MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi,

Mama van Marijn,

Het is de 20 weken echo die via verloskundige is geregeld. Ik ben dan 18 weken en 5 dagen. Moest dan komen, duidelijk vermeld dat het 20weken echo is, dus ja, dan zal het wel goed moeten zijn toch, en als ze niet genoeg kunnen zien, ja dan wil ik wel een andere met echt 20 weken. Vond het ook raar anderhalve week eerder, maar ze zullen vast wel alles kunnen zien dan.

En nesteldrang aanwezig, haha, vervelend dan dat je op je werk zit. Hihi.

Liefs

ooh dan heb je lekker vroeg je 20 weken echo. Ik weet niet precies wanneer je een 20 weken echo kunt laten doen. Maar er zit een marge in tussen 19 wk en 22 wk geloof ik, maar jij bent gewoon wat eerder. zal wel kunnen hoor, anders sturen ze je niet naar de echo. Of je hebt gewoon lekker geluk dat je over 2 weken nog een keer mag kijken.. HHAHAHA ik hoop het voor je.
liefs mama van marijn

Hoi,
Ja, ik ben dan twee dagen voor de 19 weken, dus zal wel kunnen, anders laten ze me niet komen, en ja anders, eis ik gewoon een andere hahaha.

Ben wel benieuwd hoe dat allemaal in zn werk gaat hoor. Word nu toch stilaan zenuwachtig. hiih.

liefs

hoi dames

ik ben vandaag naar de verloskunde geweest.
hebben ff gegevens doorgenomen.
en daarna bloeddruk gemeten die was nu al aan de wat hogere kant.Herkenbaar want dat was bij  mijn dochter  ook zo.er staat dus weer hoge bloeddruk op me te wachten ik ga er wel van uit.maar goed daarna een echo gehad en was dus minder ver dan we dachten.ze kon het ook niet goed vinden.maar er zat wel zeker wat hoor een klein hummeltje van 7 weken en 2 dagen.En het hartje klopte. ben echt heel blij en echt super fijn om te zien.dat lucht je wel ff op.maar had zelf dus ook al het gevoel dat ik minder ver was dan ze zijden.en dat is bevezicht.nou ben echt helemaal blij dat ik de baby heb gezien nu maar lekker laten groeien.En hopen dat alles tot het eind goed blijft gaan.En we zijn nu 4 juli uitgerekend hopelijk hebben we dan een gezond lief kindje erbij.

Hoi,

Jvm.

Jaaaaaaaaaaaa, yes alles goed. Wat een fijn nieuws.
Minder ver dan je dacht, jammer, hoeveel dan?
Maar gelukkig wel alles goed te zien. Hihi. Heerlijk hoor.
Lekker genieten.

Hier mezelf net verbrand, spetterde vet uit de pan, en auw doet zeer zeg.
Lange tijd onder het water gehouden, maar staat toch een blaasje op. Net bij me duim waar die plooien zitten, lekker vervelend dus.

Liefs

hoi bloemetje

idd erg fijn en best wel ff gerust stellen
maar we zijn er nog niet het kan nog fout gaan natuurlijk na 12 weken heb je minder kans op dat het fout gaat.dus ben nog wel op mijn hoeden hoor.
maar ben echt heel blij dat hij leeft en dat we hem gezien hebben.
en ik mag trouwens een zalfje halen voor de pijn bij het poepen zeg maar en moet erg in de gaten houden dat ik dus veel drink en probeer het zacht te houden.
en ik praat over een hij en een hem hihi ik heb gewoon ook heel erg het gevoel dat het een jongen word hihi.zij het ook gelijk bij de echo het word een jongen de vk zal wel gedacht hebben dat kan je nog helemaal niet zien.maar ik weet het haast zeker het hartje klopte anders dan met mijn dochter hij klopte rustiger.maarja zecht natuurlijk helemaal nog niets we moeten maar afwachten nog he.maar tot nu toe heeft mij gevoel me nog steeds niet in de steek gelaten oom met dat ik dus minder ver ben.

maar ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger en 4 juli uitgerekend

en ook al verbrand heb je het afgessproken met leeuwtje hihi
jullie hebben wel een hoop peg zeg.En nog op zo'n vervelende plek

leeuwtje meid hoe is het bij jou hoe voel je je?

quote: wensvoordrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-11-2008 15:00:49'));

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
34
4
2
?

Mama2006
28