MEISTOPPERS deel 4!!!!

Lieve allemaal,

Ik heb vandaag de definitieve uitslag van de vruchtwaterpunctie gekregen ( dus incl. open ruggetje en andere afwijkingen) en alles is goed, ons lieve kindje is helemaal gezond. Het is zo fijn, ik kan dit hoofdstuk nu echt afsluiten.

En ook spannend, wat zal het zijn?? Nou, we krijgen een

MEISJE !!!!

Ik kan het niet geloven, maar na 2 heerlijke knullen krijgen we nu een meisje.
Ik moet echt nog even omschakelen naar een dochter, maar ik heb vandaag heel veel roze kleertjes gekocht.... hahaha om mezelf aan het idee te laten wennen.
Na 2 prachtige zonen, nu een dochter in aantocht. Toen die mevrouw van het diagnostisch centrum zei: "U krijgt een meisje", kon ik alleen maar huilen van geluk. Ik vind het zo fijn, ben helemaal in de zevende hemel.

Ik ben helemaal op een roze wolk beland. Ik ga zometeen een leuk pakje inpakken voor mijn man. Als hij thuis komt kan hij zijn cadeautje openen en zien dat hij een dochter krijgt.

Oooooh ooooh, wat kan een mens toch gelukkig zijn....

heel veel liefs mama van marijn

mama van marijn wat super leuk voor jou nu een echte roze wolk
een grote vent die jou dar nog vanaf krijgt hihi
geniet er maar lekker van
voor je het weet kijk je je meissie recht in de ogen aan en kan je haar ruiken en voelen heerlijk.

bloemetje ja de kwaaltjes zijn volgens mij wel gekomen maar nu is het weer weg eigelijk
had het echt maar heel even ,maar mischien aat dat verder op mijn zwangerschap meer worden maar ik vind het niet erg helemaal niet zelfs

Hoi,

Mama van Marijn,
Ik zit jou verhaal met tranen in de ogen te lezen. Weet niet waarom, maar word er echt emo van haha.
Wat fijn, een meid, ben wel benieuwd wat je man gaat zeggen. Hihi. willen we horen natuurlijk.

Jvm,
kwaaltjes weer weg, wss komen ze nog wel hoor, kijk maar naar mama van marijn, ze had ook eerst geen last en erg ziek geweest, al wens ik dat niemand toe.

Liefs

Hee Bloemetje
wat een lieve reactie zeg!!

Mijn man kwam zonet thuis en ik had een kadootje op zijn bord gelegd voordat we gingen eten. Hij pakte het uit en hij schoot helemaal vol. Hij zei met tranen in zijn ogen: "we krijgen een dochter! Ik dacht dat ik alleen maar jongens kon maken".
Hij was helemaal emotioneel, heeft wel 3 keer gezegd, ongelofelijk een gezonde dochter, we krijgen een gezonde dochter.
De lieve schat, zo is hij helemaal niet. Maar het is een heel spannend traject geweest voor ons de afgelopen weken. En het is natuurlijk te mooi om te geloven dat het zo goed kunt afsluiten. Een gezond kindje en dan een meisje.
Teveel om te kunnen geloven bijna.
Ik ga nu snel, mijn lekkere kereltjes in bad doen.

veel liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Haha, nu schiet ik weer vol.
Wat een mooie reactie. Wat had je voor hem gekocht dan? Roze kleertjes?

Ik zou ook erg graag weten wat we krijgen. Jongen of meisje, maar vriend wil het echt niet weten, en wijkt daar ook niet van af. Maar wil ook niet dat ik alleen het maar weet. Vind dat zo moeilijk, en kan er ook moeilijk vrede met sluiten, stel ik mij nu aan?
Grrr, zit daar echt al weken met in mn maag. Maar heb gevoel dat hij mij daarin helemaal niet begrijpt, en alleen zijn mening wil doorzetten en niet luistert.

Verder alles prima hier.

Groetjes

hee bloemetje,

ja ik had een leuk pakketje gemaakt met een maillotje, bloemetjes rompertje en een leuke jurkje met wit en roze en paars. Echt meisjes.
Ik kan me voorstellen dat je het heel moeilijk vind om het niet te weten.
Maar goed, als je goed oplet bij de 20 weken echo zie je het echt hoor!
Ik heb bij mijn 2e zoon op de echo eerlijk het piemeltje 'gespot' dan de echoscopiste... hahaha. Als je goed kijkt, zie je 3 streepjes ( meisje) of een slurfje ( hoef ik niet uit te leggen ...)
Wat je ook kunt doen is de echoscopiste vragen om in een envelop mee te geven of het een meisje of jongen wordt. Dan stoppen ze een roze of blauw papiertje in de envelop.
Die leg je dan weg totdat je vriend het wel wilt weten of jij.....
Tja, het is heel moeilijk dit soort dingen.
Je wilt graag zo snel mogelijk een beeld vormen van je kindje in de buik.
Kleertjes kopen enzo, maar goed als je vriend het echt niet wilt.... dan wordt het lastig.
Misschien toch maar eens praten ...

succes
en veel lieve groetjes
mama van marijn

He mama van marijn, wat een mooi nieuws, gezond en een dochter! Wat fantastisch! Geniet ervan!!!!!!!!!!! Hihi, dat wordt roze kleding aankopen!

Wij willen het beide niet weten, althans mijn vriend wel, ik niet. Alleen die verspreekt zich toch dus besloten het beide niet te weten te komen. Wij konden niks zien op de 20 weken echo, maar goed.

Bloemetje, lastig, wat is de reden dat hij het niet wilt weten?

de verloskundige zei wel dat ik  1 van de weinigen ben die het niet wil weten. Misschien denk ik er bij een eventuele 2e anders over, maar voor nu is het prima.

Hoi,

Mama van Marijn,

Goed idee van jou om eventueel dat te vragen, weet enkel dat ik mij niet kan inhouden dan om te kijken.

Probeer af en toe gesprek aan te gaan, maar word dan steeds zo emo. Weet het niet, voor mijn gevoel wil ik het zo graag weten, maar ook samen, en niet alleen, want ik kan niet zwijgen.
Hij zegt, als je het vraagt bij de echo waar ik bij zit, dan vind ik het niet erg, of als ik het per ongeluk te weten kom.
Vind dat zo lastig. Ook zonde om hierover ruzie te gaan maken. Maar zit er eigenlijk best wel mee. Denk dat ik vanavond nog maar eens probeer.

Dank je.

En wat leuk zo een pakketje. Hihi. Heerlijk. Weten de jongens al dat het een meisje word?

Liefs

Terug
Bovenaan