Hoi,
Dank jullie meiden.
Het was een topdag, heerlijk genoten van onze dag. Me man stond daar met zn tranen in zn ogen, en omgekeerd toen we ja zeiden. Wat mooi was dat. Hihi. Het was echt heel fijn.
Enkel was ik grieperig, nu nog steeds. Maar voelde me maandag eigenlijk flink beroerd. Bah, erg vervelend, maar het heeft de dag er niet minder leuk om gemaakt. Het was echt heerlijk. En is zo fijn om te kunnen zeggen, jij bent mn man. Gisteren kwam ie naast me liggen zegt ie, zo mn vrouw, hoe voel je je

Zo leuk.
enkel jammer dat broer er niet was. Heb ook helemaal niets van hem gehoord, niet eens een smsje,belletje,mailtje.
Terwijl ie wel me moeder smsde dat ze formulier voor hem moest meenemen(in belgie is dat nodig voor vrije dag als dochter of zus/broer trouwt) Nou, vind niet eens dat ie dat nodig heeft? En vind het dan erg jammer dat ie ons niet smst.
Weet niet goed wat ik hiermee aan moet, voel me dr toch best gekwetst om.
Leeuwtje,
fijn dat het goed met je gaat. Maar doe je wel rustig aan meid?
En resultaat van kastje heb ik nog niet. Krijg ik 18 feb.
An,
Dank je.
Hoe gaat het met jou?
Vlinder,
hoe gaat het met jou? Gaat het nog goed? Meid, je dacht veel te vroeg te gaan bevallen he.
Hihi, morgen is je officiele uitgerekende datum toch? Nou, ben benieuwd hoor meid.
Mama 2006,
Met jou ook alles goed?
Karin,
Meid, wat naar voor jou allemaal. Ik hoop dat jullie kleintje er snel is. En je kan genieten van je gezinnetje. Wat lijkt me dit zo moeilijk meid. Erg moeilijk.
Ik hoop dat je voorspoedige bevalling hebt.
Mooie dromen,
Enveloppen al stickeren, ik moet kaartjes nog gaan bestellen, zal ik ook maar eens deze week of volgende week doen. Nog eens keer goed natellen hoeveel kaartjes we nodig hebben.
Mama van Marijn,
Wat laat je me schrikken meid. Doe je nu wel rustig aan alsje?
Meid toch, wat is dat naar geweest zeg. Ik hoop dat je je nu wat beter voelt.
Gisteren is hondje geholpen, gecastreerd. Oh, wat zielig, gisteren zakte hij steeds door zn pootjes heen, kon niet staan, kon niet lopen. En veel pijn denk ik. Net ook veel pijn volgens mij, hij was erg druk, nu heeft ie uur geleden zn pijnstiller gehad en word hij stuk rustiger.
Hij vind het alleen ontzettend vervelend om die kap om te moeten.
Maar ja, moet ie toch nog zeker 5 dagen volhouden.
Liefs