MEISTOPPERS deel 4!!!!

Leeuwtje, ik gun je zo de zwangerschap, en het is zo leuk dat je gewoon lekker met iedereen meekletst! Haha, de hormonen heb je al als de tranen " nu al" in je ogen springen, dat worden straks dozen tissues als je zwanger bent!

Fijn bloemetje, einde discussie dus en straks genieten als je weet wat het wordt! Heb je zelf een vermoeden?

Karin, wat een drukte weer! En wat droom je eng!Dat je zo hard groeit, althans niet qua gewicht maar baby qua ontwikkeling, had je dat  vorige keer ook? Krijg je nu extra controles?

Ik vind sowieso de controles tegenvallen, ik moet pas 8 december weer en naar de internist pas januari. De uitslag was daar negatief, geen antistoffen, maar vorige keer dubieus dus wie garandeert dat dat niet veranderd??? Sommige moeten bij de VK wel op de weegschaal, anderen niet.

Haha, ik ben nu 23 weken en 6 kilo aangekomen, schrok me rot vanochtend! Alles is nog normaal alleen mijn buik hangt laag, ik draag echt van links naar rechts!

Vandaag van een collega zijn vrouw de pretecho gezien, wat dichtbij zeg!!

Nou, ik had een rotdag, druk, moest ook zelf koken en net hele huis schoongemaakt, daar komt ook nooit een einde aan. Wel nog een leuk setje bij prenatal gekocht, extra soft, en de commode maar heringericht. Volgende week naar de winkels voor leuke manden etc in mijn meubel kan ik meer kwijt!

Wat een goed idee met carbon.....teken je dan iets over en snij je daarna uit en schilder je dan over het carbon????????

Fijne avond allemaal!!

JMV was je nu ook wat misselijk geworden? Hoop dat het niet erger wordt!

Vandaag vrij, we zouden naar gastouderopvang gaan kijken maar ze mailt net dat ze verhinderd is, er is wel een stagaire dus we lopen toch maar even langs om een indruk te krijgen.

Daarna even naar de Hornbach, en vanavond lekker uit eten: tapas! Ga ervoor wel een uurtje liggen want was vorige keer helemaal moe na een avondje doordeweeks uit eten.

Haha, mijn navel komt langzaam naar buiten, bizar gezicht!

Fijne dag allemaal!

hoi allemaal

ooh lekker uit eten mooie dromen, dat klinkt heerlijk tapas.
Wij gaan volgende week vrijdag voor het eerst sinds het begin van de zwangerschap uit eten. Ik heb alle etentjes afgezegd omdat ik toch zo misselijk als een hond was, nu gaat het beter, dus proberen we het maar weer ;))

dat je navel naar buiten komt, voelt dat niet gek? Ik heb dat bij mijn eerste 2 zwangerschappen nooit gehad. ben benieuwd of ik nu zo groei dat het wel gebeurd.

gisteravond naar de vk geweest en het was voor het eerst een echt leuk bezoek. Het is een hele goede vk hoor, maar ze kan nogal raar reageren op prenataal onderzoek. Niet leuk als je midden in zo'n traject zit. maar gisteren was helemaal leuk, bloeddruk en hartje geluisterd natuurlijk. En gekletst over deze zwangerschap, voelde me echt blij toen ik weg ging.
Volgende week vrijdag heb ik de 20 weken echo, dan ben ik 21 weken, maar dat   mag de pret niet drukken.

Nou meiden
tot snel allemaal weer.
mama van marijn

Oktober
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
datum

Wen84
24        
6
2
24

Breezergirl
23
5
1
31

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
34
4
2
?

Leeuwtje
25
7
1
14

Wensvoordrie
30
2 (+3)
3
21

Mama2006
28
6
2
25

Wachtenden

Knorretje
27
5
1
10-10

an1974
34
5
2
15-10

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
7/10
17/11

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25/9
26/8

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
2/12
11/11

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
21/10
25/09

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Blondje83
25
4
1

10/17 juni
5-11
volgt

21052007
25
1
2*

27 juni
volgt
volgt

J_M_V_20
23
5
2

27 juni        
17/11
17/11

Zo, alles weer bijgewerkt

groet Mama van marijn

Hoi,

Meiden, hier gaat het minder.
Heb erg veel pijn in heup laatste dagen, straalt ook naar zijkanten van buik en boven lies.
Moet zo naar de HA.
Zwangerschap begint voor mij stilaan zwaarder te worden. Met de reuma, en nu mn rug.
Maar ja, we gaan door, we komen er wel.

Jvm,
Ben erg blij dat vriend hiermee ingaat. Erg fijn is dat.
En wat makkelijk dat die van jou doet wat jij kiest. :)
Hier 2kg aangekomen in 4 maanden tijd. Dus is netjes denk ik.
Hoop dat ik niet te veel bijkom.

Mooie dromen,
Ik heb eigenlijk geen idee wat het word, heb niet echt een voorgevoel, ergens in mn hoofd denk ik een meisje, maar weet het niet.
En baaldag gisteren, ja dat gebeurd af en toe he, gaat ie vandaag weer beter?

Mama van Marijn,
fijn dat het bezoek aan vk gisteren prettig verliep. Als je met een slecht gevoel de deur uitgaat is dat niet leuk.
En uit eten, lekker hoor, hoop dat het goed gaat, maar vast wel.

Liefs

Hoi,

Hier was ik weer.
Net terug.

Ik heb bekkeninstabiliteit, alle pijnklachten wijzen daarop. lopen word sinds vandaag ook moeilijker.
moet nu rustig aan doen en naar fysio.
Kans dat dit tot einde van zwangerschap blijft is best aanwezig omdat ik hier al vroeg last van heb en buik alleen maar groter word.

Liefs

he bloemetje jouw zwangerschap loopt ook echt niet helemaal lekker zeg
je loopt het nou niet echt fluitend door.Ik hoop in iedergeval dat je na je zwangerschap niet veel last er aan over zal blijven houden want die kans heb je natuurlijk ook.
ach meis nou geniet van alle aandacht die je krijgt dan kan je nog een beetje genieten van je zwangerschap en geniet van de baby die in je buik groeid.
sterkte meid

en hier gaat alles goed nog steeds niet echt misselijk hoor ja soms heel licht met vlaagjes maar ja dat is ook zo weer weg.en mijn bosten voel ik nu soms ook een beetje.maar dat is dus ook minimaal.en mijn buik groeid nog steeds niet.maar dat hoeft natuurlijk nog niet want ben nog erg vroeg.wij zijn vandaag met ze drietjes naar het zwembad geweest nou ons meisje is dood moe die ligt nu lekker plat.hihi ze is zo lief geweest.nou dat was het weer ff  

hoi bloemetje

ach meissie toch, het zit je niet mee he?
Bekkeninstabiliteit, en dan nu al in de zwangerschap.
Ik heb het zelf nooit gehad dus ik kan je geen adviezen of tips geven.
Ik dacht zelf altijd dat zoiets pas later in de zwangerschap optrad, vanaf 30 weken ofzo als je echt een zware buik hebt.
Nou ik ieder geval hoop ik dat  je toch wat handige tips krijgt van de artsen.
Ik heb wel eens gehoord van een  vriendin  dat zo'n heupband kan werken om de bekken op de juiste plaats te houden.

dikke knuffel en sterkte ermee
mama van marijn

Terug
Bovenaan