hey meiden,
ben ik ook weer eens.....
nou hier geen nieuws hoor. Alleen moe, maar ja, dan zouden mijn nachten eens wat langer moeten zijn. Gisteren pas weer om 22.30 uur thuis en vanmorgen weer 7.00uur de deur uit. Nu even pauze op het werk dus snel even reageren en bijlezen...
Heb denk ik ook oorontsteking, echt niet tof. heb gisterenmiddag dus meteen toen het op kwam zetten neusspray gehaald (van vogel, die mag als het goed is ook als ik toch zwanger blijk te zijn)
Nu is het wel wat gezakt. letterlijk dan. Heel die hoofdholtes voelen nu beetje verstopt aan.....
verder beginnen borsten weer zeer te doen, zoals iedere maand, dus zal inderdaad naar verwachting niet raakt zijn... (kans is natuurlijk ook minimaal)
bloemetje: leuke foto van je buik. Had ik al gezegd he, maar dan weet iedereen dat nu, hihi.
en van buddy 2weken geleden? de nieuwste is toch van 7weken oud? nou ja, kijk maar wanneer je weer tijd hebt...
en bij ons zal de kamer waarschijnlijk ook met winnie de pooh worden. nou ja, vooral eyoor en roe dan, die vind ik leuker....
want vind beetje aanpassen op meisje of jongen wel leuk, maar wij hebben boven maar 2 slaapkamers, dus als er een 2e komt, gaat ie er gewoon bij. is ook zowat om dan alles weer te veranderen of dan ineens neutraal te maken....en als je eerst een meisje krijgt en dan een jongen en dan in een flowerfairykamer...dan doe ik toch ook echt niet...
maar ik wil geslacht wel weten voor een paar assesoires en zo...
weet je al wanneer jullie trouwdatum wordt? spannend hoor!
mooiedromen, ja de eerste maanden zaten we ruim boven de statistieken, nu eronder. misschien komt hierna weer een periode van gemiddelden eraan? hihi. Moeten inderdaad wel weer wat zwangeren bij!
en dus misschien nog een maand extra verlof. lekker hoor. maar persoonlijk lijkt het me ook wel moeilijk om aan het werk te gaan als je nog langer "er uit" bent. Misschien vind ik eerst voor minder uur terugkomen wel lekker. Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
en dat zwangerschapsboek, zo'n dagboek heb ik dus gekocht, waar dat allemaal in kan. Wat je met de eerste papa en mamafoto bedoeld is mij ook niet helemaal duidelijk....
en korte stoere namen: je hebt echt dezelfde smaak dan ik! de naam voor een jongetje ligt bij ons al een paar jaar vast (ik vind meisje moeilijker). Maar zal even wat opsommen (behalve de naam die ik zelf wil gebruiken dus, hihi) ik vind ze niet allemaal zelf leuk hoor!
stijn, stein, stan, thijn, tijn, thijm, tim, thijs, thom, tom, lucas, luca (kan je ook uitspreken als loeka), stan (vind ik erg leuk!), nick, koen, max, sam, sem, luc, luuk, guus, gijs, rick, daan, Niek, Mark, Bas, Bram, Flip
(ja, we hebben hier een kinderdagverblijf vol verschillende namen.....nog wel meer namen, maar dan meer dan 1 lettergreep)
en cadeau voor jongen van 3? weet je budget niet, maar speelgoedgereedschap of dokterskoffertje of klei of treintje (ikea!) met railsje, iets van cars....zoiets?
en spannend he, dat je nog niet weet of er een jongetje of een meisje in je buik zit!!!!en lekker bewegelijk, geniet er maar van. (als je er maar niet teveel maagzuur van krijgt hoop ik voor je, rennies helpen anders wel iets)
en wat ben jij dun van jezelf zeg! dan is zo'n buikje nu ook vast prachtig! en volgens mij ben je van jezelf heel actief of niet?
beterschap eerst in ieder geval!
en jullie gaan dus zo af en toe lekker eten....heerlijk hoor. dat zal straks wel anders worden, hihihi, dus geniet er nog maar lekker van.
mamavanmarijn:de efteling, wat leuk zeg! jammer dat het weekend zich weer heeft moeten "terugbetalen". Doe je het komend weekend dan wel weer rustigaan?!
en mijn ventje....ach ja.....hebben later nog wel geklust hoor. Ook heb ik later nog wat slijm gehad enzo. Deze maand was het niet heel duidelijk ook wanneer mijn eisprong is geweest. Dus hopelijk of later, of heeft hij gewoon superzaad, hahaha.
we zullen zien. ik ben er deze maand niet zo mee bezig. tuurlijk denk ik er wel veel aan en tuurlijk wil ik niets liever. maar aangezien het nu toch al 22 weken duurt, heb ik wel zoiets van het kan bij wijze van nog wel 22 weken duren ofzo. Ik zie wel...
heb wel besloten dat als ik ongi wordt, ik een crashdieet doe van een week. met dat dieet zou je 5 kilo in 1 week kwijt moeten zijn. Dat zou op zich wel goed zijn voor mij en dat geeft naderhand dan weer het doorzettingsvermogen om minder te snoepen enzo....
je mag dat dieet ook maar 1 week doen en dan een maand niet. niet het meest gezond, ik weet het, maar in ongiweek wel veilig.....
en maandag veel suc6 met de punctie! (laat je niet van de wijs brengen, je wilt dit met een rede en dat kan je alleen zelf beslissen!)
en kayleigh vind ik ook een hele mooie naam, maar te ingewikkeld. al kan je het natuurlijk ook makkelijker schrijven...nee, ik ga voor een lekkere hollandse naam (nee, geen piet of klaas)
en zoeken naar het hartje, daar zou ik het ook wel even benauwd van krijgen.....en vitamine B, dat heb ik toevallig vorige week ook al ergens gelezen...volgens mij in de babygids....kijk het nog wel een keer na...
missdreamer: hoe is het? weet je inmiddels iets? je houd ons wel in spanning hoor! en tuurlijk houd het je bezig!
en ik gebruik inderdaad geen ovulatietesten. Vind dat in ronde 6 nog niet nodig. laat eerst maar eens de natuur zijn werk doen (mijn mening dan) en aangezien mijn ventje toch niet gepland wil klussen heeft dat ook niet veel zin....
ik heb wel besloten dat ik als het zover komt vanaf ronde 10 wil temperaturen. dan heb ik mooi 3 rondes al getempt als ik na de huisarts zou gaan na een jaar. En misschien zie ik dan zelf wel wanneer ik toch wel ei heb en is dat anders dan ik nu denk... Weet ook al dat ik na een jaar meteen na de husarts zou willen, omdat degene die in onze familie niet snel zwanger zijn geraakt ook meestal hulp nodig hadden...
en mijn huisarts zegt heel snel dat je eerst maar meer moet bewegen en net die paar kilo kwijt moet proberen te raken om zo wat gezonder lichaam te hebben, dus daar ben ik al wel mee begonnen. Moet ook beetje fit blijven natuurlijk.
maak me nu nog nergens druk om in ieder geval... (kan morgen wel weer anders zijn hoor, hahaha)
hee sabina / vlinder, leuk je hier ook weer eens tegen te komen! maar ook leuk je op hyves weleens te kunnen volgen.
en naar thailand, nou als jij je daar goed bij voelt, heerlijk toch! en inderdaad, echt jullie laatste reis samen!
en een heeeele fijne bruiloft toegewenst!
tja, zelf zou ik volgend jaar graag gaan cruisen, maar dat kan als het goed is niet....vanaf 24 weken zwangerschap en kleine tot 6 maanden mogen bij de meeste organisaties niet mee....en 1 van beide hoop ik toch nog wel...(of allebei)
dat stellen we dan nog maar even uit...
julia: heerlijk dat de echo zo goed was. en het werken zelf lukt dus nog wel. nou dat is ook al heel wat waard toch! groot gelijk dat je daarnaast niet teveel doet.
en kraamzorg regelen, dat moet ook al voor de 16e week he.....nou suc6!
en er moeten inderdaad zwangeren bij. eigenlijk iedereen gewoon!
en zwangerschapsbroeken, wat ik begreep is dat heel verschillend, maar sommige ook al vanaf 8 weken ongeveer dus....gewoon doen wat je lekker vind!
jmv: lastig he, om altijd (ook midden in de nacht!) consequent te blijven....maar ja, helaas wel nodig, anders wordt het zeker niet gezelliger...
en veel klusplezier deze middag! hihihi. (maar dan verschuifd je NOD toch ook of niet?)
ach, ja, het is vooral fijn als het deze ronde raak is! ik gun het je hoor meid!
knorretje of blondje al nieuws? ook voor jullie een zenuwslopend weekend!
nou, ik ben er van het weekend niet. misschien zondag weer....anders maandag. Ga weekendje naar mijn ouders dus kan daar moeilijk in de huiskamer het forum gaan zitten lezen.....
Fijn Weekend allemaal,
liefs leeuwtje.