Maar wel vervelend voor je. En ja dat vele lopen, niet meer doen hoor! Je hebt de dag erna altijd last van stijve bekken en pijn aan je rug, tenministe ik wel. Dus rustig aan doen hoor! ( makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het)

En spannend dus of de kleine gedraaid is. Tja dat blijft lastig voelen aan de buitenkant. Waar ligt het hoofdje en de  billen, voelt bijna hetzelfde toch? Nou we duimen voor je dat het gedraaid is uit zichzelf.

En Vlinder, de laatste weekjes nu he? Slecht slapen hoort erbij, is vreselijk, maar klinkt wel bekend..... vluchtkoffertje al ingepakt lees ik en lekker veel nesteldrang. mmmm heerlijk die hormonen he?

Bloemetje, waarom denken je moeder en man dat het gips er nog niet af mag? Hoe is het met je bekken vandaag? Hopelijk beter.

En mooiedromen, voor jou wilde ik ook nog iets schrijven, maar ben gewoonweg vergeten wat het ook alweer was. Als het me te binnen schiet zal ik nog een   berichtje plaatsen.

Hier verder alles goed. Vandaag aan het werk. Voel me goed. Baby is lekker aanwezig vandaag. Nog 5 weekjes werken en dan ga ik met verlof. Heerlijk hoor!
Lekker thuis alles in orde maken voor de baby... heb er zin in.

fijne dag allemaal
liefs mama van marijn

Mooie dromen, ik weet het weer wat ik wilde schrijven aan je!! Je schreef geen ziektedag gehad, nou daar kun je echt apetrots op zijn. Ik werk zelf ook nog en gaat gelukkig heel goed, moet nog wel 5 weekies, maar toch ik ook nog geen ziektedag gehad. Maar ik weet dat we bijna uitzonderingen zijn, op mijn huidige werk zijn 3 zwangere dames ook al versneld met verlof gegaan door allerlei klachten. Dus we mogen wel trots zijn op ons lijf!!!

dat was het

liefs mama van marijn

Mama van Marijn,

Ook jij weer aan het spugen? Vervelend is dat.
En kleintje weer flink aanwezig vandaag, hier ook, gister was het erg rustig, vandaag haalt het alle schade weer in.

Waarom moeder en me vriend denken dat ik nieuwe gips krijg, omdat ik toch regelmatig nog vrij veel pijn heb, en met bekken gaat het niet zo lekker vandaag, had aantal plannen, maar die gaan niet door. Lekker niets doen vandaag

Liefs

Hallo Dames,

Ik voel me k*t, verdrietig, en ik weet het niet meer.
De dame van moeders voor moeders is net geweest, en de test was negatief. Ik snap er niets van. Gelijk op de fiets naar het kruidvat gegaan en een test gekocht en helaas deze is ook negatief. Ik ben bang dat het fout is gegaan, al heb ik geen pijnklachten ook niet gehad trouwens. Wel een paar keer een beetje bloed bij het afvegen maar verder ook niet. Ga dadelijk maar even met het zh bellen, maar ik hou maar rekening met het ergste.
Ik hou jullie op de hoogte
annet

Hoi An,

Schrik er helemaal van meid....

Dit is iets waar je geen rekening mee houdt als er een dame komt van mvm...

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen: sterkte in ieder geval!!!

Liefs Sabina

Beste An,

Wat een verhaal, wat zul je geschrokken zijn. Ik weet niet goed wat ik moet schrijven. Denk je dat het fout is gegaan zonder dat je er weet van hebt gehad?
Tjonge tjonge wat erg voor je zeg..... hopelijk kun je snel naar de vk toe om een echo te laten maken.

Heel veel sterkte,
mama van marijn

Terug
Bovenaan