meistoppers 2008 !!!!!

Hoi,

An,
Met die spuiten gaat het wel goed? Of merk je dat het andere medicatie is?
Hoe voel je je?

Vlinder,
Doe je wel rustig aan, stoppen wanneer het niet meer gaat? Haha, de nesteldrang in alle hevigheid naar boven gekomen? Hier gister ook ff hoor, haha, was ff alle rotzooi zat dat ik een vuilniszak heb gepakt en aan de gang ben gegaan, hehe, en dat ga ik volgende week ook nog met 1 kast doen, hihi.
Daarna boven de kledingkast ook eens onder handen nemen. Maar allemaal wel wat verspreid, hehe, en niet alles op een dag. Dat trek ik niet, want merk dat het opruimen gister toch net een ietsje teveel is geweest. Maar wel weer lekker geslapen. Tweede nacht op rij, heerlijk. Hihi.

Hier gaat het goed, tja, de lompigheid steekt de kop weer op, vul ik net wasmachine, blijf ik met vinger haken, auw, hele blauwe nagel nu.
Vandaag weer eens een shirt aangetrokken met voetjes erop, haha, zo lief, staat nu veel mooier met die dikke buik.

Liefs

Ja zeker, hier ook goede plannen. Vooral genieten van het weekend. Manlief heeft opruim- en schoonmaakzin, dus die stoor ik niet ;-). De bovenverdieping is gezogen, de was hangt en draait en de droge is al opgevouwen en ligt in de kast. Nu is hij de koelkast en vriezer aan het schoonmaken en ontdooien. Ik deed ook wel iets hoor: heb de grote boodschappen voor deze week in huis gehaald.    

Gisteravond begon het ook al goed: naar het theater geweest met zijn tweetjes. De Ploeg speelde Ben Hur, erg grappig! Heb heel hard zitten lachen.

Nu slaapt de jongste en als hij straks wakker is, dan gaan we met zijn viertjes naar het ijs. Daarna een megagrote pan boerenkool koken, want goede vrienden komen eten.

Heerlijk, zo kan het weekend niet lang genoeg duren!

Dag allemaal,

Hoe is het? k dacht vanochtend ik word ziek, maar het gaat inmiddels weer wat beter. Nog 7 dagen werken, het begint allemaal dichtbij te komen!

Afgelopen donderdag voorlichting gehad in het ziekenhuis. Ik kan kiezen of ik, op moment dat weeen beginnen, naar het ziekenhuis of kraamhotel ga. Ziekenhuis staat zeer open voor pijnbestrijding, pompje met morfine, altijd fijn te weten!

Knorretje, wat een stap, maar heel goed dat jullie die genomen hebben! Ondanks dat de natuurlijk weg de prettigste is, heb ik een aantal vriendinnen die via een methode (om het maar even plastisch te zeggen) zwanger zijn geraakt, en die zijn nu ouders van fantastische kinderen! Sterkte met het afwachten.

Had op werk ook minder leuk nieuws, bij collega is het met 27 weken misgegaan, heftig hoor, dan wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt.

Bloemetje, fijn dat je uit de kaartjes bent, leuk hoor en goed dat je het straks geregeld hebt, hoef je daar niet meer over na te denken!

He Annet, wat voor injecties zijn dat?

Vlinder, spannend de datum komt dichterbij voor jou. Ben je er helemaal klaar voor?

Mama van Marijn, gelukkig dat je de kleine weer goed voelt en dat je zelf weer beter bent. Er heerst ook enorm veel op het moment!

He Julia, laatst hadden ze ook muurstickers bij het kruidvat. Ik heb een muur die is oranje, maar daar staat de commode tegenaan. De andere muur hebben we 2 lijsten opgehangen en komen straks fotos in in zepia kleur. Ook heb ik een foto van mezelf van 4 maanden en 1 van mijn vriend, die doen we dan in een 3-lijst samen met een foto van de kleine. Ze hebben ook bij de gamma muurstickers. En bij de hornbach alles van winniie de poeh.

Karin, ja...theoretisch kunnen we tegelijk bevallen, maar ik wil niet voor de 15e bevallen....zit voor met verjaardagen die 2 weken ervoor van familie beide kanten. Nee hoor, het is welkom maarre als ik mag kiezen dan moet ze/hij nog even wachten. Was getest op HB pure check, en die was dus te laag, had niks gemerkt, zit nu aan die rare ijzertabletten.

Nou, we zijn geswitcht, het wordt toch een geboortekaartje! Woensdag naar de drukker toe, en het idee wat we hadden gebruiken we als bedankje voor het kraambezoek.

Net besloten vanavond even een hapje ergens te gaan eten, voel me niet fit, geen zin te koken, en nu kan het nog!

Merk trouwens wel dat het spannend begint te worden allemaal!

Meiden fijne dag nog!

Hi allemaal,

Vandaag is echt ' eten kook in het voren'  - dag. De vriezer was weer aardig leeg, dus nu spagettisaus aan het maken ( van Jami Oliver recept .... heeeeel lekker) en chili con carne en stoofpotje. Dat vriezen we dan in, dat is heel goed te doen met sauzen en stoofvlees. Dan kunnen we op werkdagen lekker met rijst, aardappelen of spagetti een lekkere maaltijd op tafel zetten.

Verder is mijn man nu met de jongens sleeen. Er ligt hier ( Den Bosch) nog zoveel sneeuw. En het is vannacht weer zoooo koud geweest.
Ik ben binnen aan het rommelen. Heb het geboortebord uitgezaagd. We hebben zo'n leuk bord van Winnie de Pooh en Tijgetje, die houden dan een ballon vast, en in die ballon staat de naam van de baby.
Dus heb vandaag geschuurd, geverfd en alvast de naam overgetrokken van grote letters die ik had uitgeprint. Wat een werk zeg!!! Het is een mooi roze bord geworden .... leuk hoor om er zo mee bezig te zijn.
Nu staat het bord boven om te drogen. De naam ga ik vandaag niet meer lakken, ben het een beetje beu na een halve dag klussen.

Verder vanavond lekker niets, denk een spannende dvd kijken ofzo. En morgen verjaardagsfeest van mijn nichtje Lauri, die wordt 4 jaar. De jongens kijken er erg naar uit om er heen te gaan. Vanmorgen kado uitgezocht, zo'n groot Disney puzzelset van prinsessen. Zo mooi, ze puzzelt heel graag, dus een goed kado denk ik zo.

Nou ik ga nu alle diepvriesbakjes bestickeren en vullen met eten. DAn is dat in ieder geval gedaan.

veel liefs mama van marijn

goedemorgen allemaal,
Lekker geslapen? hier wel in ieder geval.
Ik dacht vannacht aan Karin ... jaja die hormonen he? hihiihi.
Karin, is er al een draaipoging gedaan? En zo ja, is deze gelukt?
Ben heel benieuwd wanneer dit gaat gebeuren en hoe het is verlopen.

dat was het weer
fijne zondag allemaal

liefs mama van marijn

Haha, half 10 in de ochtend en ik lees over chili concarne van mama van marijn, maar in de avond zal het vast heerlijk smaken! Wel slim hoor, zo invriezen. Ik heb het voordeel dat mijn vriend onregelmatig werkt en dus vaak al thuis is of in de ochtend kookt (ik kook dus eigenlijk alleen in weekeinden).

Balen zeg ligt er schaats mogen we niet schaatsen. Ik vind het jammer, heb vorig jaar nog les gehad op noren te schaatsen. Ik kijk maar niet teveel naar al die voorbij komende mensen!

Woensdag naar de drukker voor geboortekaartjes. Morgen de fotolijsten ophangen in het kamertje en zaterdag nog naar ikea voor de handige opruimbakken in kleur.

Vrijdag krijgen we een nieuwe cv ketel, de ander was 19 jaar oud en als ie ermee stopt kunnen ze hem niet meer maken, dus maar geen risico!

Fijne dag allemaal!

hey meiden,

ben ik ook weer eens.....geloof dat ik momenteel maar 1x per week haal, sorry!
ik lees wel elke dag even bij hoor. heb alleen niet de energie telkens om dan weer in te loggen en een verhaal (tje) terug te typen.
vooral omdat ik dan weer niet kan stoppen met schrijven, hahaha. ik leef namelijk echt met jullie mee.

vrijdag weer naar de VK, ben benieuwd. ik ben deze week weer meer dan een halve kilo afgevallen. maak me er niet druk om hoor, want behalve moe voel ik me prima en ik heb reserves genoeg.....
afgelopen vrijdag heb ik kraamzorg en aanvraag KDV geregeld, da's ook wel weer lekker. Verder zijn we druk op zoek naar een kamertje. mag gerust 2ehands, maakt niet veel uit. maar alles wat van stof is zeg maar wil ik wel nieuw en daar zijn we het gelukkig over eens.
vrijdagmiddag was ik dus vrij en heb ik heerlijk liggen slapen op de bank, hahaha.

vlinder: het begint voor jou wel erg spannend te worden zeg!!!!! hoe is het nu?? en wat is het geworden? boven of keuken?

karin: nog even........volhouden!!!! en moeilijk doen met eten en de leeftijd....ja dat klopt wel, ik heb een kdv vol met vergelijkingsmateriaal! moet wel eerlijk bekennen dat bij ons de strijd sneller gewonnen is dan thuis. wij zetten meteen even door en dan ziet een kind dat de andere kinderen ook alles (ook korstjes!) opeten en dan wordt het vrij snel minder.
het is eigelijk voornamelijk een machtsspelletje, maar bij sommige kinderen wel erg vermoeiend dus het vraagt wel wat van je. suc6!

mooiedromen: o jij bent ook al ver zeg! dat had ik haast niet in de gaten!
en gelukkig toch niet ziek geworden.

knorretje: leuk dat je weer meetypt! en ik duim echt van harte voor je dat alles goed is!
enne, de zon schijnt weer volop deze dagen, dus als je in je klusperiode zit moet je je ventje toch maar eens naar buiten sturen! wie weet helpt het!

an: de controle dus iets eerder, groot gelijk dat je daarom vroeg!

bloemetje: ben je al uit het kaartje? en geboortelijst had ik idd weleens van gehoord, maar wij doen dat ook niet. wel handig om voor jezelf een lijstje te maken met wat je wil hebben als ze daarom vragen.

julia: haha, mooi rond dus?! je rolt je bed uit.......ach, gelukkig voor een goed doel!

mamavanmarijn: jij dat dromen ken ik ook. ik had dat al ooit, maar is er zeker niet beter op geworden. hopelijk zakt het bij mij nog wel weg want ik ben pas net over de 12 weken....
en geboortebord zelf aan het maken....dat zou ik ook wel willen maar dat wil mijn vriend niet hebben! :( ach wie weet als ik alleen thuis ben dat ie zomaar af is wanneer hij van zijn werk thuis komt...hihihi

wensvoor3: lekker vrijwillig verplicht thuis dus! goed begin voor het weekend...hihihi

nou, moet gaan....soep maken! Ja, ik kook altijd! vind dat ook niet erg. ben in juli uitgeteld dus als mijn vriend  voor het eten moet zorgen en het is mooi weer zullen we waarschijnlijk veel BBQen!  en waarschijnlijk komen mijn ouders dan ook nog een week ofzo hierheen. zij hebben dan ongeveer vakantie en kunnen dan een caravan van een oom en tante lenen en willen dan op de camping hier in de buurt. Tja, langer dan een week in huis lijkt mij eerlijk gezegd ook geen heel goed idee. en zo kunnen ze ook nog echt vakantie houden. Maar dat zien we dan allemaal nog wel.

liefs leeuwtje

Leeuwtje, fijn dat alles goed gaat, en altijd weer prettig bezoek aan de VK!

Hadden weer geluk, mijn vriend heeft van zijn collega een maxicosi gekregen die je in de auto doet, maar die ook in ligstand kan, kleine kan dan slapen, en zijn ruggetje wordt niet belast, ideaal.

Vandaag nog wezen shoppen voor de kleine, van mexx tot zeeman, in de uitverkoop scheelt het een hoop! Kreeg wel zin in het voorjaar met al die vrolijke kleuren om me heen.

Laatste volle week werken, ben trots op mezelf: geen ziektedag gehad. Ik ga wel binnnekort naar de homeopaat, want wil niet direct mijn migraine terug!

Deze week ook bellen naar de notaris voor testament, en adressen verzamelen voor de kaartjes straks! Tijd vliegt!

Fijne avond allemaal!

Terug
Bovenaan