MEISTOPPERS deel 4!!!!

hai hai meiden

Ook nu begin ik me verhaaltje in de hoop dat die r nu wel komt
te staan hihihii hij verdwijnt steeds pfff
is erg lastig plaatsen zo

Maar goed

Julia hiihiii ik denk t zelfde als jij ik heb ook niet zoveel te vertellen steeds
maar vind t wel heel leuk en fijn dat er meiden zijn die dat wel hebben
ik vind meelezen hoe t met de meiden gaat ook gewoon leuk en tja ook
de wat minder leuke verhalen zoals ziek zwak en misselijk zijn voor sommige
ook wel prettig om te lezen want daar herkennen ze zichzelf dan in...

Ik zie net dat leeuwtje ook zwanger is GEFELICITEERD meis en geniet
er lekker van, ik heb bij me dochter gebeld toen was ik net 4 weken en 2 dagen
was wel erg vroeg maar ze reageerden heel erg lief toen want ze voelen gewoon
hoe blij je dan bent, nu belde ik  met 7 weken en toen was ik volgens hun er
weer wat laat mee ik denk dat je gewoon lekker moet bellen wanneer jij
daar de behoefte aan voelt....

JMV wat fijn zo'n goede echo wel balen dat t toch idd wat jonger was maar
goed des te langer kun je er van genieten...
Hier begint me buikje echt wel een beetje op te vallen me mannetje zei
het van de week nog je krijgt al een buikje pffff hihihihii
En bij jou ook al buikje of valt t mee???

Tja hier zijn we als t goed is nu op weg naar de negen weken nu 8w3d heb
het dit weekend best wel een beetje moeilijk gehad moest er steeds aan denken
dat t de vorige keer in deze week mis ging pff je wilt er niet aan denken maar je
doet t dan des te meer heb even flink gebrult en nu is t klaar ik wil er gewoon
lekker van genieten en nu nog 7 dagen wachten op de echo en na me beebs
kijken en denken al die weken van spanning en toch ook wel wat verdrietige
momenten is dit kindje ons meer dan waard geweest ......

de afgelopen week is heel vlot gegaan mis deze week ook wel hiihihihi

groetjes 21052007

Hoi,

21052007,
Fijn weer een berichtje van jou.
Hehe, fijn dat het goed gaat meis, en begrijpelijk dat je het afgelopen week wat moeilijk had als het toen in die week mis is gegaan.
En al een buikje, dan zit het vast goed meid. Heb er alle vertrouwen in.

Zo, hier weer van het kastje verlost, hehe, wel uitslag van die pleisters. Maar ja, hopelijk gaat dat snel weer over. En oortjes uitgespoten, haha, hoor nu weer. alleen een oor nog niet helemaal zit nog wat vocht in, maar komt er vanzelf weer uit. Vind het in ieder geval prettig dat als ik in de kamer zit me droger die drie meter verder staat weer hoor draaien, haha, hoorde ik laatste dagen niet eens meer.

Zo, straks naar de fysio. Nog niet zoveel zin, maar ja, we moeten he.

Liefs

Hoi Meiden,

Was ik weer. Ben net bij de fysio geweest. Hehe en daar word ik blij van.
Hij vond dat het veel beter ging, en dat ik volgende week voorzichtig weer mag werken, wel licht werk, dus niet tillen en die dingen, maar mag wel rustig wat doen, afwisselend zitten, staan, lopen.
Dus morgen even met baas overleggen.
Enkel vriend zal hier niet zo blij met zijn, want hij wil dat ik nog thuis blijf. Volgens hem is dat veel te snel, maar heb nog vijf dagen om weer rustig aan hier in huis wat op te bouwen, wel ga ik proberen huishoudelijk werk nog aan anderen over te laten. Zodat eerst proberen rustig aan op te bouwen met werken, en daarna rest er weer bij. Wil erg graag weer weg van huis, dus lekker paar uurtjes rustig aan werken.
Kijk er echt naar uit.
Enkel nu na de fysio doet het weer ff goed zeer. pfff, niet fijn hoor,haha maar het heeft wel effect.

Zo, weer even een positief bericht van mij.

Liefs

hee bloemetje dat is goed om te horen. stapje voor stapje weer wat beter. best lekker denk ik ook om voorzichtig weer je werk op te pakken. Geeft ook wat afleiding. Fijn om zon'n positief berichtje te lezen.

En julia, 2105 ook leuk om weer van jullie iets te lezen. Fijn dat het goed gaat.

En natuurlijk KArin, wat heerlijk dat de echo helemaal goed was. wat een geruststelling zal dat zijn geweest. Cyste helemaal weg, alles goed op schema qua groei. Heerlijk gewoon. NOU dat zijn wel positieve momenten in je misselijke en zieke zwangerschap toch? PRobeer hier maar aan te denken als je het helemaal niet ziet zitten.  Je bent zwanger van een mooi gezond kindje.. ben trouwens wel heel benieuwd of je een jongen of meisje krijgt ....... wel fijn dat de echo weer hetzelfde uitwees.

Hier verder geen superveel nieuws. Dagje thuis met de jongens, boodschappen gedaan, gekleid en gekleurd en de box helemaal uitgesopt met Marijntje. Ik wil nog een nieuw boxkleed kopen, een mooie zachte maar niet te warm omdat het een maart-meisje wordt. Iemand nog leuke sites of winkels in petto voor een boxkleed?

Verder vandaag veel pijntjes in de buik. De baarmoeder is duidelijk aan het groeien. Alleen maar een goed teken denk ik zo, toch?

fijne avond allemaal en tot schrijfs weer
mama van marijn

hoi,

Leuk he positieve berichten lezen, heb er ook weer zin in hoor, want hele tijd thuis word me ook partij saai haha.

En pijntjes in de buik, hier laatste dagen ook weer, buik gaat ook weer groeien, lijkt alsof ik het met de dag zie, hahahaha.
Kan natuurlijk niet, maar gaat opeens weer zo hard lijkt het wel.

En box helemaal uitgesopt, hehe, je bent er vroeg bij. Wanneer gaan jullie hem zetten?
een kleed, phoee, geen idee. Ben daar eigenlijk ook nog niet echt met bezig, eerst echo ff afwachten.

Hehe, en terwijl ik hier aan het typen ben, lijkt het zachtjes te kriebelen in mn buik. Meiden, wat ben ik zo benieuwd naar morgen, en eigenlijk toch ook zo zenuwachtig of alles wel goed is.

Liefs

21052007
gelukkig gaat het goed bij jou en gelukkig dat je ook ziet dat je buikje al groeid
betekend toch dat je baby ook groeid en gewoon leeft denk ik zo
dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken maar begrijp je heel goed hoor
dat had ik zelf ook maakte me ook zorgen en nog steeds wel een beetje blijft het goed gaan.maar denk dat het normaal is totdat je de 12 weken voorbij ben.
maar bij mij is mijn buik nog niet echt zichtbaar gegroeid een klein beetje maar denk dat het mijn darmen zijn die omhoog geduwt worden.  

bloemetje yes gelukkig gaat het beter met je en mag je langzaam aan weer beginnen met werken.dat doen ze niet zomaar zeggen.wat een goed nieuws meid.
lekker hoor meid dat je buik lekker doorgroeid.geniet er lekker van meid

verder heb ik de hele dag lichte pijn in mijn buik
maar denk zelf dat het van de echo komt ze heeft best hart zitten duwen
of misschien is het omdat me buik weer groeid maar heb het echt al de hele dag
en zakt niet weg.heb ook een flinke blauwe plek op mijn arm van het bloed prikken
en wat ben ik misselijk vandaag mijn dochter is ook maar ff vanavond bij oma slapen kan in de ochtend echt niet uit bed komen om 8 uur al dan word ik zo misselijk om dan gelijk ook van alles te doen haar luier en kleding aan haartjes doen eten geven drinken geven en dan kom ik pas ff aan mezelf toe om ff te gaan plassen dus zit dan al die tijd al mijn plas op te houden en de hele tijd kots misselijk zit het liefst ff bij de wc maar dat gaat niet want moet er voor mijn dochter zijn.Mijn vriend kan ook niet want hij komt net uit de nacht en wil dan juist gaan slapen zit ik dan de hele dag kotsmisselijk te zijn en een kind te verzorgen.echt dames als moeder mag je echt niet ziek zijn daar heb je geen tijd voor maarheb er weer geprobeert een leuke dag van te maken ondanks de klachten.ik heb lekker kruidnootjes met haar zitten maken.ze vond het geweldig lekker balletjes maken.en dan opeten lekker smullen voor haar dus hihi.en nu ruikt me huis nog naar speculaas hihi.

He Jmv, ja, lastig als je al moeder bent! Ik hoef nu nog met niemand rekening te houden dus dat scheelt toch. Je buik al wat beter?

Ik had gisteren echt buikpijn, voor het eerst, maar de kleine heeft sinds gistermiddag tot vanochtend liggen draaien, en niet zo'n klein beetje. Volgens mij is hij/zij nu zo gedraaid dat de hele brede kant naar boven zit. Ik droeg namelijk enorm laag, dus daarom drukte het nergens op. Twijfelde of ik de VK moest bellen maar kijk het nog even aan.

Oh..onze pc was helemaal kapot, als je een email van hallmark krijgt, NIET, openen, zit virus in.

Ik pas sommige zwangerschapskleding niet meer, de banden rekken niet genoeg mee, dus zo nog even kijken voor een jurkje. Vind broeken sowieso minder fijn zitten bij zittend werk.

Fijn, Karin dat alles in orde is! Het gaat opschieten voor jou, op hoeveel weken zit je nu?

Bloemetje, hoe is het bij jou?

Leeuwtje...al bekomen van het mooie nieuws?

Nou, tot later!

hallo mooie dromen,
vervelend is dat he, die buikpijn. Ik heb er deze zwangerschap regelmatig last van. Bandenpijn, of hoe noemen ze dat officieel?? Het draaien van je baby in rare bochten, of het groeien van de baarmoeder en dan ook pijnscheuten in andere delen van je buik waar de baby niet zit. Ik merk dat ik altijd wel wat ongerust ervan wordt, maar weet ook dat het erbij hoort.

En zwangerschapskleding, tja jurken heb je hele leuke nu, mamadelicious heeft supermooie wikkeljurkjes. Staat leuk met laarzen eronder. Ik heb er voor mijn werk ook een paar gekocht.

Voel je je verder goed?

Hier alles prima, ben aan het werk. Mijn blauwe handen van het vallen zijn inmiddels groen/geel... HAHAHAH, maar ze doen geen pijn meer. Dus dat is ook weer achter de rug.

Bloemetje hoe was je echo? Zit je op een roze of blauwe wolk?

liefs mama van marijn

Terug
Bovenaan