MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi,

Mooie dromen,
Wij willen trouwen zonder groot feest en zonder receptie enzo, gewoon in stilzwijgen met ouders en broers en zussen.
Mijn ouders zijn ook gescheiden, zien elkaar nooit meer en willen dat liefst ook zo houden, maar als ik trouw en beslis met hen erbij, moeten ze maar een keer aardig zijn voor elkaar, het is onze dag en onze beslissingen,dus moeten ze zich daar maar bij neerleggen. Toch?

Hier niet vooruit te branden vandaag. Erg moe, bandenpijn, gevoel dat ik bejaard ben, helemaal geen fut heb ik vandaag. voel me wel super, maar ja, ook weer minder. haha, snappen jullie het nog, vandaag nog ff boodschapjes doen, en naar vriend zn oma toe, verder niets meer denk ik.

Liefs

breezergirl wat balen voor je meid
ik wens je heel veel stekte en succes voor de volgende ronde

leeuwtje hoop en duim heel hart voor je dat het als nog deze maand gewoon zwanger word er is nog hoop

bloemetje ik heb vandaag met een vriendin gesproken die is nu 17 weken zwanger  
en die is ook al een hele tijd aan het bloeden moest gelijk aan jou denken  
en bij haar hebben ze dus gevonden dat haar baarmoedermond erg zwak is.maar ze zig geen zorgen hoeft te maken alles zit gewoon goed verder.  weet je dat ook misschien kan je er wat mee
en trouwen gefeliciteerd wat een leuk nieuws hoop dat het en geslaagte dag zal worden

nou dames bij mij ook nog geen nieuws alleen had ik twee dagen geleden licht kramp in mijn buik net of ik ongi moest worden maar dat kan natuurlijk niet ben er net van af en dat heeft 2 dagen aangehouden en nu voel ik niets meer.Dus heel misschien was het mijn eisprong maar weet het niet zo zeker ik voel hem namelijk nooit waar wie weet nu wel laat ik maar hopen dan maar want we hebben wel geklust en nu staan we stil want vriendlief heef nachtdiensten bah en precies nu in mijn week dus laat ik maar hopen dat het het was want dan zit ik goed met de kansen.

JMV, spannend, we duimen voor je!

Leuk hoor bloemetje, trouwen, een bijzonder moment!

Wat een weer vandaag, het is echt herst, koud en nat en megaveel wind. Zometeen wel even naar buiten voor de conditie. Italiaan was heerlijk gisteren, geshopt maar niks gekocht, mij te druk op zaterdag in de winkels.

Straks even vakantiefotos bijbestellen want daar heb ik straks ook geen vut meer voor, baby album is al wat aan het worden.

Fijne dag!

mooiedromen heel erg bedankt
ik vind het ook erg spannend
alleen een beetje jammer van het slechte weer he
ik zit hier thuis maar met mijn dochter disney films te kijken
moet wat he hihi

alleen snap ik er nu niets meer van want gister was de kramp weg en had gister avond
wel veel slijm wat ik de dagen er voor niet had en nu ook niet meer
ik snap het niet meer waarschijlijk heb ik het toch niet gevoeld ik kan er echt geen pijl op trekken.Nou ja ik hoop dat het gelukt is deze maand ik hoop dat ik straks misschien nog ff kan klussen voordat hij de nacht in gaat maar dat gaat een beetje moeilijk als er een kleine rond huppeld dus hoop dat ze vanmiddag nog ff wilt gaan slapen dan heb ik meer kans voor deze maand.oooooooo waarom laat het nu zo lang op zich wachten

Hoi meiden,

Hier was ik weer.

Jvm,
lekker films kijken. :) leuk samen met je dochter.

Mooie dromen,
fijn dat het gister gezellig was. ik vind het op zaterdag ook altijd zo druk, ook niet fijn winkelen, heb het liever rustig.

zo, wij hebben voor eerst sinds ik zwanger ben weer geoefend, ik had er telkens de fut niet voor, en met het bloedverlies vond ik het geen fijn idee, was erg fijn weer. alleen gaat het toch iets minder makkelijk.

Verder gaat het hier vandaag goed.

Liefs

hey meiden,
ben ik weer even.
rustig hier dit weekend zeg. maar ja, bij missdreamer is het erg spannend en dadelijk komen er weer meer wachtenden aan. Verder is het ook redelijk rustig bij iedereen denk ik?! (of juist druk met allerlei andere dingen)

bloemetje: was wel duidelijk dat jij het bent hoor, hihi
ik miste je al, paar dagen niets van jou horen is eigenlijk meteen vreemd
dus weer geoefend....is dat dan echt zo anders nu, lichamelijk ook? ben wel benieuwd eigenlijk....
en trouwen, wat leuk!!! gefeliciteerd! ja, wij willen ook wel trouwen, maar net als mooiedromen zegt, bij ons zal het ook wel veel geld kosten. En wij vonden een kleintje belangrijker, dat verandert nog meer ons leven. Wij zeggen maar zo, trouwen kan altijd nog...
Maar dat is ieder voor zich. Wij zorgen dus ook maar voor een eigen bruidskindje (of 2). Ieder trouwt zo op zijn eigen manier he, en dat is ook wel weer leuk!

mooiedromen: inderdaad een online reallife soap(zoals missdreamer zegt). alleen hoeven we hier niet eerst door castings en screenings en kunnen we gewoon onszelf zijn. ook met een maatje meer of minder en zonder specifiek talent..
hahaha, nou ja, zwanger raken is toch eigenlijk ook wel een talent, lukt ook niet altijd. (geintje tuurlijk, uiteindelijk raken wij allemaal zwanger hoor!)
ik eet trouwens ook 1 of 2x per week vis (meestal 1x). vind ik ook wel erg lekker eigenlijk. Bij Jumbo Euroborg hebben ze zo'n echte verse vis afdeling, niet eens zo duur! En ik kom daar regelmatig dus dan gaat er wel een visje mee....
en wat lekker dat jou vriend zoveel doet zeg!! (die van mij doet veel, maar veel ook niet hij kookt bv nooit en is ie ook niet van plan maar dat vind ik niet erg.)en dat je dat kleintje in je buik voelt, heeeeeeerlijk. Volgens mij kan jij wel echt genieten zo van je zwangerschap!
en wat betreft die kraamhulp, weet je al hoeveel je krijgt? want dat is toch niet veel meer tegenwoordig of wel? 4 of 5 dagen ofzo?
en ik heb vrijdag ook veeeeeeeeel geshopt en niet geslaagd, grrrrrrrr. Moet nieuwe winterschoenen hebben. Laarzen wil ik. hoeft niet hoog, mag ook halfhoog, meet een klein hakje. Maar ze zijn allemaal of plaat en absoluut niet elegant of juist zo hoog dat je ze alleen aankan als je de hele dag zit. (of zelfs dan nog niet) wat is dat toch altijd weer een ramp.......maar wel lekker tapas gegeten!
en hoe zit dat met dat baby-album? heb je echo-foto's of gewoon zo'n dagboek of wat moet ik me erbij voor stellen?
en wat betreft opvang, ik ben dus locatiehoofd op KDV en BSO. als je een kdv (=kinderdagverblijf) met groepen naar leeftijd hebt, is de wachttijd meestal niet zo lang als bij gemengde groepen omdat die kinderen die daar zitten dus ook doorstromen.
zelf hebben wij 3 horizontale groepen, 0-1, 1-2 en 2-4 jaar. Als ik rond 10-13 weken inschrijf, is er altijd nog plaats. Inschrijven voor 20 weken is wel handig wil je nog keus hebben, daarna word het termijn vaak kort om iedere willekeurige dag nog te kunnen. Dit verschilt ook per regio en per KDV!
er zijn ook zeker wel KDV's met wachtlijsten van 1,5 jaar. nou, dan weet je nog niet eens wanneer je zwanger raakt.... maar dat is dus voornamelijk bij alle leeftijden door elkaar (verticale groepen), want dan duurt het 4 jaar voordat een kind weer van de groep af gaat.
zelf heb ik geen familie in de buurt, wel een buurvrouw die voor nood bij kan springen. Zal me dan ook meteen na 1e echo inschrijven (op eigen KDV hihi) weet de baas ook gelijk hoe laat het is, hahahaha
En als je je kind een plezier wil doen is het toch goed hem/haar na een kdv of peuterspeelzaal te sturen vanaf ongeveer 2 jaar (2 of 3 halve of hele dagen). (en eerder kan echt geen kwaad, maar dat moet je zelf beslissen) Dan is de stap naar school niet ineens zo groot....en kennen ze vaak al andere kindjes op school.
en ja, voor mij is dat makkelijk praten, ik ben zelf ook in hetzelfde gebouw en run de boel dus weet wat er met mijn kind gebeurd. ik heb dus echt een luxe-positie wat dat betreft.
voor jullie kan het toch wel een hele beslissing zijn....

jmv, spannend ja! je ei zal waarschijnlijk geweest zijn dus. Die krampjes lijken er wel op ja. Als je inderdaad vandaag ook nog klust heb je echt wel alle kansen optimaal benut....hihi. Misschien nu ook al wel hoor, maar kan me voorstellen dat je dat zelf wat onzeker vind.
en disney-films kijken, lekker toch. doe ik ook wel eens. ik spaar die dingen. alleen de classics hoor, anders is het helemaal niet te doen. verder spaar ik niks, heb al rommel genoeg zeg ik dan, hihi.
en wat betreft het weer....ideaal klusweer! hopelijk gaat je dochter nog even slapen.....

ik duim voor je!

missdreamer: en en en, weet je al iets....hoop voor je dat je naar die andere kant mag!

vriend was van de week echt totalloss en gisterenochtend weer om 6uur weg, komt straks ergens thuis....
dan weet ik zeker dat ie me gemist heeft en dus wil knuffelen en klussen.
ach, kennelijk vinden ook heel veel ei-sprongen niet netjes in die periode in de maand plaats (precies in het midden). Nu denk ik bij mij van wel, maar ga er niet 100% vanuit...
ik denk dus wel dat ik gelijk naar november door kan...... we zullen zien.

liefs leeuwtje

zo dames ik heb hem net ff wakker gemaakt hihi
en je raad het al nou maar hopen en duimen
nu licht hij weer heerlijk te slapen haha hij zal wel gedacht hebben

leeuwtje zo jij had er zin een wat een lap tekst hihi
en ik begrijp heel goed dat je je onzeker voelt ik heb het ook ondanks dat ik wel geklust heb op de goede tijd,hoop ik maar.Ben ik ook heel bang en onzeker dat het weer niet gelukt is.Dat ik ook door naar november gaat.En wat me nu ook ff pijn doet is dat ik te horen heb gekregen dat een vriendin van mij net gestopt is met de pil en hop gelijk zwanger dat breekt me wel ff van binnen.Kan zij natuurlijk ook niets aan doen maar ik kan er ook niets aan doen dat ik dat gevoel ff krijg.En ach we komen er wel weer overheen maar toch doet het ff zeer.ik kan het niet helpen.en grappig dat je disney films spaard de classics hebben we weer wat gemeen want ik doe dat ook heb ze ook bijna allemaal wacht nog ff op wall.e en tinkelbell die gaat ook nog uitkomen.en doornroosje special edition zit ik ook nog op te wachten verder kan je alle titels opnoemen ik heb ze in de kast staan.Dus ja je raad het al we hebben een hoop te kijken met het slechte weer.Ik heb ook alle disney films van winnie de poeh srik niet het zijn er 30 die ik bij elkaar heb kunnen verzamelen.alleen al winnie de poeh.dus hebben we weer iets waar we lekker over kunnen babbelen hihi

quote: Breezergirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2008 08:23:41'));

Oktober
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
datum

Missdreamer
34
3
2
6

Knorretje
27