meistoppers 2008 !!!!!

Balen Karin dat je niet lekker bent, maar goed, je huis is meer dan schoon als ik het zo lees!

Mama van Marijn, goed hoor die groei-echo's doen ze dat gezien je eerdere ervaringen met grotere baby's bij geboorte?

Ik moet pas volgende week naar de VK, zitten er weer 3 weken tussen, ga wel vragen of ik vaker mag, want zit nu in week 34.

Fijn Bloemetje, even een uurtje ertussen uit! Maar je voet klinkt minder fijn, toch maar weer naar de dokter?

Mijn collega had nog 2 schilderijtjes voor me gemaakt van Nijntje, echt zo leuk! Moet alleen even kijken waar ze kunnen hangen, de kamer van de kleine heeft veel schuine wanden, gezellig maar niet praktisch!

Goedemorgen allemaal,

JIIIEEEEEHAAAAAAAAA, het zonnetje schijnt. Heerlijk. Heb net alle dekbedden buiten gehangen en de kussens. Even luchten. Ramen open en we zijn begonnen met de grote opruiming boven. Pfff, wat een spullen hebben we verzameld de afgelopen jaren, ongelofelijk zeg. Wel weer leuk om al die oude dingen door je handen te laten gaan.

Vannacht heerlijk geslapen en veel gedroomd over mijn kleine meissie in de buik.
Ik heb gisteravond zo trots verteld over de echo tegen mijn man, dat hij op een gegeven moment zei: " het lijkt wel of ze al geboren is ... hahaha". Maar ik vond het ook zo mooi gisteren.

En inderdaad mooiedromen, ik krijg nu 2 wekelijks groeiecho's omdat Thomas ruim 5100 gram was ( zonder zwangerschapsdiabetes) dus ze willen dat goed monitoren dat deze baby niet nog groter wordt en als dat wel zo is, dan gaan ze inleiden op 40 weken .... of strippen op 39 weken. Maar goed dat duurt nog even.

Karin en Bloemetje hoe gaat het vandaag met jullie? Hopelijk goed. Bloemetje, jij moet maar de goede dagen blijven vasthouden he? Hoe is het nu met je voet?
En Karin, weer een beetje bijgekomen van de schoonmaak en de pijn weer gezakt? Ik hoop niet dat ik morgen getrakteerd wordt op een terugval, want vandaag loopt de energie gewoonweg over.

nou fijne zaterdag en tot snel klets weer,

mama van marijn

Hallo allemaal,

Heerlijk he dit weer!
Heb ook meteen "last" van mijn nestdrang... oftewel ben de bovenverdieping aan het doen, heb op 1 kamer na alle ramen gelapt en ben tussendoor de was aan het doen, de schuifdeuren van de linnenkast gedaan..., vaatwasser leeggehaald en nu even uit te puffen met een dikke buik op de bank... net erwtensoep gegeten (had nog over van gisteren)...

Ik loop ook helemaal over van de schoonmaaktik... dus ga zo snel nog even verder voordat de moeheid toeslaat maar dan hebben we in ieder geval weer een hoop werk verzet vandaag!
Ga wel vanmiddag even slapen denk ik want wil vanavond lekker een film kijken met manlief op de bank en anders zie ik het eind niet meer!

Nou meisjes hoop dat het verder goed gaat met iedereen?
Bloemetje: hoe is het met je voet?
Karin: goede dag vandaag?
Mama van Marijn: heerlijk ook opruim/schoonmaakwoede!!!

Liefs Sabina

Haha, waar het zwanger zijn niet al goed voor is: schoonnmaken. Ik heb net de ramen gezeemd, maar euh...moet zeggen dat ik met strijken gestopt ben, wat een werk! Lijkt wel alsof we een half jaar met vakantie zijn geweest!

Krijg ik een mobiel van Playgro past dat ding niet op de box.....ledikant wel, moeten wat verzinnen maar belachelijk dat je daar normaal 35 euro voor betaalt en het niet werkt!

Nou, we gaan naar gamma, hadden een box, met la, maar doordat de plank omhooggaat is de la open (heb een hekel aan stof) dus gaan even plank op maat laten maken, kan de troep onderin!

Tot later!

Ha ha, ik moet wel een beetje lachen, volgen jullie allemaal in mijn voetsporen ; )))
Iedereens huis nu tiptop schoon? Vreemd he, die enorme nesteldrang... het zou wel handig zijn als je dat vaker had, ha ha! Tja, mijn huis is nu behoorlijk schoon. Ik zou alleen de badkamer en de zolder nog een beurt willen geven voor de baby komt, maar voorlopig moet ik zelf maar niet echt meer aan de slag gaan. De ergste pijn is wel weg, maar ik ben nog steeds behoorlijk stijf en beweeg me moeizaam. Als een vrouwtje van 100 hijs ik me hijgend en puffend in en uit bed, draai ik me om, stap uit de auto en strompel door het huis... Mijn gevoel zegt me nu dat het ook niet meer beter gaat worden tot na de bevalling. Heb ook vaker harde buiken, dus 'tandje harder' zit er echt niet meer in. Ben nu echt langzaam in gestrande walrus aan het veranderen...

Ben vanavond behoorlijk misselijk, stiekem toch wel een drukke dag. De laatste paar dingetjes bij de prenatal gekocht en kindje van vrienden van ons is vandaag 1 geworden, dus ook de hele middag op visite geweest. Allemaal leuk hoor, maar dingen zijn al snel druk als je zo hoogzwanger bent, ha ha! Kindje is behoorlijk beweeglijk, maar echt op een lompe manier. Buik bubbelt van ene naar andere kant en maakt me eigenlijk alleen nog maar misselijker (en doet soms echt pijn)... Ik hoop maar dat het gewoon wat rekken en strekken is en geen nieuwe draaipoging!?

Verder eigenlijk niet veel nieuws te melden...
Fijne avond allemaal!

Goedemorgen allemaal,

Wat een geluk heb ik vanmorgen gehad, de jongens hebben tot 8.15 uur geslapen!!!! Dat is nog eens andere koek dan   7.00 uur. En op zondag mag mijn man altijd uitslapen in sta ik op 's ochtends op, dus ik was helemaal blij..... en uitgerust...
Ja volgens mij komt dat echt door het buitenhangen van de dekbedden en de hoezen. lekker alles uitgewassen en schoon, lijkt wel of je dan beter slaapt, maar dat zal wel niet.

Nou karin, nog steeds flink misselijk. Gelukkig dat de ergste pijn weg is, maar dat stijve herken ik wel, dat blijft vaak nog lang hangen. Ik heb van mijn opruim en schoonmaakdrang gisteren gelukkig geen pijn opgelopen.
Dus dat is wel fijn. VAnmorgen was ik wel heel duizelig onder de douche. Beetje te lang in de stoom gestaan... blijft ook heel lang hangen die duizeligheid bij mij. Maar een beetje relaxed doen deze ochtend.
Wil je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis Karin?

nou fijne zondag allemaal

liefs mama van marijn

Karin het gaat nu opschieten voor jou! Lekker idee hoor.

Vandaag 2 vriendinnen op bezoek gehad, 1 met kindje, wat een drukte! Wel gezellig, net alle koekkruimels opgeruimd.

Morgen naar prenatal voor de laatste dingen en daarna even rust. Strijk nu elke dag een kwartiertje, alle kleine beetjes helpen!

Koud buiten...maar ik ga even een rondje lopen want dat stilzitten is niks.

Tot later!

Goedemorgen allemaal,

Lekker geslapen allemaal? Ik wel, heerlijk een paar goede nachten. Vanmorgen om 6.30 uur kroop Marijntje bij me in bed. Heerlijk hoor zo'n lekker warm lijfje met flanellen pyamaatje naast je ... hihi. Is lekker wakker worden.
Vanmorgen Thomas naar de kinderopvang gebracht. Onderwerp van gesprek natuurlijk dat afgrijselijke drama in Belgie. Wat een horror zeg!
Ik heb gisteren op de televisie een stuk ervan gezien en ik heb er de hele avond aan gedacht. Van die bloedende babietjes op de vloer, ik kan het beeld niet uit mijn gedachten krijgen. Verschrikkelijk gewoon.

Verder vandaag niet veel nieuws te melden. Nog 3 weekjes werken nu, dus dat begint echt al op te schieten. En Karin bij jou schiet het helemaal op, nog maar eventjes en dan kun je je nieuwe gezinslid in je armen sluiten. Helemaal spannend.

nou fijne dag allemaal

mama van marijn

Terug
Bovenaan