meistoppers 2008 !!!!!

Goedemorgen allemaal!!!

Nou hier van geen griep te bekennen hoor, ondanks dat de vk dat dacht... is toch echt mijn baarmoeder geweest maandag op dinsdag!

Stralend zwanger zijn: JA dat ben ik wel hoor! voel me op en top (soms denk ik wel eens: beter dan voor mijn zwnagerschap) en ik hoor het ook geregeld om me heen: wat zie je er goed uit!, je straalt helemaal! (fijn om dat te horen, want zo voel ik me ook en dat straal je waarchijnlijk toch ook uit!)

An: fijn dat je wat eerder naar de vk mag! kan me voorstellen dat je je soms zorgen maakt!

Bloemetje: kaartjes nu helemaal uitgezocht of nog steeds twijfelen tussen die 7? wij hebben ze al besteld en kreeg toevallig gisteren telefoontje dat ze binnen zijn, dus ik wacht even af tot ze de proefdrukjes af hebben en dan ga ik ze halen en dan de enveloppen doen!

Karin: hoop dat je je vandaag wat beter voelt? lekker geslapen???

Knorretje: spannend joh zo'n onderzoek, kan me voorstellen dat je vriend/man helemaal zenuwachtig is... zou mijn man ook hebben! stel je voor he..... dat het zijn zaad is wat niet helemaal bevat wat het bevatten zou moeten! succes ermee!

Nou hier dus alles lekker, heb vanacht redelijk lekker geslapen! gisteravond yoga gehad en volgende week moet manlief mee! haha ben benieuwd! (hij heeft er trouwens wel zin in geloof ik, hij is heel meegaand!)

Gisteren naar lactatiekundige geweest en heb wat tips gehad over het fenomeen van Raynaud en waar ik straks op moet gaan letten als ik borstvoeding geef!, bijv normaal gesproken worden je borsten gekoeld na het voeden... ik moet dat dus niet gaan doen en het lekker warm houden! en ook mag de baby niet in slaap vallen aan mijn borst als hij/zij alleen mijn tepel in zijn/haar mond heeft.... dit heeft allemaal met de doorbleoding te maken!
Verder moet ik melk en melkprodukten, chocolade (balen) en cola even laten staan, misschien reageer ik daar wel op!

Nou over een half uurtje moet ik bij de huisarts zijn... ben erg ontevreden over hem/zijn praktijk dat ik voordat de kleine geboren is een andere huisarts wil! nou moest ik vandaag eerst maar eens langkomen om een en ander uit te praten?!!!! als zij het graag willen..... heb die man maar 1 keer gezien aleen zijn er een aantal kleine en wat grotere dingetjes geweest waar ik me niet prettig bij voel en ik wil straks wel het beste voor ons kindje!

Nou jullie horen het nog wel!

Liefs Sabina

Hoi,

Vlinder,
Succes bij de ha. Hoop dat het gelukt is, maar ja, als jij andere wil, is dat je recht, zeker met je kindje zo. Dan zou ik ook het allerbeste willen.
En fijn dat het weer goed gaat, en geen griep is, griep net voor je bevalling zit je ook niet echt op te wachten denk ik.
En vanavond gaan we kiezen uit die 7, al heb ik wel een voorkeur hoor, en vriend ook,maar vriend wil toch nog eens die 300 kaartjes doorbladeren om te kijken of we nog steeds hetzelfde mooi vinden. hihi.
Goed hoor, vanmiddag ga ik even in de boeken kijken voor mooie tekstjes, en een ideetje opstellen.

An,
Fijn dat het goed gaat, alleen zo moe, en prettig dat afspraak eerder kon.
Doe lekker rustig aan dan meid.

Trouwens, leggen jullie een geboortelijst aan? Of niet?
En kan je trouwens op kaartje als cadeautip een enveloppe zetten, dus geld?
Zitten namelijk met familie in belgie en nederland, en ja, om dan ergens een lijst te leggen met spulltjes die je nog nodig hebt, schiet dan niet zo op.
Hoe doen jullie dat?

Liefs

@ Knorretje: Ik hoop dat de uitslag van jullie onderzoek gewoon goed is. Weet je, hoe irritant en naar ook, soms duurt het gewoon langer. Op de eerste moesten we geloof ik 9 ronders wachten en bij de tweede was het dacht ik ronde 13 of 14. En nu ben ik zwanger geraakt in ronde 3 (al werd dat een miskraam helaas) en nu in ronde 4. Je kunt er soms geen peil op trekken. Ik duim voor jullie en hop dat het geluk snel aan jullie zijde is!

hallo allemaal,

goed nieuws, mijn baby is weer gedraaid in de buik en ik voel 'r nu weer heel vaak en regelmatig. Ben er echt blij om, nu is mijn ongerustheid een beetje weg.
Mijn holteonsteking is zo goed als weg nu, alleen mijn keelontsteking duurt nog langer dan gehoopt, maar goed keelpijn is lang niet zo erg als hoofd en aangezichtspijn, dus dat trek ik wel.

Even kort over het geboortekaartje Bloemetje. Je moet op je geboortekaartje zetten wat je zelf wilt, wat jij het beste vind passen. Ik heb bij mijn 2 kinderen nooit kadotips erop gezet. De ervaring leert namelijk dat mensen bellen om een kraambezoek af te spreken en in dat gesprek altijd vragen wat je graag wilt hebben. Zo heb ik nog nooit dubbele dingen gekregen of echt nutteloze kadootjes. Wel je man goed instrueren dan wat hij moet zeggen aan de telefoon ;)))
Een geboortelijst of kraamlijst zoals jij omschrijft ken ik niet. Is dat zoiets als een huwelijkslijst die bij een bepaalde winkel ligt? Ik ken het niet, misschien 1 van de andere meiden???

Knorretje, heb je al nieuws van het onderzoek? Hopelijk is alles goed, vertel je het ons snel?

An, fijn dat je eerder terecht kan bij je gyn. Kan me voorstellen dat dit je geruststelt. Welke medische indicatie heb je als ik mag vragen? Wellicht heb ik het gemist in de berichtjes... sorry in dat geval....

nou fijne avond allemaal en tot snel schrijfs weer

mama van marijn

Hallo,
Alles goed met iedereen? Hier wel hoor, 't wordt wel zwaarder merk ik. Ik rol in en uit mijn bed en op de fiets haalt iedereen me in!!!
Deze week weer bij de VK geweest, alles weer goedgekeurd. Ik heb me ook opgegeven voor een pufclub, lijkt me toch wel leuk. T is wel overdag, dus moet ik een paar ochtenden vrijnemen.
Hebben jullie al nagedacht over werken na de bevalling. Ik wil eigenlijk wel vastleggen welke dag ik vrijneem, zodat ik weet op welke dagen ik opvang moet gaan regelen. Ik wil zelf graag op vrijdag vrijhebben.
An, wat bedoel je precies, ik las iets over injecties? Gebruik je antistolling?
Fijn dat je eerder op controle kan komen.
Oja, ik zoek nog een hele grote muursticker voor de babykamer, wat is het allemaal duur zeg, Ik denk dat t bij ons een behangetje wordt op 1 muur en de rest witte muren. Of een mooie tekening op de muur, maar ik ben niet zo creatief...Misschien hebben jullie nog een leuk idee??
Groetjes Julia

Goedemorgen allemaal,
brrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat is het toch nog steeds koud. Thermometer gaf vanmorgen 7.00 uur
- 12 graden aan ..... hartje winter zullen we maar zeggen.
Ik ben vandaag aan het werk dus maar een kort berichtje.
Maar ik heb een vraag, dromen jullie ook zo veel en levensecht?
Ik heb zulke rare dromen! Over de kinderen, dat ze weg zijn en ik ze niet meer kan vinden. Of mijn huis dat ineens bewoond is door andere mensen. Maar de dromen zijn echt levensecht ....
zullen de hormonen wel zijn....
ben benieuwd of jullie dat ook hebben

liefs mama van marijn

@ mama van Marijn: dat herken ik zeker wel. Ik doorm normaal gesproken al regelmatig en veel, maar nu is het nog vaker en nog heftiger. Niet bepaald leuk, want veel dromen zijn naar. De kinderen zijn dood of kwijt, er is iets met manlief gebeurd, het huis is afgebrand. Bah. Nu wil ik wel ontspannen dromen over zonnige alpenweiden en veel chocolade, maar dat gebeurt dus niet.

Eigenlijk moet ik nu ook al aan het werk zijn, maar ik zit te wachten op de glaszetter. Gisteravond is het daklicht op zolder geknapt (door de vorst?) en er moet z.s.m een nieuw raam in. Het zit nl. prcies boven het trapgat. Er zit nu wel plastic en ductape voor, maar het tocht als een gek. Ze zouden me op tijd bellen (rond negen uur), maar helaas, nog niets gehoord. Ik wacht nog een uurtje en dan bel ik zelf wel. Waarom ik nu nog niet bel? Ik vind het stiekem wel lekker, even rustig thuis zijn. Beetje achterstallig nakijkwerk doen, beetje forummen. Stttt, niet verder vertellen hoor.

HAHA ja hoor dat begrijp ik zeker wel.... even lekker warm thuis nog.
De glaszetters zullen het wel druk hebben en daarom zo laat zijn.
Rustig aan maar, wat nakijkwerk doen, kopje thee erbij .. relaxed , it's friday !!!!

liefs mama van marijn

Terug
Bovenaan