Nou dames, ik in ieder geval niet als eerste, ha ha... Baby zit nog prima in buik. Ik heb wel het gevoel dat ik wat vaker een harde buik heb (in rust dan, he, op de bank of in bed), maar echt veel kan ik het zeker niet noemen. Mijn idee van 41+ wkn blijft stevig in mijn hoofd zitten, al hoop ik dat VK morgen kan strippen (mijn D-day ; )) en dat het iets gaat doen... We zullen zien. Voel me nog steeds redelijk naar omstandigheden, het is nu (gelukkig!!!) een dag of 4 geleden sinds ik voor het laatst gebraakt heb. Ik slaap ook weer wat beter. Misselijkheid blijft wel, maar ach, dat ben ik inmiddels wel gewend...
Heb van mijn kerstbonus een paar boeken gekocht, dus kan nog rustig op de bank mijn tijd doorkomen. Al moet ik bekennen dat ik meer kinderboekjes aan het lezen ben, ha ha! Zodra ik op de bank zit, denkt Christian: leuk, boekje lezen! Aangezien ik niet veel anders kan dan halve dag op de bank zitten, ben ik de klos zeg maar. Hij heeft helaas 1 boek dat hij zo geweldig vindt, dat ik het niet meer kan ZIEN! Ik denk dat ik vanavond op zolder verstop of zo, want heb er echt geen zin meer in. Hij wil niets anders meer. Nou ja, boekje lezen is goed voor zijn taalontwikkeling moet ik maar denken...
Heb ook wat zitten oefenen met knopen van mijn nieuwe draagdoek en het is eigenlijk behoorlijk simpel. Moet er wel wat handigheid in krijgen, maar ik ben nu al blij met mijn aankoop. Stof is heerlijk zacht en ik ben benieuwd hoe het straks voelt met een baby erin. Volgens het boekje zou het zelfs mogelijk zijn borstvoeding te geven zonder baby eruit te halen. We zullen zien. (Mooie dromen: ik heb een Sleepy wrap, via internet gekocht, een tricot draagdoek die waarschijnlijk wel zal lijken op tricot slen e.d. Ik heb ook een buikdrager, maar daar kunnen ze pas in vanaf week of 6-8 ivm nekje en die was veel te belastend voor mijn schouders/rug, zeker ook omdat Christian altijd groot en zwaar is geweest. Nu dus heel bewust gekozen voor een draagDOEK waarmee het gewicht beter verdeeld wordt over schouders, rug en heupen)
@ Leeuwtje: goed dat je toch gebeld hebt! Je ziet, niet voor niets en ze vonden het heel normaal! Nou ja, lage bloeddruk is lastig ja, maar niet gevaarlijk. Ik hoop dat het voor jou (wat klachten betreft) hierbij blijft of dat je lijf er een beetje aan gaat wennen. Rustig aan dus maar.
@ Bloemetje: fijn dat je lekker geslapen hebt. En ja, de frustratie dat je nog zoveel wilt, en je lijf niet... ik weet het meid. Sommige dagen kon ik er ook echt niet tegen.
@ Mama van Marijn: wat kan het wisselen per dag, he? Een nachtje goed slapen en je voelt je meteen een ander mens. Fijn hoor. Want dag in, dag uit chagerijnig en prikkelbaar is ook niet leuk.
@ Vlinder: ik hoop eigenlijk dat we een paar dagen niets van je horen en dan opeens berichtje dat je vandaag bevallen bent ofzo... ; ) Hou je taai!