meistoppers 2008 !!!!!

Goedemorgen!

Ik heb vanacht ook weer redelijk geslapen, gelukkig!
Inderdaad echt afschuwelijk wat er in Belgie gebeurd is.... wat lopen er toch gekke mensen op de wereld rond he?! het zal je kind maar zijn!

Hier gaat het wel goed, zaterdag lekker wat in huis kunnen doen, ramen gelapt en bijna alle was weggewerkt... (ga straks de rest doen).

En oh oh wat ben ik momenteel aan het aftellen zeg... officieel nog 10 daagjes... pfff maar van mij mag het deze week wel komen hoor... liefst vandaag nog dan morgen! af en toe wat menstruatie-achtige krampjes in mijn buik en dan hoop ik dat het doorzet maar helaas... nog niet!

De plannen voor vandaag: de was!!! eentje strijken en opruimen, wat boodschapjes doen, brood brengen bij manlief... (hadden ff niks in huis), en dan het hele huis stofzuigen.... pff hoop dat het me lukt en niet blijft bij 1 verdieping, wil er gewoon even "schoon" bij zitten!

Nou meisjes ik hoop dat iedereen een leuke dag heeft?! en tot schrijfse!

Liefs Sabina

ooh Vlinder
nog 10 dagen ... ongelofelijk als ik dat lees.
Ik hoop dat het snel komt, maar ja de natuur is niet echt te regelen he?
FIjn dat je een goede nachtrust hebt gehad. Lekker rommelen vandaag in je huis.

Ooh spannend voor jou en Karin zeg... echt aftellen

liiefs mama van marijn

Hoi Dames,

Hier was ik ook weer eventjes.
Iedereen druk schoonmaakweekend gehad zo te lezen. Ik een keertje niet. He, vriendlief deze keer, hij leek wel nesteldrang te hebben, normaal doet ie het nooit, en nu stond hij gisteren hoop te doen, haha. Maar lekker hoor.

Vlinder en Karin,
lekker aftellen voor jullie dames. Ik ben benieuwd hoor. Hihi.

Vlinder,
wel rustig aan doen he meid?

Karin,
Gaat het met jou?

Mama van Marijn,
Ja, dat drama in Belgie. Zit er ook steeds aan te denken, het zou je kind maar zijn. Is denk ook even moeilijk om je kind dan weer weg te brengen.
Ik denk er ook elke dag nog steeds aan.

Hier gaat ie redelijk. Pijn is er wel weer vandaag, maar doen we lekker rustig, morgen weer uurtje werken.

Liefs

Pfff, ben weer blij dat de dag voorbij is. Schoonmoeder was vandaag jarig en kwam dus niet oppassen, Christian was weer een hele dag voor mij alleen. En ik voelde me al brak bij het opstaan... Heel erg moe en vooral ook behoorlijk misselijk. Wat een timing... Het weekend is denk ik toch iets te druk geweest, ondanks dat ik redelijk geslapen heb. Het zal wel aan mij liggen, maar Christian lijkt dan extra ondeugend (ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet zo is, maar als ik me zo voel, kan ik echt niets hebben). Heb vanmiddag weer even staan zweten, ik weet niet hoe hij het voor elkaar kreeg, maar hij kwam klem te zitten in een stoel en pffff, ik kreeg hem er bijna niet uit en hij maar krijsen, tranen rolden over zijn wangen.... Akelig hoor.

Verder is het rustig hier, af en toe wat darmkrampen, that's it. Ach, ik verwacht ook niet anders. Het is idd wel aftellen, maar ik reken echt tot 42 weken, dus dat is toch nog 4 weken te gaan. Ik kan me nu ook nog niet echt een voorstelling maken dat ik een dezer dagen zou bevallen. Manlief is er trouwens van overtuigd dat het voor de 40 weken komt, maar meestal ben ik degene die gelijk heeft, ha ha! We zullen zien. Wachten, wachten, wachten...

@ Vlinder: tja, wachten kan lang duren in die laatste weken. Ik hoop dat je idd snel aan de beurt bent. Lastig he, dat je daar geen grip op hebt. Je bent volledig overgeleverd aan de natuur.

@ Bloemetje: ha ha, ook mannen met nesteldrang? Dat is nog eens hoopgevend. Fijn dat je zelf wat rust hebt kunnen houden dit weekend.

@ Mama van Marijn: ik wil (dit keer) heel graag thuis bevallen! Niet dat ik een vervelende bevalling heb gehad, vorige keer, was in ziekenhuis en was ook prettige ervaring, maar het lijkt me zo heerlijk gewoon in mijn eigen bed te kunnen blijven liggen! En Christian is snel gekomen, dus grote kans dat deze nog sneller eruit wil, ik ben gewoon bang dat er iets onderweg zou gebeuren. (die gevoelens van paniek had ik die eerste keer al heel erg!) En tja, omdat de eerste makkelijk ging, heb ik nu wel een beetje vertrouwen in mijn lijf ; ))...

Karin,
Oh meid,zware dag gehad weer vandaag. Hoop dat je vannacht lekker slaapt.
En Christiaan vast tussen stoel dat is akelig meid. Erg vervelend is dat. Gelukkig heb je hem er tussenuit gekregen? Heeft de kleine man pijn?
En jij ervan overtuig over de 40 weken en je man ervoor, spannend wie gelijk gaat krijgen, ik hoop voor jou dr voor. Zou wel prettig zijn denk ik?
Meid, word echt spannend hoor.

En ja, mannen met nesteldrang, haha denk dat het maar eenmalig is hoor. hihi.
We hebben trouwens vrijdag ook trouwringen uitgezocht, wilden het eerst niet doen, omdat het nogal duur is en ketting doen, maar dit was erg mooie actie. En erg mooie ringen, dus toch voor de ringen gegaan. Meiden, word wel spannend hoor het trouwen. Hihi.

Liefs

Hi allemaal,

Nou het lijkt wel of alweer griep krijg. Ben helemaal niet lekker. Spierpijn, alweer verkouden, dus ik spray als een dolle mijn neus, want ik wil persé geen holteonsteking meer krijgen. Bluuuh, ik wordt niet goed van dit brakke lijf. Dat gesnotter en gesnif.
Gadverredarrie, ben het helemaal zat even.
Gisteren zo lekker gewerkt nog en vannacht begon het al met spugen en warm/koud..... kan wel janken.
Ergste is, ik heb vanavond een etentje van mijn oude baas, waar ik erg naar uit kijk om haar weer te zien. Dit is al 2 keer verzet omdat IK ziek was. Dat geloof je toch niet.
Ik heb er flink de balen in....... wat een klerezooi zeg.

Ik  lees de frustratie ook in jouw verhaal Karin. Past jouw schoonmoeder altijd op, ook als je gewoon thuis bent? Wat een een heerlijke luxe zeg, dat doet mijn schoonmoeder niet, trouwens mijn eigen moeder ook niet....
Maar dan zal het wel even wennen zijn als ze er niet is en je zelf de dag moet organiseren. tja ik weet er alles van, vanmorgen had Marijn weer zo'n zin in school, appeltje schoon gemaakt, sap gemaakt, rugzak ingepakt. Dat lieve kleine kereltje.
En mijn hoofd maar bonsen ...... en dat lijf van mij .... overal spierpijn.
Nou, ik ga met de kleine Thomas maar een beetje knutselen aan de tafel, hopelijk zakt de misere een beetje.

fijne dag allemaal

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Bah weer ziek, nee he. Grrr, die griep moet ook altijd de zelfde mensen vellen he.
Hoop dat het weer wat wegzakt, en je toch kan genieten van het etentje.
Leuk geknutseld met Thomas? En Marijn had weer zoveel zin in school, heerlijk is dat als ze het leuk vinden.

Hier gaat het weer redelijk, uurtje gewerkt, en voel het wel weer, dus weer rustig doen, wat ik altijd al doe. Maar nu dus nog rustiger. Ach, heb het er voor over.
Oh,oh, het word steeds spannender naar volgende week toe, hihi.

Liefs

Hoe is het met jullie?

Lijkt me echt pittig als je nog een kindje thuishebt en zelf zwanger bent en moe. Ik kan nu de rust nemen maar dat gaat dan niet!

Gisteren een te lange dag gehad, vandaag rustig aan. Net is de kraamzorg langsgeweest met informatie, best nuttig voor je eerste kindje.

En, we hebben leuk nieuws mijn schoonzusje is ook zwanger, dus de kleine in mijn buik heeft nu al een nichtje of neefje, mijn vriend en ik hebben die zelf niet, dus superleuk!

Ik ga nu even op de fiets naar het gemeentehuis, uittreksel geboorteregister halen.

Karin, Mama van Marijn, wat voor fles hadden jullie om vaginaal te spoelen na het plassen na de bevalling?

Gisteren nog 2 voedingsbh's gekocht. Ben redelijk op orde als ik de lijst zo zie, alleen nog strijken......................

Tot later!

Terug
Bovenaan