MEISTOPPERS deel 4!!!!

Nou, hier is de menstruatie doorgebroken...bah!
Ik voel me meteen even klote, zal het ooit nog gaan gebeuren?
Ik weet wel dat het 'normaal' is als het maanden duurt...maar
het is gewoon zo vervelend dat wachten en getwijfel.

Maar goed, daar weten de meeste hier alles van!
Maar weer op naar een nieuwe ronde...

MOOIE DROMEN, leuk dus bijna alles is rond voor de kinderkamer!
Leuk thema, Nijntje. Bij kruidvat zie je er altijd genoeg van!

LEEUWTJE< hoe is het nu met je? Hier gaat de verkoudheid ook toeslaan!
En ik denk trouwens dat ik nu ook maar even een maandje 'gewoon' ga doen, geen testen gebruiken. Laat dan de natuur maar bepalen hoor...ik word er gek van dat getest elke dag.

BLOEMETJE, 13 weken alweer ...jeetje!
FIjn dat je misselijkheid over is nu. Dan kan die 'roze' (of blauwe?) wolk nu gaan beginnen...heerlijk!

KARIN, en...is hij uiteindelijk nog in slaap gevallen? Valt niet mee inderdaad, om peuter te zijn, haha... Ach, ooit komt de tijd dat ze 18 zijn en niet uit bed te branden :)

JMV20...spannend...ik hoop dat het je eisprong was! Succes!!!!!

MAMA VAN MARIJN, ik vind het maar slecht dat die vk zo erg haar eigen mening doordrukte. Net als met borstvoeding vind ik dat je als moeder zelf beslist. Natuurlijk mag een vk een (neutrale) mening geven. Rot dat je je dan ineens zo gaat twijfelen.
Laat je niet van de wijs brengen en maak een goede beslissing voor jezelf!

Nou, ik ga maar eens even een zak chips leeg eten...heb koppijn, ben ongesteld en dus even zielig :)

Balen missdreamer, het lijkt me echt rot elke keer als je dan toch ongi wordt, maar echt je tijd komt wel, volhouden hoor en laat je niet gek maken!!!!

Wij waren vanavond aan het rummikuben, toen dacht ik ineens: nu doen we nog dingen samen, al te weinig vaak, 1 keer per week samen zwemmen, even een avondwandelingetje, met mooi weer. Ik vind het vaak al rot dat de een achter de tv zit en de ander achter de pc, maar ja...met een kleine kom je ook niet zover meer!

Nu werkt mijn vriend onregelmatig, maar als je elke avond zo thuis bent samen lijkt me ook vreemd. Het " nadeel" is dat ik straks niet meer een vaste avond kan sporten omdat het vaak toch op het rooster van vriendlief aankomt. Maar goed, we wandelen wel een rondje extra! Ben benieuwd of ik dat ga missen, want deed nu ook dwarsfluit, cursus sieraden maken, zijn toch vaste avonden.

Ik ga in bad, moet morgen echt werken en heb het weer koud, morgen eerst weerstanddruppels halen!

Fijne avond enne tot morgen!

Oktober
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
datum

Missdreamer
34
3
2
6

Knorretje
27
5
1
10

Blondje 83
25        
4
1
11

Wensvoordrie
30
1 na mk
3
15

an1974
34
5
2
15

Leeuwtje
25
6
1
16

j_m_v_20
22
5
2
18

Mama2006
28
5
2
23

Wen84
24        
6
2
24

Breezergirl
23
5
1
31

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

(hopelijk niemand)

Wachtenden

T.C.
29
3
2
5-7

Snoopy
35
4
1
28-8

21052007
25
1
2*
22-9

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
7-10

17-11 (28wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25-09-08
26-08-08

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

mama van marijn        
36
2
3

27.3.2009
5 okt
20 wk echo

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
21-10
25-09

Kakkie
24
3
1

24.04.2009
11.9
volgt

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Zo, de lijst weer even naar voren gehaald. Ben alleen niet zo handig met aanpassen, want ik heb net al drie keer een islukte verse gemaakt ;). Voor mijn gevoel zit ik wel op het wachtbankje. De curettage is morgen 4 weken gelden, dus de cylcus zou weer op gang kunnen komen. er staat 15 oktober, maar goed, die datum was willekeurig geprikt, ik heb géén idee (met een cylcusvariatie van 23 tot 42 dagen)

Groetjes voor nu, ik ga zo lekker slapen!

hoi dames

Ik heb nog steeds het idee dat het mijn ei was alleen is het er   helaas giste rniet van gekomen.We hebben wel geklust maar het lukte hem niet als jullie begrijpen wat ik bedoel.Hij voelt zich er nu echt rot onder best zielig maarja ik kan er ook niets aan doen.en het lukte hem niet omdat hij een druk voelde van het moet het moet en hij moest na een 1 bij de tandarts zijn dus zat er ook tijd druk achter dus vandaar.dus ik denk dat ik weer een maand verder schuif ik heb geen vertrouwen in alleen deze maand heb ik gelukkig wel ontdenkt dat mijn ei gewoon wat late rkomt dan ik verwacht had.Dus dat geeft misschien meer geluk voor de volgende ronde.Ik voel hier namelijk ook nog steeds geen veranderingen.

dames ik vind het super lief van  jullie dat jullie me zo steunen ik waardeer dat heel erg dat helpt me zo goed door deze moelijke tijd te trekken van afwachting en teleurstelling super dames bedankt

en ja het is best pittig consecent zijn op de kleine vooral als je haar straf wil geven en ze op een huilerige manier zegt sorry mama ja wat moet je dan boos blijven of toch haar die straf geven wat ze verdiend dat is erg moeilijk.vaak geef ik haar toch de straf anders gaat ze dat als oplossing zien om van haar straf af te komen en daarna mag ze sorry zeggen maar het is echt moeilijk dus karin ik begrijp echt heel goed dat je het moeilijk vind ik vind het ook en denk dat veel meer moeders het heel moeilijk vinden.alleen wat het jammere is heel veel zeggen het niet dat ze het moeilijk vinden want ik merk zelf heel erg het is zo een concurentie strijd als ik maar de beste moeder ben denken ze en willen ze.en ja daar hoort het word moeilijk niet in he.hihi.

missdreamer wat balen voor je meid dat je ongi is gekomen
ik bergijp je teleurstelling en je onzekerheid
en ik geloof ook dat je er geen vertrouwen in heb ik heb dat gevoell ook gekregen na ronde 5 en nog niet gelukt is geloof ik er nu dus ook niet meer in
maar ergens weet ik gewoon dat het niet lang meer zal duren en het wel zal gaan lukken maar mijn onzekerheid overheerst het allemaal
en ik denk dat het bij jou ook vast wel zal gaan lukken
sterkte meid en ik wens je ook heel veel geluk voor de volgende ronde

Hoi,

Karin,
Bij jou blijft het lastig he meid,
En vk heeft gelijk hoor, knap hoe jij je staande houdt, met je huishouden en Christiaan.
Is erg moeilijk, en jij weet het te doen!!!
Veel bewondering voor.

Leeuwtje,
Leuk he, winnie the pooh, het is niet dat ik het kijk ofzo, maar vind ze zo schattig hehe.
Foto van Buddy, zal wel eens ff kijken wanneer ik tijd en zin heb.
En trouwdatum, nee weten we nog niet, moet eerst aantal papieren uit Belgie hebben, bah, lastig hoor met andere nationaliteit, alle papieren zijn maar aantal maanden geldig. aaaaaaaah, zal je zien, wat ik nodig heb is net maand geleden weer ongeldig geworden :s
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Hihi.
Ik heb nu al bandenpijn, dus denk dat ik inderdaad niet veel bowl vanavond, hehe of met een kinderbal. zittend op mn kont en dan vooruit rollen, haha, zou wel grappig zijn :D

Mooie Dromen,
Beterschap, hoop dat je je snel weer beter voelt.
En af en toe uit eten nu, moet kunnen toch, straks word het inderdaad allemaal anders, en kan je dat minder vaak doen. dus lekker genieten zou ik zo zeggen.
Ineens een besef van, heey, er gaat een hoop veranderen?
Ben ook benieuwd hoe je dat gaat ervaren. ik hoop positief met jullie kleintje erbij :D, maar daar ben ik wel zeker van.

Miss Dreamer,
Balen dat ongi is doorgebroeken, maar wel eindelijk duidelijkheid nu.
Geloof best dat je nu behoorlijk baalt.
Succes volgende ronde.

Wens voor drie,
Spannend meid, ik hoop dat je normale cyclus hebt, en dat het weer snel raak is voor jullie meid.
Jullie verdienen het.

Zo, dat was het dan weer, hehe, weer ff gereageerd.

Liefs

JMV, ja, snap dat er druk opzit voor je vriend. Aan de andere kant, bind niet teveel aan die eisprong want bij ons is het zaad toen ook 5 dagen goedgebleven, dat kan dus ook gewoon!

Hoe voelt bandenpijn Bloemetje? Gelukkig weet je nu dat alles in orde is, maakt de pijn wel draaglijker denk ik.

Wens voor 3, hoop dat je weer wat rust hebt, en dat er natuurlijk voor jullie snel mooi nieuws mag zijn.

Had vandaag buikpijn de hele dag...iets te druk, maar ja 2 dagen afwezig....vanaf maandag weer pauze nemen. Collega van locatie had heel lief Nijntje romper en mutsje op bureau gezet, echt zo leuk!

Morgen naar collega, kan haar bedje overnemen en standaard van het bad. Daarna naar vriendin voor badje en box. Ga meteen matrasje op maat bestellen in Gouda, de mal niet vergeten.

Allemaal fijne avond, ik kruip lekker op de bank onder mijn fleecekleedje!

x

He, wat was het hier rustig vandaag! Vanochtend een bedje opgehaald bij collega. We zouden van vrienden de box krijgen maar hij is bruin, en ik wil graag wit. Heb het toch maar afgezegd want om nou te schilderen...veel werk. Net via marktplaats voor 35 euro een andere gevonden, die gaan we morgen ophalen.

Wat een weer vandaag! Morgen naar de zeilboot, klussen, gaan hem verkopen en voor polyester, minder onderhoud!

Fijne avond allemaal!

Terug
Bovenaan