meistoppers 2008 !!!!!

An,
Hoe gaat het vandaag met je? Gaat het beetje meid? Wanneer kan je naar gyn of vk? Wat moeilijk meid, ik denk aan je.

Hier gaat het redelijk goed, vandaag is gips eraf gegaan, ooh wat heerlijk. Weer vrij voetje, alleen is de pijn nu wel weer eens zo erg nu het eraf is, tja, nu gebruik je alles weer he. Kan er wel aantal weken nog flink pijn aan hebben, dus is voorlopig nog rustig aan doen. Ook merk ik nu dat bekken flinke klap hebben gehad, doen zeerder dan voor ik gevallen ben. Dus ben benieuwd hoe dat allemaal verder gaat lopen.

Liefs

hey meiden,

effe heeeeeel snel, ben namelijk aan het werk eigenlijk.....

an, balen zeg!!!! dikke knuffel! kan me zo voor stellen dat je even de kluts kwijt bent.....

bloemetje:  veel pijn dus, mmmmmmm. goed rustig aan blijven doen dus!!!!

karin: ben wel erg benieuwd hoe jou echo was....hopelijk heb je geluk (al zou dat bijna verbazend zijn nu na al die weken)

nou moet echt weer verder, ben er vanavond ook niet hoor, zal wel weer slapen...

liefs leeuwtje

Nou, vandaag was dus de dag en het is echt wonderbaarlijk: kindje is toch gedraaid!! Ligt nu voor het eerst met hoofdje naar beneden, wauw!
Het is alleen nog voor geen millimeter ingedaald, dus er blijft een kans bestaan dat het toch ook weer terugdraait naar stuit of dwars, maar ja, daar gaan we dan maar even niet van uit...

VK vroeg of ik het gemerkt had, ik zei nee, aannemend dat het draaien als een soort voetbalwedstrijd in de buik zou voelen. Maar wat blijkt? Als kindjes bij deze termijn draaien, dan voelen de meeste vrouwen dat als 'ik ben helemaal niet lekker, hondsberoerd', misselijkheid, braken, gevoel dat iets niet goed zit in de buik, vervelend, vreemd en vol gevoel in de buik... Een beetje dus, nou ja, PRECIES zoals ik mij zondagmiddag dus voelde!! VK denkt dus dat het die middag gedraaid is en dat ik me daarom zo slecht voelde. Weer wat geleerd...

Ben in ieder geval erg opgelucht, dat ik weer gewoon op een thuisbevalling mag hopen! Heb er zelfs even een traantje om moeten laten, suf he?

@Karin, wat fijn voor je dat je kindje is gedraaid en inderdaad maar hopen dat je thuis kunt gaan bevallen.

Meiden allemaal bedankt voor jullie medeleven.
Hier gaat het redelijk. Bij het afvegen sinds gisteren iets bloedverlies maar niet veel en ook geen buikpijnklachten. Wij gaan er vanuit dat het over is. Het is moeilijk maar onze kleine lieve meid zorgt voor een hoop afleiding. We moeten volgende week woensdag de 21e naar de gyn en dan zullen we wel zien/horen hoe het verder gaat. Ik ga morgen gewoon werken, heb ik tenminste ook een beetje afleiding. Meiden ik hou jullie op de hoogte.

groetjes an

Mama van Marijn, bedankt voor je lieve berichtje, en inderdaad we mogen trots zijn dat ons lichaam ons tot zover zo heeft meegeholpen!!

An, jeetje, wat heftig dit zeg, ik weet niet wat ik lees. Wanneer kan je bij de huisarts terecht voor meer duidelijkheid? Heel veel sterkte, wat een k.. moment zeg.

An, lees nu je vervolg, veel sterkte volgende week, we duimen voor je!

Karin, fijn gedraaid! Goed nieuws dus!

Gisteren is een collega met de brandweer uit huis gehaald....bizar maar alles is goedgegaan, ook mijn andere collega is vader geworden. Leuk weer 2 mooie mensjes op deze wereld!

Ik ga snel verder met mijn lijstjes, gevoel ineens vanalles te vergeten, Zijn nu met de to do lijst na de bevalling bezig. Morgen geboortekaartjes kijken.

Fijne avond allemaal.

Terug
Bovenaan