meistoppers 2008 !!!!!

Hoi,

Mooie dromen,
Het lijkt me inderdaad erg pittig om zwanger te zijn met nog een kleintje in huis. Vind het nu soms pittig met een jonge hond die ook erg veel aandacht eist. Al neem je dan nog veel makkelijker je rust dan met een klein kindje die rond huppelt denk ik.

En rustig aan he meid, je lichaam kan niet alles meer zoals voorheen nu. Gelukkig gaat het nu weer wat beter.

Karin, hoe gaat ie vandaag?

Mama van Marijn, gaat het?

Wens voor drie, hoe is het met jou?

Vlinder, en met jou vandaag? Voel je je goed?

An, gaat het met jou beetje meid?

Leeuwtje, hoe gaat het met jou?

Liefs

Hallo meiden, ik lees nog regelmatig mee hoor, heb op het ogenblik alleen niet zo heel veel te melden. We zijn weer druk aan het klussen geslagen, dus we zien het wel.
Gisteravond ben ik weer erg verdrietig geweest, dacht dat het allemaal wel ging, maar toen belde een vriendin van me( ik ken haar van de zwangerschapsyoga en zijn 3 dagen na elkaar bevallen). Nu vertelde ze dat ze zwanger is en je raad het al ze was ong 3dagen voor mij uitgerekend, dus dat was wel even een enorme klap voor me. DUs haar blijde verhaal en mijn verhaal zorgde even voor verdriet.
Maar vandaag gaat het weer beter. Ben alleen nog beetje gammel, ben weer aan het opbouwen met de bloedverdunners en daardoor voel ik me helaas niet al te fit.
Ik hou jullie weer op de hoogte

groetjes Annet

Oh An, Meid Wat moeilijk.
Natuurlijk erg leuk voor haar. Maar die verhalen naast elkaar is erg moeilijk.
En weer aan het opbouwen met de medicijnen, vervelend dat je je daardoor zo voelt.
Hoop dat het snel weer beter gaat meid.

Dikke knuffel voor je.

x

Hi Meiden,

Sorry voor mijn chagerijnige bericht van gisteren... ik las het zonet nog eens door en dat was wel heel erg negatief geformuleerd. Helaas voelde ik me gisteren ook zo....... maar het goede nieuws is dat ik gisteren de hele dag gesprayd, gespoeld en en gestoomd hebt en gisteravond toch nog naar het etentje gegaan ben. Het was beregezellig, en vanmorgen voelde ik me ook echt beter dan gisteren. Dus het was gewoon een rotdag, sorry dat ik zo chagerijnig was ....

En An, dat is wel heel confronterend inderdaad als een vriendin zwanger is en gelijk is uitgerekend. mmm, dat hakt er wel in .... geef 't maar een plekje en gewoon lekker verder klussen ... ik hoop zo voor jullie dat het snel raak is....

Ik weet niet wie het vroeg, mooiedromen volgens mij, maar de spoelfles voor na de bevalling kreeg ik mee vanuit het ziekenhuis. Het is gewoon zo'n plastic fles met een lange gebogen riet eraan. Dat vul je ieder toiletbezoek met warm/lauw water en daarmee spoel je de buitenkant van je vagina zodat het na het plassen lekker schoon blijft. Dat voelt ook heel fijn dat water omdat je je daarna lekker fris voelt. Dat gebruik je ongeveer een weekje, daarna kun je gewoon weer afvegen met wc papier. Maar helemaal precies weet ik het niet meer, misschien is het wel 2 weken.

En Vlinder, hoe is het bij jou? Rommelt het al? En karin, bij jou? Spannende tijden voor jullie hoor. ben zo benieuwd ......

En Bloemetje, valt het vandaag mee met de pijn? Hopelijk heb je een goede dag. Nog gewerkt?

Ik ben vandaag aan het werk, wel druk nog even, maar het gaat prima zo.
Gisteravond bij het etentje heb ik verteld dat we een dochter krijgen aan mijn oude baas, ze begon te huilen zo leuk en blij dat ze was. Schattig he?   Ik zie haar echt heel weinig, dus ik vond het wel leuk om het haar te vertellen, ze is me heel dierbaar.

Nou ik ga snel aan de slag,

tot snel typs weer

mama van marijn

Mama van Marijn,
Af en toe een slechte dag dat kan gebeuren he meid. En af en toe moet je dat van je kunnen afschrijven. Vind dat helemaal niet erg.
Gelukkig voel je je vandaag weer beter.

Hier niet, vandaag slechte dag, stapte vanmorgen uit bed en lag bijna op grond, ging echt helemaal door bekken heen. Was best ff eng, daarna ook nog paar keer dr licht doorheen gegaan. dus maar gelijk met vriend mee naar beneden gekomen, alles wat ik kon doen vandaag lekker boven gelaten zodat ik het ook niet kan doen. Wil niet d e trap op.
Dus vandaag rust. Moet zo wel ff naar ziekenhuis voor weer een registratiekastje voor mn hart. Heb dr geen zin in, maar het moet.

Nou dames, tot straks.

Hoe gaat het met iedereen?

x

Hoi Bloemetje

Ja ik weet het wel, maar als ik al jullie verhalen lees dan denk ik oh een griepje is zo erg nog niet... maar goed .. laten we het maar weer snel achter ons laten.
Wat eng dat je door je bekken zakte. Ik dat normaal met bekkeninstabilleit?
Ongelofelijk zeg, hoe moet dat dan? Kun je je zelf dan wel herpakken door te gaan zitten en opnieuw op te staan ofzo? Wat een gedoe zeg.
Vandaag inderdaad rust voor jou op het programma dus ....
Nou   meid sterkte ermee vandaag.
Bekkeninstabiliteit verdwijnt toch weer na de bevalling toch?

nou liefs mama van marijn

Hoi,

Normaal verdwijnt het na de bevalling, en daar ga ik ook van uit.
Kon me vanmorgen nog net recht houden aan het bed. Gelukkig, daarna rustig aan in gang gestrompeld. En me vriend gevraagd me de trap af te helpen. Nu gaat het weer hoor. Maar is erg vervelend.

Tja, het is niet leuk, maar als ik naar Karin kijk, vind ik het voor haar nog steeds stuk zwaarder. En heb ik zoveel bewondering voor dr hoe ze zich dr doorheen slaat.
Dat is ook niks steeds zo moe,ziek, e.d voelen.
Het komt wel weer goed. Hihi, doe gewoon rustig en dan komt alles goed.

Liefs

Vlinder: uitgerekend op 05-02-2009

Mama2006 zegt: 28-01-2009 en een meisje

Leeuwtje zegt: 26-01-2009, een jongen (met twijfel....)
Mama van Marijn zegt: 1-02-2009 en een jongen!
Bloemetje zegt: 29-01-2009 en een jongen.
Wens voor drie zegt: 12-02-2009 en een meisje
Vlinder zegt: 22-01-2009 en denkt zelf ook een jongetje...
Mooie dromen zegt: 1-2-2009 en zegt een jongen

Daadwerkelijke datum en geslacht":

Karin: uitgerekend op 09-02-2009

Mama2006 zegt: 08-02-2009 en een meisje
Leeuwtje zegt: 13-02-2009, een meisje.
Mama van Marijn zegt: 16-02-2009, een meisje.
Bloemetje zegt: 14-02-2009, een meisje.
Wens voor drie zegt: 12-02-2009, een jongen
Vlinder zegt: 05-02-2009, een meisje
Mooie dromen zegt: 7-2-2009 en een meisje

Mooiedromen: uitgerekend op 05-03-2009
Mama2006 zegt: 22-02-2009 en een jongen
Mama van Marijn zegt: 7-03-2009, een meisje
Leeuwtje zegt: 12-03-2009, een jongen
Bloemetje zegt: 06-03-2009, een jongen
Wensvoordrie zegt: 27-02-2009, een meisje
Vlinder zegt: 31-01-2009, een meisje

Mama van marijn: uitgerekend op 27-03-2009
Mama2006 zegt 25-03-2009 en een meisje
Mama van Marijn zegt: 28-03-2009 en dat wordt een zeker een meisje ;))
Leeuwtje zegt: 02-04-2009, doe maar een meisje
Bloemetje zegt: 25-03-2009, ja, haha, een meisje
Wensvoordrie zegt: 01-04-2009 en dat is geen grapje! ;-) Meisje zeg ook ik!
Vlinder zegt: 24-03-2009, MEISJE!!!
Mooiedromen zegt: 22-3-2009 en een meisje (hihi kan nu niet anders meer)

Bloemetje: uitgerekend op 17-04-2009
Mama2006 zegt: 10-04-2009 en een jongen
Bloemetje zegt: 15-04-2009.
Vlinder zegt: 20-04-2009, ik denk een meisje
Mama van Marijn zegt: 20-4-2009 en een jongen !!!!!!
Mooiedromen zegt: 12-4-2009 en zegt een meisje

Terug
Bovenaan