Weer een paar dagen dichter bij het einde. Helaas weer zware dagen, tja... De misselijkheid is al weer 2 dagen heftig aanwezig en vandaag ook veel last van mijn rug. Zul je altijd zien, dat soort dagen alleen met Christian thuis en Christian tja... Die is de laatste tijd echt gevoelig voor mijn stemmingen helaas. Dat zeggen ze he, dat die kleintjes alles 'oppikken' van wat er speelt. Hij was dus ook weer erg bewerkelijk vandaag. Zucht.
Ben woensdag dus naar zwangerschapsgym geweest, was erg gezellig. Het waren wel allemaal stralende zwangeren, allemaal nog volledig aan het werk, maar ach... Ik was gelukkig niet de enige die al een kind had. Leidster was echt superenthousiast en had veel humor, dus dat uurtje vloog voorbij. Toch wel een fijn moment om even stil te staan bij de komst van dit kindje, ipv te vloeken/tieren/huilen om de zwangerschapskwaaltjes.
Vandaag is ook mijn kraampakket binnengekomen, pfff, die had ik nog niet verwacht! Wordt nu echt een andere fase van zwangerschap, he? Moet gaan denken aan brekende vliezen, absorberende matjes, kraamverband etc... En we zijn nog nauwelijks met de babykamer begonnen (oops...). Mijn man heeft dus vanavond een flinke lading zwangerschapshormonen over zich heen gekregen, want het moet echt af voor het einde van het jaar! Ik vrees dat ik nog een tijdje zal blijven zeuren...
@ Bloemetje: meid, wat vervelend, nog steeds zoveel last! En dan ook je hartkloppingen die weer opspelen, bah. Ik vind het knap hoor, hoe je toch nog steeds zo opgewekt kunt schrijven en blijkbaar ook kunt genieten. (hoe doe je dat??) Tja, zit niets anders op dan rust houden en hopen op betere dagen... Hou je taai, meid! Wel fijn dat je toch gewoon een nieuw contract heb gekregen!
@ Mama van Marijn: brrrr, wat een akelig verhaal! Gelukkig is alles goed en geen schade opgelopen. Tja, ongeluk zit toch in een klein hoekje. Ik kan niet meer rennen, maar ben altijd bang dat ik nog eens van de trap af val met een spartelende Christian (als hij het op zijn heupen heeft, is-ie sterk!). Verder alles goed met je?
@ Jmv: echt op en top zwanger nu, he? Ik hoop dat vooral dat je ergste kwaaltjes snel wat minder worden. Ik zag de foto ook, begint idd wat op te bollen, ha ha! Nog een paar nachtjes slapen voor ons, he, dan is het echo tijd... Moet je in ochtend of middag?
@ Mooie dromen: wat fijn dat je je nog steeds goed voelt en dat je er ook goed uitziet (die opmerking krijg ik niet vaak, ha ha). Ja, buikje gaat nu hard he, zodra je die eerste 15-20 weken voorbij bent... En gaat nog veel dikker worden, kan het me nauwelijks voorstellen... Maar ik heb nog een navel en ik weet dat ik die bij Christian op het einde niet meer had, zeg maar, dus ik heb nog even te gaan.
@ Wensvoor3: meid, neem lekker alle tijd en rust die je nodig hebt, al die hormonen zijn niet zomaar vertrokken, en het gewone leven (met 2 kids) kan al vermoeiend genoeg zijn. Lees lekker mee en als je nieuws hebt, horen we het wel! Fijn weekend.