meistoppers 2008 !!!!!

Hallo allemaal

Hier weer even een kleine update van mijn kant.
Mijn bloedwaarde is weer op peil dus ik mocht gelukkig weer stoppen met de injecties, nu gebruik ik weer de bloedverdunnende tabletten.
Ik zit wel een beetje in spanning hoor. Het is vandaag 3weken na de mk. En ik heb echte rare klachten die ook heel goed bij een zwangerschap passen. Ik zou het fantastisch vinden als het zo zou zijn, maar ik reken er niet op. Ben echt mega moe, moe en nog eens moe. Af en toe gemene steken in mn borsten en een rare metaal achtige smaak in mn mond.
Vandaag onze nieuwe slaapkamer ingeruimd, en dat bed trok me zo aan dat ik er uiteindelijk maar lekker in ben gekropen en heerlijk heb liggen pitten.
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte

groetjes Annet

Hoi meiden

Bedankt voor jullie felicitatie's !!
Ik ben ook erg opgelucht en kan nu ook echt gaan genieten.
We gaan het nu ook aan iedereen vertellen aangezien ik pas met 14.5 week pas weer naar de VK hoef en zolang hou ik mijn buik echt niet verborgen haha
De man die de echo maakte zei dat als alles goed met de baby was met 9 week + dan is er nog maar 1% kans dat het misgaat, dus daar gaan we maar vanuit!!

An wat goed om wat van je te horen, het klinkt alweer aardig spannend bij jouw !!
Ik gun het je van harte meid, hou je ons op de hoogte???

Vlinder hoe gaat ie?? nog een baby in je buik hahaha

Liefs Mama2006

Hoi,

Vlinder en Karin,
Wat spannend bij jullie, ooh meiden, ben zo benieuwd.

Mama 2006 en Wens voor drie,
Heerlijk dat jullie nu lekker kunnen genieten, en idd, na 9 weken gaat het niet vaak meer mis volgens mij. Dus genieten.

An,
Klinkt inderdaad weer best spannend bij jou meid. We duimen voor je, gunnen het je heel erg.
We denken aan je.

Mooie dromen,
Met jou alles goed?

Hier vannacht ff heerlijk geslapen, alleen tegen de ochtend aan erg eng gedroomd. Bah, gelukkig werd ik snel wakker.

Verder gaat het redelijk vandaag.

Liefs

mama2006 en wensvoordrie; proficiat met de goede echo, het jullie ZOOOO gegund. Heerlijk zo'n kloppend hartje en inderdaad een kloppend hartje op deze termijn is heel geruststellend voor het verloop van die eerste cruciale 3 maanden. GENIETEN dus nu!! wat een goed nieuws zeg.... en wat een opluchting.

En Karin ook gelukkig iets beter in je vel, ja het kan al een hele geruststelling zijn als de vk je begrijpt en meedenkt voor een oplossing. Nou ik hoop dat het strippen de volgende keer wel lukt, of dat je misschien al bevallen bent voor je volgende bezoek, je weet het nooit...

En Vlinder, wanneer ooh wanneer?? Spannend hoor, heb zelf het gevoel dat het nu iedere dag gebeurt bij jou, maar ja dat kan ook zomaar nog even duren. Lekker dat je nog zo druk bent en je goed voelt. Echter, ook goed rust nemen hoor, het wordt zometeen druk zat!!

En Bloemetje goed maar eng gedroomd dus? Ja ik herken dat wel, ik droom al weken dat ik te laat ben voor de bevalling om naar het ziekenhuis te gaan en dat ik thuis moet bevallen. Wat ik persoonlijk geen fijn idee vind. Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen omdat dit 2 keer heel goed is gegaan. En ik droom dus steeds dat als de vk komt ik al 10 cm ontsluiting heb en thuis op de bank moet bevallen. jajajajaja ....

nou hier gaat het ook goed. Lekker geslapen, baby beweegt superveel en stevig. En ik hoef nog maar 1 weekie te werken .... oooooooooooooh wat heerlijk en dan lekker met verlof.

liefs en fijne dag
mama van marijn

Goedemorgen allemaal,

An: heerlijk zeg dat je nu van de injecties af bent... en ik duim voor je dat je stiekem gewoon alweer zwanger bent... ze zeggen wel eens dat je na een mk extra vruchtbaar bent, dus ik duim voor je!

Bloemetje: fijn dat je lekker geslapen hebt! en tsja die dromen he... die zijn soms erg levendig!

MamavanMarijn: heerlijk zeg nog maar een weekje werken en dan lekker vrij, stop je 4 of 6 weken van te voren? ik heb er tot 5 voor gewerkt (4 voor uitgerekende datum en had nog wat vakantiedagen), vond het heerlijk!

Nou hier nog steeds geen beeb.... al kreeg ik vanmorgen vroeg een sms van mijn zusje (en geloof het of niet maar die "ziet" wel eens vaker aparte dingen) dat ze had gedroomd vanacht over onze babyzoontje (weten niet wat het wordt) en dat het vast vandaag geboren gaat worden.... we wachten het af!
Wel heb ik sinds vanmorgen vroeg (4:30u) weer last van hele onregelmatige (voor)weeen,  tsja ga er maar gewoon vanuit dat het weer loos alarm is... maar hopelijk zet het door?!

Nou  vandaag minder fut om acties te ondernemen, maar de  parkiet heeft echt een schone kooi nodig en de was moet ik  ff bijhouden, voor de rest waarschijnlijk weinig zin.

Liefs Sabina  

hey meiden,

wel bijgelezen, maar aan het werk dus effe snel reageren en heb zelf een vraag!!

Vlinder: superspannend zeg! ik hoop voor jou dat het nu wel doorzet. en geen puf is niet erg toch, je moet idd wel energie sparen nu!
karin: ook spannend!
mamavanmarijn: nog 1 weekje, heerlijk! ik heb van 7 t/m 15 mrt vakantie en daarna stelt het ook niet veel meer voor tot 12 juni (laatste dag voor verlof) met al die feestdagen, heerlijk! en de zon schijnt en ik loop zeg maar een beetje op zonne-energie!
bloemetje, vandaag dus redelijk....
wensv3 en mama2006: wat een opluchting he! die goede echo's! nu genieten! gefeliciteerd!!

nu even mijn vraag en hoop dat iemand wil reageren: ik ben sinds gisteren rond de middag heel erg duizelig. als ik lig heb ik er uiteraard geen last van maar ik werk nu (alleen ochtend vandaag) ook nog gewoon. ook ben ik vanmorgen wel verkouden wakker geworden. Zal mijn bloeddruk dan toch te laag zijn.... (was 3wk geleden 120/55 en onder 50 wordt ik ook duizelig) of krijg ik misschien griep (nog nooit gehad dus geen idee hoe dat voelt.)
ik ben dus een beetje van slag gezien ik me voel alsof ik zo onderuit kan gaan. ik blijf dus maar vooral goed eten....moet ik voor zoiets ook de VK al bellen? herkent iemand dit?

een ongerust leeuwtje, vandaag 16wk

Mooi nieuws, wensvoor3 en mama2006! Nu een deel van de spanning weg laten glijden en gaan genieten!!!!

Oh Vlinder, haha, het had wel gekund, al bevallen, omdat het ook rommelde. Spannend je weet in ieder geval dat de kleine er binnen 2 weken is!

Karin hoe is het bij jou?

Hier alles goed. Maandag weer naar de VK, ben benieuwd of het ingedaald is. Gisteren nog lekker gezwommen. Zometeen komt een vriendin lunchen, en dit weekeinde nog 2 verjaardagen. Ben blij dat er nog niks is, want met iedereen jarig begin februari hebben we het al druk, dus nog een datum erbij....tuurlijk is het welkom maar 3 weken wachten mag ook!

Heerlijk dat de zon weer wat schijnt, ik krijg al voorjaarskriebels! (alhoewel het nog kan sneeuwen in maart, maar goed....).

Fijne dag allemaal!

Leeuwtje, ja dat kan verschillende dingen betekenen.

Ik heb wel gelezen dat duizeligheid en flauwvallen tot de kwalen behoren. Je kan ook vragen aan de VK of ze je ijzer willen, hb, willen testen. Het kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben: of meer rust nemen, of je ijzer is te laag, of je bloeddruk is te laag. Alhoewel mijn bloeddruk ook zo laag is, en ik nooit duizelig ben geweest. Ze kan ook je suiker dan controleren.

Ik zou ze gewoon even bellen. daar zijn ze voor en krijgen ze voor betaald!

Eet je wel regelmatig? En sta je niet te lang?

Terug
Bovenaan