meistoppers deel 3 !!!

Hoi,

Ester, balen dat de uitslag minder was dan gehoopt, niet fijn meis.
Maar gelukkig mag je wel zo snel mogelijk proberen om weer zwanger te worden.

heb je medicatie gekregen die met zwanger worden samen kunnen?

liefs

Hoi   Allemaal,

Ik sta op de lijst onder de zwangere maar heb vandaag te horene gekregen dat het een miskraam is. As donderdag moet ik komen voor curretage.
Balen!
Nu maar hopen dat hierna weer snel raak is.

Groetjes,
Luus

Luus

Wat ontzettend kl....
Ben je blij  dat je zwanger bent, gebeurt er zoiets.
Ik lees dat je direct weer verder wil, ik hoop voor jouw dat het snel weer raak is!!
Sterkte en succes

Liefs Mama2006

Hoi Luus,

Wat ***. Ben je zo blij, dan gebeurd dit. Wat balen meid.
Sterkte, dit is niet het nieuws dat je horen wil.
Succes met snel weer zwanger worden.

Liefs.

oh wat erg luus................ ik voel met je mee!
heel veel sterkte!
groetjes ester

Luus, wat erg zeg. Heel veel sterkte ermee. Hopen dat het snel weer raak is, en dan wel goed gaat.

Mama 2006,
Ik begin ook steeds meer te twijfelen. Elke keer naar toilet, maar nog niks te bekennen. Had vanmiddag het idee dat de rd's er waren, maar was dus niet zo. Gelukkig.
Af en toe denk ik dat het nu raak is, maar in mijn achterhoofd geloof ik dat eigenlijk niet. Ik wou dat het al vrijdag was.
Julia,
Als ik het volhou en als de rd's er dan nog niet zijn, wil ik vrijdag of zaterdag testen. Maar dat duurt eigenlijk nog wel erg lang. Wil het nu wel vast weten.

Ik word trouwens gek van de puistjes, in mijn gezicht, de een gaat weg en er zit al weer een nieuwe. Nu hopen dat het voor een goed doel is.

Groetjes.

Luus, wat ontzettend verdrietig en dan ook nog een curettage ondergaan, ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat het snel weer raak is.

Verder hoop ik dat de zwangeren zich goed voelen en de rest snel zwanger mag zijn. Ik hoop alleen dat mijn ellende jullie bespaard blijft, ik voel me de laatste 2 dagen zo ziek! Zo moe, zo misselijk, ik kan echt helemaal niets meer behalve in bed liggen... Die k*t-hormonen! Was de laatste week sowieso al veel misselijk, maar nu... bleh! Jullie horen wel weer van me als ik een beetje boven jan ben. Ik hoop snel natuurlijk...

Het enige positieve, het is een teken dat er nog steeds hard gewerkt wordt daar in mijn buik. En daar doe ik het voor, he?

Luus, jeetje wat heftig zeg, wat een verdrietig nieuws. Ik wens je heel veel sterkte toe, helaas bepaalt de natuur soms, en dat is goed om te voorkomen dat een kindje geen leven zou kunnen hebben, maar de emoties voor jou zijn een heel ander verhaal. STERKTE

Terug
Bovenaan