meistoppers 2008 !!!!!

Pfff, het spreekwoord klopt wel weer, die laatste loodjes... Bah. Gisteren naar de stad geweest, er waren dingen die gewoon echt nog gekocht moesten worden, maar poeh, wat valt dat tegen. Heb geprobeerd het zo snel mogelijk te doen, maar toch (natuurlijk) te veel en te ver gelopen/gestaan, ik was bekaf en helemaal stijf. Kon in de avond weer bijna niet lopen van pijn, grrr. Natuurlijk slecht geslapen en vandaag weer doodmoe, kotsmisselijk en ook voor het eerst in 3 weken: braken, braken, braken. Snif. Ik heb het zo gehad met misselijk zijn, me iedere dag matig tot slecht te voelen. Het is toch eigenlijk van de zotte dat een vrouw van 29 niet eens meer een uurtje inkopen kan doen zonder helemaal vast te lopen...

Begin verder ook zenuwachtig te worden voor dinsdag. Ik heb er weinig vertrouwen in dat baby gedraaid is, het voelt allemaal hetzelfde in de buik, dus ik vrees... Pfff, ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben. Zo jammer dat je niet aan buitenkant kunt zien hoe het ligt!

Daarbij is Christian vandaag weer ziek geworden, flinke koorts en ach, gossie, zo zielig. De dag begon redelijk normaal, maar toen hij tegen 9:00 uur op schoot ging hangen en bleef hangen (wel 45 minuten lang! Echt niet normaal voor een dreumes van bijna 2) EN een eierkoek afsloeg, toen wist ik precies hoe laat het was. De koorts kwam pas later. Tja, het hoort erbij, bij die kleintjes. Helaas moet hij dus thuis blijven morgen en zal ik alleen voor hem moeten zorgen. Ik hoop dat hij nog veel slaapt en ik me beter voel dan nu... Zo niet, dan wordt het echt bikkelen.

@ Vlinder: so, dat is nog eens nesteldrang! Ik moet bekennen dat ik er de laatste week ook mega-last van heb, maar ik kan er helaas zelf zo weinig mee. Dubbel zo frustrerend.

@ Mama van Marijn: wel lief hoor, dat je speciaal aan mij moest denken... Maar nee, ik weet nog steeds niet zeker of het nu nog in stuit ligt, dus er is nog niets gebeurd op dat vlak. Het wachten is wel slopend, bijna een beetje hetzelfde als het wachten op NOD...
Ik denk trouwens dat ik idd weer ruim over de datum ga, je ziet vaak dat vrouwen rond dezelfde zwangerschapsduur bevallen. Dus het zal wel 41+ wkn worden. Ben er mentaal helemaal op voorbereid.

@ Leeuwtje: ook weer naar VK, leuk hoor. En tja, die kilo's, in het begin hoeven ze echt nog niet te blijven plakken. Dat deden ze bij mij ook pas met 18 weken. Belangrijkste is dat je je goed voelt (behalve moe, maar dat blijft vaak).
En ja, eten is een machtspelletje op die leeftijd, ik weet het. Ik maak me er ook niet echt druk om, over het algemeen eet hij voldoende en hij is stevig van postuur, dus hij kan ook wat lijden, ha ha. Probeer er consequent mee om te gaan en ik heb vertrouwen dat ik op de goede manier bezig ben. Hij draait vanzelf wel een keer bij. Maar soms is het idd wel vermoeiend, vooral omdat ik al zo moe ben...

@ Karin: alles kan nog hoor, wat betreft de bevallingsdatum. Mijn eerste kwam bijna  drie weken (37.2) te vroeg en de tweede bijna twee volle weken (41.4)  te laat!
Laatste loodjes zijn inderdaad pittig, succes ermee.

Hoi,

Mooie dromen,
Wat fijn, laatste week, en geen een ziektedag, wou dat ik je na kon doen. Hehe, jammer genoeg niet.
En de laatste voorbereidingen, heerlijk.

Karin,
Wat balen weer meid, weer zo beroerd, en je zoontje weer ziek, succes morgen meid, ik denk aan je, wou dat ik je kon helpen.

Mama van Marijn,
lekker geslapen dus vannacht? Hier niet zo, pas tegen de ochtend aan, werd dan ook pas half elf weer wakker hihi.

Wens voor drie,
alles goed?

Hier is de nesteldrang ook aanwezig hoor, kan dat zo vroeg?
Kledingkast weer eens helemaal overhoop gehaald en alles netjes gelegd, tja. Kast beneden hebben we ff uitgerommeld, en gestoft en gedweild is dr in huis. Heerlijk, weer netjes, gelukkig lieve vriend. Hihi.
Dus morgen kan ik een lekker rustige dag houden.

Fijn te zien dat alles weer netjes is.

Welterusten dames.

xxx

Hoi allemaal,
Even snel voor ik ga slapen. Het gaat hier wel goed. Ik geloof echt wel dat ik zwanger ben: mijn borsten zwellen alweer naar een cupmaat groter (net als de andere drie keren in de eerste twee weken...) en ik heb slaap en zo'n lekker wee gevoel met vlagen. Net echt ;-). Nu nog even geduld tot 5 februari. Pffff.
Heb het vandaag wel mijn ouders gezegd. Mams in tranen van geluk, mooi was dat. Morgen weer aan het werk en géén zin i.v.m drukdrukdruk en hoop gezeur. Dat in combinatie met minder energie: mwah. Welterusten dames!

Hoi meiden

Wens voor drie dus je mam ´s vertelt, leuk hé die reactie !! succes vandaag met werken.

Bloemetje tuurlijk kan nesteldrang hahaha, bij mijn dochter had ik dat ook met vlagen.

Karin pfffff wat heb jij het zwaar zeg, en ook weer overgeven, bah!! En dan ook nog je zoon ziek, zit je niet mee.
Waarschijnlijk overheen gelezen, maar wanneer gaan ze kijken of je kindje is gedraaid??

Mooiedromen de tijd vliegt inderdaad, dus nog 1 week werken, lekker hoor!!

Leeuwtje heb precies hetzelfde als jou, ik lees wel altijd mee heb alleen geen zin om een verhaaltje te typen.
Succes bij de vk vrijdag...

Mama van marijn handig joh eten van te voren maken !! Ik heb ook een geboortebord van winnie de pooh, die heeft mijn zus samen met mijn vader gemaakt toen mij dochter is geboren.

Hier alles goed, nou ja goed.
Ik voel me niet lekker, ben met vlagen misselijk en heb nu al af en toe bandenpijn, en ook nog last van mijn borsten zelfs s`nachts!!
En als ik s`ochtends wakker word heb ik het idee dat ik ziek ben, maar dat trekt dan langzaam weg.
Bah, wat kunnen 2 zwangerschappen verschillend zijn zeg, bij mij dochter vergat ik soms dat ik zwanger was, nou dat gaat nu echt niet lukken!!
(begrijp me niet verkeerd ik ben natuurlijk heeeeel blij dat ik zwanger ben, echt)

Liefs Mama2006 (6w+2d)

Wens voor drie,
wat mooi die reactie. Wat leuk.
Hehe, en het gevoel dat het goed zit, dat is heel fijn he?
Nog twee weekjes en dan vk. Spannend.

Mama 2006,
Hehe, ook jij de kwaaltjes. Hehe, zo zie je maar dat het elke keer anders is.
Tuurlijk ben je blij dat je zwanger bent, alleen die kwaaltjes zijn minder leuk.

Hier vannacht weer lekker geslapen, hmm, heerlijk is dat. Hier komt meer en meer het besef dat we binnenkort niet meer alleen zijn. Hihi, toch speciaal gevoel is dat hoor, het word steeds korter en korter. Al klinkt 13 weken en paar dagen nog lang, twee weken geleden(leek net gister) zei ik nog 15 weken, haha.

Liefs

Pfffff, slaap ik eindelijk weer eens een nacht "wat beter" , zit mijn keel zo vol met slijm enzo  (toch verkouden misschien) dat ik daar weer wakker van lig!
Vorige nacht ben ik om 5:45 in bad gaan liggen en heb ik mijn haren gewassen enzo (om mezelf beetje moe te maken) en ben ik om 6:30 weer in bed gekropen om toch nog een beetje te kunnen slapen! wat een waardeloze zooi is dit zeg!

Nou het is dus de bovenverdieping geworden... nou ja.... alleen de badkamer en toen was ik moe! maar goed hij is weer helemaal schoon en het meubel heb ik weer opnieuw ingedeeld en opgeruimd!

Morgen komt mijn bevallingdsbed!! spannend hoor! wel vreemd zo'n ding in de woonkamer!

De plannen voor vandaag: babykleertjes strijken en inruimen, parkiet verschonen (zijn hok tenminste), stofzuigen, telefoonnummer verloskundige ophangen en vluchtkoffertje maken....

Kijken hoever ik vandaag weer kom!

Liefs Sabina

Hoi,

Vlinder,
Vervelend zo slecht slapen meid. Niet echt leuk.
Zo, spannende dag weer vandaag, het bed, vluchtkoffertje, telefoonnummers ophangen.
En hehe, de bovenverdieping, badkamer weer schoongemaakt, ach, meid, je kan nu niet alles meer, je bent alweer bijna op einde van zwangerschap, dus logisch dat het niet altijd even goed meer wil lukken.

Hier gaat het vandaag redelijk, weer veel pijn in bekken en voet voelt niet prettig aan. Dus pff, vandaag maar een ik doe echt helemaal niets behalve koken dag.
Tja, zoals de meeste dagen er tegenwoordig uitzien.
Maar hoop dat gips morgen eraf mag, en ik weer iets meer bewegingsvrijheid krijg, al zal dat met bekken nog niet meevallen, merk nu, nu ik al twee weken erg rustig doe dat die pijn er toch flink zit, dus ben benieuwd hoe dat zal zijn als gips eraf is.
Hoop maar dat die eraf mag, volgens vriend niet, en me moeder zegt ook al dat ik er niet op moet hopen, ach, we zien het wel morgen.

Liefs

Terug
Bovenaan