meistoppers 2008 !!!!!

bloemetje,

kan me zo goed voorstellen dat je het super spannend vindt.
ja het kan best nog even duren, maar 1 ding is zeker......... er is wat gaande ...... wss is je baarmoedermond aan het verstrijken waardoor de prop loslaat.
Je kunt de gyn altijd even bellen en op de hoogte brengen..... ooh ik hoop zo voor je dat het dit weekend gebeurt .... heerlijk dadelijk met je kleine op de arm ...

hou je haaks he?

liefs mama van marijn

Hoi,

Ja, denk dat ik vanmiddag ff bel.
Heb sinds uurtje of 9 ook onwijse druk op me onderbuik. om kwartier half uur flinke kramp, net of ik naar toilet moet maar niet kan. En nog steeds wat rosige afscheiding. Tja, of dat wat te betekenen heeft. Net ook ff kramp in me rug.
Hoop ook dat het vandaag of vannacht doorzet. Heb het idee dat het nu flink aan het rommelen is.

Liefs

Rommelen is prima, is allemaal voorwerk. Hoe schreef iemand het hier op het forum ook al weer? Een bevalling is net een wasprogramma. De voorwas kan heeeeel lang duren voordat de echte was begint .....
Maar goed, het voorwerk is ook belangrijk. En neem maar van mij aan, ECHTE weeen, dus het echte werk net voor de bevalling herken je direct hoor, ook al is het je eerste kindje. Dan zit je niet meer achter je computer en kun je niets anders meer doen dan je concentreren op die weeen. Als ze zich aandienen, weet je het meteen: " nu is het echt begonnen...".

Nou op naar een bevalling dit weekend, zou wel super leuk zijn. Maandag is Veerle alweer 4 weken, dus een nieuwe spruit moet maar weer in het lijstje gezet worden denk ik zo ... ;))

Succes ermee meid,

liefs mama van marijn

Hoi,

Ja, haha, geloof ik ook dat ik dan niet meer achter pc zit. Krampen die ik nu heb zijn nog wel aardig te doen. Al moet ik me af en toe er toch echt op concentreren. Maar ja, hihi, de voorwas kan erg lang duren inderdaad.
Heb nu nog wel steeds rozige afscheiding. Helderder dan toen gyn zo heeft zitten duwen.

x

Bloemetje: hoorde laatst dat iemand die de prop was verloren het nog 2 weken volhield voor het begon, maar 1 ding is zeker, het gaat bij jou binnenkort wel gebeuren! Super meid, straks een klein mensje in je armen!

bloemetje: spannend!!!! heeeeeeeel veel suc6 meid! dit weekend denk ik niet jou hier nog te lezen als ik dat zo  zie ;)   "de voorwas" is dus aan het draaien, haha.
en vandaag uitgerekend en als het dan ook nog vandaag doorzet dan is dat toch wel bijzonder he! echt heel veel suc6 en hopelijk wordt het een mooie bevalling.

mooiedromen: met spoed en dan 2 weken uitstellen?! gelukkig kan je nu dus toch eerder terecht. en al die instanties enzo zijn hetzelfde he, eindeloos in de wacht gezet worden om maar te hopen dat het helpt. meestal nog betaalde nummers ook. dus kan me je wantrouwen best voorstellen hoor.

mamavanmarijn: nog heerlijk aan het genieten?!

vanmiddag al voor 2e keer bij fysio geweest, moet maandagavond weer. zitten behoorlijk wat knopen en triggers(?) aan de spieraanhechtingen en waarschijnlijk zijn mijn bekken toch wel wat instabiel dus moet echt opletten met alles. mag alles nog doen, maar alles met maten en niet te lang iets achter elkaar.  Maandag kijkt ze weer verder of het iets verbeterd door de behandeling (massage en oefeningetjes). Dus  ben benieuwd. Wel balen dat ik daar nu al last van krijg met 26 wk.  Ik ben nl niet zo goed in rustigaan doen.....dus heb weer iets te leren.
Verder gelukkig nog heerlijk weer hier in  het noorden. We krijgen zo visite dus ga weer.

liefs leeuwtje  

Hoi meiden,
Wat lief dat jullie zo aan me denken :)
Nog steeds bolle buik hier. Ga dr maar vanuit dat ik donderdag nog op bezoek mag bij gyn.
Heb wel hele strakke en een pijnlijke buik. En veel gerommel. Heb vannacht ook erg slecht geslapen. Dus hopelijk komt het snel, best slopend zo.

Liefs

Terug
Bovenaan