A
Anoniem
Guest
Nou, hier is de menstruatie doorgebroken...bah!
Ik voel me meteen even klote, zal het ooit nog gaan gebeuren?
Ik weet wel dat het 'normaal' is als het maanden duurt...maar
het is gewoon zo vervelend dat wachten en getwijfel.
Maar goed, daar weten de meeste hier alles van!
Maar weer op naar een nieuwe ronde...
MOOIE DROMEN, leuk dus bijna alles is rond voor de kinderkamer!
Leuk thema, Nijntje. Bij kruidvat zie je er altijd genoeg van!
LEEUWTJE< hoe is het nu met je? Hier gaat de verkoudheid ook toeslaan!
En ik denk trouwens dat ik nu ook maar even een maandje 'gewoon' ga doen, geen testen gebruiken. Laat dan de natuur maar bepalen hoor...ik word er gek van dat getest elke dag.
BLOEMETJE, 13 weken alweer ...jeetje!
FIjn dat je misselijkheid over is nu. Dan kan die 'roze' (of blauwe?) wolk nu gaan beginnen...heerlijk!
KARIN, en...is hij uiteindelijk nog in slaap gevallen? Valt niet mee inderdaad, om peuter te zijn, haha... Ach, ooit komt de tijd dat ze 18 zijn en niet uit bed te branden
JMV20...spannend...ik hoop dat het je eisprong was! Succes!!!!!
MAMA VAN MARIJN, ik vind het maar slecht dat die vk zo erg haar eigen mening doordrukte. Net als met borstvoeding vind ik dat je als moeder zelf beslist. Natuurlijk mag een vk een (neutrale) mening geven. Rot dat je je dan ineens zo gaat twijfelen.
Laat je niet van de wijs brengen en maak een goede beslissing voor jezelf!
Nou, ik ga maar eens even een zak chips leeg eten...heb koppijn, ben ongesteld en dus even zielig
Ik voel me meteen even klote, zal het ooit nog gaan gebeuren?
Ik weet wel dat het 'normaal' is als het maanden duurt...maar
het is gewoon zo vervelend dat wachten en getwijfel.
Maar goed, daar weten de meeste hier alles van!
Maar weer op naar een nieuwe ronde...
MOOIE DROMEN, leuk dus bijna alles is rond voor de kinderkamer!
Leuk thema, Nijntje. Bij kruidvat zie je er altijd genoeg van!
LEEUWTJE< hoe is het nu met je? Hier gaat de verkoudheid ook toeslaan!
En ik denk trouwens dat ik nu ook maar even een maandje 'gewoon' ga doen, geen testen gebruiken. Laat dan de natuur maar bepalen hoor...ik word er gek van dat getest elke dag.
BLOEMETJE, 13 weken alweer ...jeetje!
FIjn dat je misselijkheid over is nu. Dan kan die 'roze' (of blauwe?) wolk nu gaan beginnen...heerlijk!
KARIN, en...is hij uiteindelijk nog in slaap gevallen? Valt niet mee inderdaad, om peuter te zijn, haha... Ach, ooit komt de tijd dat ze 18 zijn en niet uit bed te branden
JMV20...spannend...ik hoop dat het je eisprong was! Succes!!!!!
MAMA VAN MARIJN, ik vind het maar slecht dat die vk zo erg haar eigen mening doordrukte. Net als met borstvoeding vind ik dat je als moeder zelf beslist. Natuurlijk mag een vk een (neutrale) mening geven. Rot dat je je dan ineens zo gaat twijfelen.
Laat je niet van de wijs brengen en maak een goede beslissing voor jezelf!
Nou, ik ga maar eens even een zak chips leeg eten...heb koppijn, ben ongesteld en dus even zielig