Zo, ik ben 3 uur niet op internet en het barst weer los, net het weer.......
Ja, spannend die eisprong dagen, ik moet zeggen dat ik zelf weinig hoop had omdat ik maar 1 keer in de 45 dagen ongi was, en nog steeds niet weet hoe mijn eisprong verliep. Maar dat de natuur zijn eigen weg vind hierin daar ben ik wel van overtuigd.
Hihi, je vriend wakker maken voor de nachtdienst, nou wat wil een man nog meer!!!!!
Er moet echt wel iemand zwanger worden deze maand, want we zitten momenteel wel onder de statistieken. Maar, alle positieve energie straal ik door naar jullie hoor, dus het moet wel lukken!!!
Net de babykamer (voorheen voorkamer) geschilderd. We hebben 1 muur oranje en na een jaar klussen moest ie nog een keer geschilderd, net maar fanatiek de draad opgepakt, voel me nu nog goed. Muurtje klaar...dus dat scheelt weer.
Ja, ik voel me eigenlijk goed, mijn schoonmoeder was vanochtend ook al verbaasd, ze zei ook, je ziet er gewoon goed uit, en je voelt je prima. Ook mijn tandvleesontsteking is weg! Lang leve de aanhouder! Maar...merk wel dat het iets zwaarder wordt, sneller moe, dus de volgende maand zal het wel rustiger aan doen worden.
Ja, opvang, gastouders mailden net, 3 stuks, ze mogen nog maar 1 baby in de groep dus dat valt af. Nu op 4 kinderdagverblijven ingeschreven: 2Samen, Triodus en Dak. Er zit in de buurt nog een verblijf dus ik ga woensdag er heen lopen kijken of de afstand te doen is. Moet toch lopen de eerste paar maanden, daarna kan het op de fiets. Ik wil ook nog in de buurt van openbaar vervoer zodat ik meteen doorkan naar mijn werk. We staan bij de 4 waar we hebben ingeschreven op de wachtlijst, maar die werken inderdaad wel met groepen, dus hoop dat het lukt. Stress is er nog niet maar wil het gewoon geregeld hebben.
En mocht het ouderschapsverlof verdubbeld worden dan plak ik nog een maand aan mijn verlof vast.
Karin balen zeg, dat je weer misselijk bent, het houdt niet over. Maar...de maanden vliegen en je bent in februari aan de buurt om je wondertje in het echt te zien, volhouden dus!!
Allemaal een fijne avond gewenst, de lasagne is hier klaar!