hey meiden,
ik heb idd VK maar gebeld. normaal zou ik wel sneller afwachten maar nu zo net voor het weekend en toch ook de baby waar ik rekening mee houd (voor mezelf zou ik het niet doen..). denk anders is het meteen weer maandag want mezelf kennende bel ik toch niet in het weekend.
Ze gaf aan dat ik idd moest bellen met zoiets! en die keek in mijn gegevens en zei dat het idd door bloeddruk zou komen (te laag). Mijn ijzer was vorige keer wel goed (moet 23 december zijn, met bloedprikken want verder geloof ik niks meer gecheckt). Ze gaf aan dat 7,8 prima was (zal dan wel, zegt mij niks). Dus zoute dropjes bij de hand houden en kopjes bouillon drinken was het advies.
nou, dat gaan we dan maar proberen. Mijn vriend zijn bloeddruk is juist te hoog en van thuis uit heb ik meegekregen nergens zout aan toe te voegen (soms wel natuurlijk, maar niet standaard bij bv de aardappelen) dus ik kook nog steeds zoutloos....
Maarre, chips is toch ook behoorlijk zout, hihihi, en dat heb ik gisterenavond echt wel op hoor, hahahaha. en ook nog ketjap in de nasi. denk dat ik dus ook daarom 's avonds minder last had dan overdag, was weer aangevuld allemaal???.
Nu dus maar drop gekocht en zal weer opkikkertjes gaan drinken tussen de middag. Ik drink nl ook geen koffie meer sinds ik zwanger ben en heb geen zin meer in soepjes (alleen die lucht al!), dus dan zakt het natuurlijk nog iets sneller nu denk ik.
ach ja, zal wel weer goedkomen. Maar Karin, als ie nog blijft zakken tot 20e week en ik ben nu 16.....moet ik dus voorlopig nog even goed uitkijken begrijp ik! Bedankt voor die info. Toch maar dropjes en dextro mee als ik op pad ga (schijnt ook te helpen zei VK).
en rustiger aan doen. ja, dat is denk stiekem wel nodig......doe ik alleen toch niet voordat VK dat heel duidelijk heeft gezegd of dat ik zelf onderuit ga.....mezelf kennende (sorry! is niet mijn sterkste kant dus.....)
en ik sta niet te lang hoor, doe wel lekker afwisseld werk (achter de computer, op de groepen, dingetjes regelen....), wat ik goed nog de hele dag volhoud. eenmaal thuis knap ik pas af.
ook eet ik wel goed eigenlijk. maar buik heeft echt een groeiexplosie ondergaan afgelopen week/anderhalve week....
an: klinkt erg spannend allemaal! ik duim voor je!
Karin: fijn dat je je weer wat beter voelt! is je lichaam nog even aan het opladen nu zo voor de bevalling?! en verstopping is niet fijn, ik weet er alles van....de eerste fles roosvicee laxo is al leeg (drink niet meer dan 1 glas per dag hoor, weet nl niet of er een max aan zit)
en nieuwe nachthemden. heb er laatst al wel 1 gekocht, maar idd kan je er beter maar een paar hebben.... en heb je al geoefend met knopen?lukt het een beetje??
maarre, ik zal geen keukentrapjes of stoelen opgaan, maar dat oefenen wordt lastig.....mijn zin is weer helemaal terug en aangezien ik dinsdag letterlijk uit mijn BH geklapt ben (beugel gebroken) kan mijn vriend ook niet goed van me afblijven... Was dus eerst woensdag naar de Prenatal voor een meegroeibh..
hihihihihi. Maar ik zal er aan denken......
mooiedromen: nou, ben ook benieuwd of het al is ingedaald maandag bij VK! Maar het gaat nog helemaal prima begrijp ik. Je hebt nog lekker de energie om dingen te doen, te zwemmen en met vriendinnen af te spreken. heerlijk hoor!
en al voorjaarskriebels, is erg herkenbaar! ligt natuurlijk ook aan het weer nu. en sneeuw in maart kan nog (net als vorig jaar), maar hoeft nu niet meer zo van mij, er is al meer winter geweest dan vorig jaar, dus van mij mag het voorjaar en de zomer wel komen.
hopelijk mag je eerst nog even van je zwangerschap genieten! Je kleintje heeft het nu tenminste zeker nog lekker warm enzo.
bloemetje: gewoon lekker rustigaan blijven doen dus.......
vlinder: jou zus "ziet" dus weleens vreemde dingen. heb ik heel af en toe ook en is van de ene kant heel mooi en van de andere kant soms ook wel lastig....want je wil sommige dingen niet zeggen (bv dit, want als het toch nu doorzet heb je het gevoel misschien dat je zus dat weet en "wacht"

maar ja, niks zeggen valt ook niet mee.... (zo wist ik dat mijn broertje papa werd toen zijn vriendin dat tegen hem zei....en ik zei erbij tegen een voor hem onbekende, hij wil het het liefst pas met kerst zeggen maar dat haalt ie niet. en dat bleek ook zo, zij kreeg kwaaltjes en toen haar collega's het door kregen, heeft ze het dus maar met sinterklaas verteld...)
ook erg vreemd hoor. Maar ik hoop voor je dat ze gelijk heeft!!!
enne, is de was en parkietenkooi nog wel gelukt?
julia, 21052007, hoe gaat het met jullie???
JMV: laat je hier ook nog eens wat weten voor de meiden die geen hyves hebben??? Of heb je je energie nog niet zo goed terug....

nu is mij theepot leeg...... dan eerst nog maar een dropje hahahaha
Nou, ga ik even hotelletje regelen voor Hemelsvaartsweekend. kunnen we nog lekker even samen weg. Niet te ver hoor, gewoon in Nl. maar in de zomer zal niet lukken
Fijn weekend allemaal!
liefs Leeuwtje