MEISTOPPERS deel 4!!!!

Zo meiden,
Was ik weer eens, gister niet geweest. geen fut gehad, erg drukke dag gehad, en geen zin om veel te lezen en te tikken.

Vlinder, leuk nog eens wat van je te horen,
En bijna trouwen, jullie grote dag komt er bijna aan, laatste voorbereidingen, leuk hoor,
Veel plezier daar nog mee.

Mooie dromen,
Klinkt mooi de kinderkamer.
Wij gaan waarschijnlijk of wit schilderen, met muurstickers van winnie the pooh, of behangen met winnie the pooh, dat kan voor een jongen en een meisje, en ik denk ook dat we geslacht verrassing laten tot geboorte. Zijn we het bijna over eens, hihi.
En fijn dat je je zo goed voelt, haha, heerlijk, ben ik nu toch wel beetje jaloers op, hihi, echt helemaal fit voel ik me niet.
En wat is de eerste papa en mama foto?

Mama van Marijn,
Alweer zeven jaar geleden getrouwd.
Wij zijn er uit nu, het word echt trouwen, maar op maandagochtend, we hebben niet het geld om het op een andere dag te doen, en al zeker niet om een feest te geven. dus word met naaste familie, en dan s avonds eten.
en hapje en drankje, voor verdere familie misschien.
enkel duurt het nog ff voordat het allemaal kan, moet geboorte akte hebben, maar die moet uit belgie komen, omdat ik belgisch ben, en aaah, dat is altijd zo een ramp om daar aan te komen. dus word nog een gedoe allemaal.

missdreamer.
nog steeds niet ongesteld, ik hoop toch dat ie alsnog positief word hoor meid. er moeten weer zwangeren bijkomen!
ik blijf duimen voor je.

julia,
fijn dat alles goed was. :) is weer erg leuk om te zien dan.
en naast werken doe ik ook erg weinig hoor, hihi,
ach ja, moet kunnen nu toch?

jvm,
hij heeft met zn pootje tussen bench gezeten, maar gaat nu weer helemaal goed hoor, hihi. gelukkig. het was zn eigen schuld, moet ie er maar niet tegenaan springen, toch?
hehe, en je dochtertje je zo uitproberen, moeilijk lijkt me dat.
maar zo te lezen ben je erg consequent voor dr.
:D

zo dames, weer ff gereageerd, hehe.
Ga nu ff strijken en dweilen, morgen opruimen, hihi, wil eens even alles netjes aan kant hebben, zijn maar drie kasten, haha maar moet wel eens gebeuren.

liefs

Hoi Meiden,

Was ik weer.

Haha, waar heb ik last van? Nesteldrang? Denk het wel, haha wel wat vroeg hoor, hihi.

Net gestreken, kast weer ff op orde gehangen, andere kasten weer eens netjes geordend, is nogal snel rommelhoop hier.

Gestofzuigd en gedweild van boven naar beneden.

Nu ziet het er weer netjes uit.

Enkel, denk dat ik toch beetje teveel heb gedaan, nu erg moe.

Haha trok net broek aan die ik twee weken geleden nog wel dichtkreeg
maar wat echt wel zeer deed. hehe, nu staat ze bijna tien centimeter
open, krijg ze echt niet meer aan, broek was in eerste week van
zwangerschap zelfs aan grote kant, ttoen had ik een centimer of tien
over aan mn buik, haha, dus merk zo toch wel dat buik aan het groeien
is.

dus maar lekker makkelijke broek aangetrokken en nu eerst mn
positiebroeken in de was stoppen, dat ik morgen weer lekker een goed
zittende broek aan kan.

zo, was het weer ff.

Liefs

Julia, fijn dat het goed gaat!

Vlinder, spannend trouwen, en ach als je je goed voelt waarom niet, bijzonder toch zo al met zijn 3-en!

Hier alles goed en heb een vraag:

wat voor verjaardagscadeautje koop je voor een jongen van 3?????

Ja, kinderopvang is hier ook drama, maar hebben heeeeel misschien gastoudergezin die ons al willen toezeggen voor juni, gaan volgende week langs.

Ouderschapsregeling is er door,dus dat wordt verdubbeld, wil graag een maandje aan mijn verlof plakken! Doe je ook niet altijd en ben er toch al 4 maanden uit, maakt die ene maand ook niet meer uit.

Morgen gelukkig vrij, buikje groeit lekker, maar ietsje meer moe. Beweegt als een tierelier die kleine!!!

Wordt het bij samensmelting een week na het klussen nu een jongen of meisje?

Meiden fijne avond, missdreamer, spannend, ik duim extra!

Hi
Lig lekker op de bank...
Heerlijk.

Heb vandaag kinderdagverblijf gebeld hier dichtbij: wachtlijst is gesloten omdat ie nu al anderhalf jaar is!!! Grrrrr....

Vraagje: wie heeft er al zwangerschpsbroeken aan. Deed vanmiddag mijn skinny jeans weer es aan en dat zit voor geenn meter meer!! Ben nu 13 +3

Julia

Heerlijk op de bank! Ik had heel snel zwangerschapsbroeken aan maar ben ze naar mijn werk met 13 weken gaan dragen omdat ik eerder het nieuws nog niet had verteld. Ik heb normaal geen buik en maat 34, dus elke bobbel zorgt ervoor dat mijn broek niet sluit. Ik moet zeggen dat ik de zwangerschapskleding echt heerlijk vind zitten en dat ik inmiddels veel leuke dingen gevonden heb, waarvan je niet eens zegt dat het zwangerschapsbroeken en rokjes zijn! Sinds 2 weken heb ik ook zwangerschapsondergoed aan, want mijn gewone slips trokken striemen.

Balen zeg van het verblijf, wat een drama is dat ook.

En...ik had gisteren enorm leuk nieuws, mijn beste vriendinnetje, woont helaas aan de andere kant van NL, is ook zwanger, dus we zijn tegelijk aan het zwangeren. Ze is precies 1 maand na mij uitgerekend, en ik ben precies uitgerekend op de dag dat zij was uitgerekend van haar eerste kindje. Leuk he.

Nou ik ga, lopend, naar de winkels, even wat praktische aankopen doen.

Doei doei

Hallo Allemaal,

Leuk om weer eens van Vlinder te horen. een trouwerij... mmmm het hangt in de lucht denk ik. Bloemetje ook al. Leuk hoor.
Een hele goede vriendin van me is gisteravond bevallen van een dochter Kayleigh. Vind het persoonlijk een hele ingewikkelde naam, ze moest het ook twee keer spellen voor me aan de telefoon. Zal wel aan mijn hormonen liggen. Wel gelukkig een mooi gezond kindje van 4400 gram!

Gisteren naar de VK geweest. Ze moest heel lang zoeken voor het hartje. Ik schrok me dood, ik dacht er is geen hartje meer. Na een 10 minuten schuiven met dat echoapparaat hoorde ze eindelijk het hartje. Was echt opgelucht.
Verder alles prima.
Mijn verloskundige heeft een praktijk met een andere verloskundige, en ik zag gisteravond voor het eerst die andere dame. Ik vertelde over aanstaande maandag, de vruchtwaterpunctie. En zij heel negatief ineens, je neemt een heel groot risico, realiseer je je dat wel... bla bla bla. Nou daar zat ik echt niet op te wachten. Ik ben al zo wankel door mijn misselijkheid en lichte downperiodes. Maar goed, ik naar huis toe, huilen huilen. Mijn man heel lief: "het toch onze beslissing, niet die van haar?"
Maar goed, het hakte er wel in.

Ze adviseerde trouwens vitamine B6 te nemen bij langdurige negatieve gevoelens/down zijn etc. Een vitamine aanvulling zou de stemmingswisselingen kunnen stabiliseren. Hebben jullie daar wel eens van gehoord?

Nou ik ga snel weer verder werken, want er is nog niet veel uit mijn handen gekomen.

liefs mama van marijn

Julia,
Balen van het kinderdagverblijf. wat een wachtlijsten.
Ik ga mn vriendin ook eens even vragen wat de wachttijd bij hun in het kinderdagverblijf is.
Ben ik erg benieuwd naar.
Hoop dat je alsnog kinderdagverblijf vind.
Ook ik heb heb zwangerschapsbroeken aan.
Tot vorige week kon ik wel een eigen broek aan, met elastiekje erin. kreeg ze niet meer dicht.
Maar nu staat ze erg ver open, hihi.
Dus sinds vorige week draag ik alle dagen zwangerschapsbroeken.
Ook shirts vaak al.

mooie dromen,
wat leuk dat je vriendin ook zwanger is,en dat jullie maand verschillen, hihi, en jij uitgerekend op datum van hun eerste. Leuk.
Alleen jammer dat je dr weinig ziet.

Mama van Marijn,
Ooh wat leuk dat je vriendin bevallen is. Vind het eigenlijk wel erg mooie naam. Vind het erg mooi klinken, maar zou het zelf denk ik niet doen omdat het inderdaad ingewikkeld te schrijven is.
En wat balen van die verloskundige, ze zou je juist gerust moeten stellen in plaats van dit, aaah, wat kunnen ze soms toch gevoelloos zijn.
Van die vitaminen heb ik nog nooit gehoord.

Liefs

Sterkte met de vruchtwaterpunctie. Bizar dat iemand zo reageert, het is de keus waar jullie achter staan hoor! Is de reden van de punctie een uitslag geweest met verhoogd risico?

Mijn vriendin die ik gisteren sprak had de nekplooimeting laten doen, niet bij de 1e wel bij de 2e, die uitslag was prima, maar toen ging ik ook even twijfelen hadden wij het niet moeten doen. Na kort gesprek met manlief wist ik weer waarom niet!

Zie wel dat een tekort van B6 kan ontstaan tijdens zwangerschap, maar wat de gevolgen zijn?? Misschien je huisarts om hulp vragen?

Vandaag nog even naar de winkels gelopen en joggingbroek voor zwangeren gekocht, ideaal voor de yoga straks. Had er wel 1 van vriendin geleend maar ben dan bang dat er wat mee gebeurd.

Mijn vriendin denkt dat het bij mij een meisje wordt, ik ben benieuwd!

Wat een heerlijk weer, ik wilde terug ook lopen maar schoenen waar ik nooit last van had deden ineens zo'n pijn dat ik de bus maar in ben gegaan!

Fijne avond allemaal!

Terug
Bovenaan