MEISTOPPERS deel 4!!!!

oh wens voor drie, dat klinkt inderdaad allemaal nogal als een zeer hobbelige weg.
Dag 23 en ongesteld, lijkt wel of je lichaam nog aan het resetten is, of kan dat nu niet meer? Goed nieuws is dan wel weer, dat je komende maand weer nieuwe kansen hebt. We hopen het allemaal zo voor je. Een mooi zomerkindje, we duimen.
Lijkt we een hele vervelende situatie zo op school. Ik zou dat ook niet kunnen hoor, mond houden en verder werken. Als iets echt scheef zit, moet dat worden opgelost. mmm, ik hoop dat je er samen met je collega's en bestuur uitkomt.

Karin, wat een verhaal weer zeg. Ik voel het bijna door je mailtje heen. Jouw man is wel een engel zeg, om zoveel last en werk uit handen te nemen. Het blijft een lastige situatie zo. Wellicht kun je op goede dagen toch je man eens in het zonnetje zetten. Want het is wel een echte lieverd als ik het zo lees.

JMV, hoe gaat het met jou? Jij hebt maandag een echo toch? Spannend hoor, maar gezien je kwaaltjes zul je wel op en top zwanger zijn. Ik ben heel benieuwd naar de uitslag. Lekker naar je babytje kijken maandag. Geniet ervan.

Bloemetje, goede zondag gehad? Of toch minder?
Hopelijk goed.

Leeuwtje, hoe gaat het met jou? Is het  nieuws een beetje neergedaald? Je zult wel helemaal in de 7e hemel zijn.

nou hier een rustige, maar helaas toch weer wat misselijke en vermoeide zondag.
ik voel me op zich wel oke, maar ben razendmoe. dus vanavond maar vroeg mijn bedje in.
Verder heb ik de baby dit weekend veel gevoeld, dus ik denk dat ik goed weg ben gekomen na het vallen vrijdag. Mijn handen zijn wel bont en blauw, ik heb mijn hele gewicht opgevangen met mijn handen op een soort van grindpad. Aauuwww!!
maar dat interesseert me niet zoveel, ben allang blij dat mijn baby oke is.

heel veel liefs
en tot snel schrijfs
mama van marijn

@mama van marijn: mijn  cycli zijn altijd onregelmatig. De kortste inderdaad net een week of drie en de langste (ruim) zes weken.

mama van marijn gelukkig is er niets met de baby dat is het belangrijkste.
en jij komt er vast boven op daar vertrouw ik wel op.helaas met pijn en blauwe handen en knieen lekker rusten in bedje deste sneller je weer beter bent
beterschap meid en geniet van je meissie in je buik nu ze ook lekker beweegt en je het lekker kan voelen heerlijk.
En mag idd maandag dus morgen voor mijn echo vind het zo spannend echt de zenuwen gieren hier door mijn lichaam nu
heb de hele dag ook een zeurende buik en steken en dat maakt me een beetje angstig
maar zal wel gewoon me buik zijn die aan het groeien is hoop ik dan natuurlijk.

wensvoordrie
wat een verhaal zeg meid
wat een rot situatie op je werk zo blijkt maar weer dat je gewoon geen mening mag hebben.hoop zo dat jullie er uit gaan komen.en kan me voorstelen dat je er niet bij bent met je hoofd.En heel misschien laat daardoor ook ff het kindje op zich wachten onbewust.Dalijk als het wat rustiger bij je is en alles weer op de rails zit lukt het misschien ook gelijk om zwanger te worden.En ik hoop heel erg voor je dat dat heeel snel mag zijn.Het is natuurlijk hartstikke kut als het niet lukt en ieder ronde is weer slopender.ik vind het echt balen voor je dat je rd's nu al zijn gekomen na 23 dagen cycles.dat is echt niet leuk voor je ik leef met je mee meid en hoop zo dat je snel zwanger bent.

karin
morgen ochtend al lekker zeg ik ben erg benieuwd hoe je echo gaat morgen
heel veel plezier morgen.

Wens voor 3, pfff soms zit alles tegen, zal een hoop energie kosten de situatie op je werk! Vervelend hoor,en vooral dat er vaak weinig te doen is tegen hogere hand.
Slik je ook teunisbloemolie om een regelmatige cyclus te krijgen?

Mama van Marijn, oh oh, blauwe handen, ja dat grind viert niet mee. gelukkig is met de kleine alles goed!

Jeminee Karin, het houdt niet over die misselijkheid. Gelukkig is voor jou het einde in zicht! Als het eerder komt dan hoef je toch niet heel lang meer? Dan wordt het volgend jaar in ieder geval een mooie en ontspannen kerst! Het zal voor je man niet makkelijk zijn nee, goed dat je hem steunt. Vraag me af of die van mij dat allemaal zou redden.

Bloemetje hoe is het?

Hier alles goed, vandaag rustig aan gedaan, een uurtje gewandeld, en daarna de hele vliering leeggeruimd, althans de zooi die er ligt en je nooit gebruikt. De weegschaal staat weer een kilo verder...haha. Ach, met kerst is het toch rustig qua werken en daarna nog maar 3 weken dus dat red ik wel! Zou het wel leuk vinden als mijn ouders er 15 december na 2.5 maand weer zijn, toch wel leuk als je je verhalen aan je moeder kwijt kan.

Smeer me rot, mijn buik jeukt elke keer! Nou werkt het weer ook niet mee.

Nou, fijne avond allemaal!

Hoi dames,

Blijkbaar alweer even dat ik ben geweest, maar hier ben ik weer hoor, ff alles lezen en reageren.

Vandaag weer in ziekenhuis geweest voor hartkloppingen, heb nu 24u kastje die hartslag/ritme registreerd. Morgen weer inleveren, aah wat vervelend is dat. Die dingen zitten bij borst gekleefd, laat borsten laatste dagen nou net gevoel zijn.haha. Ach ja, die 24u komen we wel door. En woensdag echo, ooh kijk daar zo naar uit, om te weten te komen of we meisje of jongen krijgen. Ooh, hehe, zit er nu al over te dromen.
En vannacht hier weer behoorlijk gedroomd hoor en slecht geslapen, ga geloven dat het komt om voor te bereiden op die gebroken nachten, haha, in ieder geval, ik ga er aan wennen nu hoor.
En gister ging het eigenlijk vrij goed, maar vandaag weer een mindere dag. Grr, tja, niets aan te doen, moet dus toch geduld nog hebben. En hopen dat het snel beter is.

Jvm,
Jij slaapt dus ook al slecht, vervelend is dat he. Ik had dat de eerste weken niet. Maar laatste week heel erg.
En hoe was de echo meis? ooh ben zo benieuwd. Zo spannend, zit mee te wachten hoor.

Mooie dromen,
Dank je wel voor je berichtje, ja hoop ook dat het minder word. Maar vandaag weer niet, vandaag weer slechte dag, en weekend ging eigenlijk redelijk goed, ja, volgens vriend weer veel te vroeg gejuichd haha, heb hem vanmorgen ook maar gelijk gegeven, want dat heeft ie ook, vond ie ook heel fijn.
En s avonds nog lekker in bad, wel heerlijk om zo te ontspannen, ik heb enkel douche, en tja, voor ik naar bed ga misschien wel idee om te douchen, ff rustig dag afsluiten.

Karin,
Was je weer.
Toch weer mindere dag gehad, vervelend, lijkt erop dat het niet meer overgaat. Maar einde is bijna in zicht meis. Wel jammer dat je moet aftellen, want normaal is zwanger zijn erg leuk. Maar dus niet voor iedereen, leef heel erg met je mee. Het is niet makkelijk voor jou.
En leuk gescoord voor de kinderwagen, met korting nog, hehe, heerlijk is dat. :)
Hoe gaat het met je man? Hoe ervaart hij het allemaal?
Hoe was je echo?

Wens voor drie,
Bah, weer ongi, alweer op dag 23. Zo korte cyclus. Hoop dat er toch weer wat meer regelmaat in komt.
En situatie op je werk, oh, vervelend. Ja, wie het voortouw moet nemen, dat wil natuurlijk niemand, idd bang voor zn baan en weer moeilijk werk vinden.
Hoop dat jullie er met allemaal uit komen, want dit is niet fijn werken.
Succes!!!

Mama van Marijn,
Auw, blauwe handen en knieën, vervelend en pijnlijk, maar inderdaad wel fijn dat jullie meisje flink aan het schoppen is, hihi. Leuk om te voelen dan he, en zeker na zo een val. Toch een geruststelling, lief van dr,hey mama, met mij is alles goed hoor. hihi.

Bloemetje

hoi Bloemetje,

ooh woensdag al een echo? Is dat een pretecho of ben je al 20 weken? nee, nog niet toch? het fantaseren over jongen/meisje is superleuk. Maar als je het woensdag weet is het nog leuker. Dan wordt alles zo echt, een naam, lijkt de baby op mij, kleur haar?
spannend hoor, wat denk je zelf dat het wordt?

en hoe gaat het met je bekken vandaag?

En karin, heb jij de echo al gehad? hopelijk alles goed.

verder geen nieuws hier, ben nu aan het werk. En mijn hoofd staat er echt helemaal niet naar, dus nog even doorbijten tot 15.30 uur. Bluuuh. Wil naar huis toe, rommelen in de babyspullen... HAHAHAHA. De nesteldrang is al in volle hevigheid aanwezig zoals jullie lezen.

veel liefs mama van marijn

en weg was de tekst ... even checken of het er nu opstaat of niet???

Terug
Bovenaan