meistoppers 2008 !!!!!

Hallo allemaal,

Haha nou mooiedromen: nog niet hoor!
Vandaag is D-Day... en zou de baby moeten komen?! nou die vind het veel te lekker in mijn buik, hoeft zijn eigen temperatuur niet te regelen, niet te huilen om voedsel te krijgen en vind het gewoon veel te koud en te regenachtig buiten!

Wel gek hoor de dag dat je uitgerekend bent... al moet ik zeggen dat ik ineens weer zo'n opruim/schoonmaakwoede heb en net dacht: oh ik moet wat gaan eten! veel te druk dus met alles netjes maken!

Van mij mag hij/zij komen!

Karin: wat jammer zeg dat ze nog niet konden strippen! hopelijk heb je volgende week meer geluk?! als ik woensdag nog niet bevallen ben heb ik ook de keus om me te laten strippen en dat ga ik dan ook wel laten doen! heb echt geen zin om tot 42 weken te lopen en alsnog ingeleid te moeten worden in het ziekenhuis! (wil graag thuis bevallen).

Bloemetje: balen dat je een mindere dag hebt vandaag, ook jou is een "lekkere" zwangerschap niet gewenst.... ben blij dat je een super dag gehad hebt maandag en vind het inderdaad erg vreemd van je broer, ik hoop dat je je er niet te druk om maakt... sterkte in ieder geval!

Even bijlezen.... (zwanger he? dan vergeet je de helft!)

MamavanMarijn: gelukkig was de echo goed en tsja het is altijd een momentopname en schatting hoe groot/klein je baby is als hij geboren wordt... bij mij hadden ze het over 7,5 pond ongeveer... we zullen zien, maar dan moet ie wel nu komen, want over twee weken is ie natuurlijk NOG groter!

Mama2006: hoe was je echo vandaag??? ben benieuwd!

Nou ik ga even eten en dan stofzuigen boven, de vaatwasser leeghalen en de eettafel opruimen.... en we zien wel weer wanneer het lijf zegt: en nu is het genoeg!

Liefs Sabina

Pffffff!
Ik heb een kloppend hartje gezien! Nu ongeveer een week of 8 oud en over twee weken mag ik nog een keer voor een echo om het precies te meten. Uitgerekend dus half september. Volgens de vk was de kans op een miskraam nu nog maar 1% en moesten we het maar gewoon gaan vieren.
Dat ga ik nu ook maar doen. Manlief is ook vrij, dus we zijn lekker samen met de kinderen nu. Als straks de oudste weer uit school is, gaan we wat leuks doen!

Hoi,

Vlinder,
nog niet bevallen, doe je wel rustig meid? Hihi, je bent nogal druk zo te   lezen.
Hier gaat het met rust wel redelijk. Dus dat houden we dan maar zo.
Wel weer een stuiterbal in mn buik hoor vandaag, buik gaat al half uur op en neer hihi.
En me broer, ja erg jammer, maar niets aan te doen.

Mooie dromen,
jij ook lekker aan het genieten van je verlof?
En ja, het is vast overal wat in de familie. Had al geen goede band met broer, maar nu helemaal niet meer.
Wel jammer, maar ons kleintje is nu belangrijker. En daar ga ik me dan ook op focussen.

Nou meiden,
Tot snel

Hoi

Alles was goed, en een mooi kloppend hartje gezien....
De uitgerekende datum kwam aardig overeen!!!
Ben heel erg opgelucht!!
JIPPIE!!!!!!!!!!!!
Wens voor drie wat mooi dat jouw echo ook goed was, nu kunnen we lekker samen genieten!!

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan