hey meiden,
mamavanmarijn: gelukkig beginnen je handen al wat beter te worden. en boxkleed. ik weet niet wat je wil, maar soms zijn die zelfs bij kruidvat ofzo. maar jij hebt er al wel meer ervaring mee, hihi en maart, dan vind ik het vaak nog wel koud hoor! maarja, dat is dan inderdaad maar een maand of 2 meer....
ik krijg dus een zomerkindje...hoop niet op een hittegolf in juli deze keer....hahaha. maarja. boxkleed gebruik je denk ik wel heel lang, dus moet ook weer niet te koud zijn...tja, goed punt om over te denken.....
een waar koop je die mamadelicious????????? ik ga denk ook snel op zoek, ga volgende week vrijdag zelfs al shoppen met een vriendin. 's avonds begint mijn broek al wel beetje straks te zitten en in de familie waren er al veel snel "dik". dus kan beter alvast iets in huis hebben. en ik heb van die stickers van missetam gekregen bij de folder (4x15% korting).
die zijn nog tot 2 december, dus kan dan nog mooi. wil in ieder geval een gewone zwarte broek ofzo (wel positie) want wij hebben bedrijfskleding (polo/shirt/trui) dus jurkjes kan op mijn werk niet.....helaas, maar thuis tuurlijk wel!
en ja, zwangere mama zijn lijkt me ook best zwaar, dus allemaal suc6 en sterkte en schroom niet hulp in te schakelen, daar doe je iedereen een plezier mee!
karin: fijn dat het engeltje is aangekomen zeg! dat geeft jou toch ook meer rust en dat is ook belangrijk. ik kan me soms ook zo druk maken om mijn vriend als het daar even wat minder goed mee gaat. gelukkig gaat het de laatste tijd wel weer goed.
en ik denk dat ik ook eens op marktplaats rondkijk. denk alleen dat vriend wel nieuw wil. het is immers voor ons kindje zal ie zeggen. hahaha ach en het schilt dat we 2 kindjes willen, met niet al teveel verschil ertussen. dus het zal ook goed gebruikt worden hahahaha (als het ons gegund is natuurlijk)
en echo helemaal geweldig. jou week kan ondanks misselijkheid vast niet meer stuk!
julia: leuk dat je toch even iets laat horen! ook alle "niks" die jij meemaakt vinden wij interessant hoor! en werk is nooit af.....dus als je daar op wacht.........
en volgende week dus echo, nou, als ik je niet meer "hoor":veel plezier!
jmv: nou, de foto is gemaakt hoor, zal zo eens kijken of ze 'm al heeft doorgemaild.....maar heb buik niet ingehouden, wel zwart topje aangehouden. blote buik vind ik toch nog niks......maarre, volgens mij lijkt mijn buik toch al iets platter doordat ik mijn armen omhoog houdt

en mijn rug is behoorlijk hol, dus dan zit alles "voorop".
en je dochter lekker even naar oma gebracht. groot gelijk hoor, is voor haar feest en voor jou rust! en hoe vond ze het uiteindelijk?
ik zeg altijd maar zo, het gaat niet alleen om hoeveel uur een moeder bij haar kind is, maar wat ze met die uren doet! (kwaliteit boven kwantiteit) en je hebt zelfs al kruidnoten gebakken dus! super toch!
en met hoesten of niesen pijn in de buik, dan had ik voor de positieve test al. en dat is er nog wel, dus.....vanmiddag was het alleen wel heel erg. ach ja, hoort erbij toch?!
bloemetje: wat vreselijk balen van je echo meid! kan me zo voorstellen dat je er even flink de klere in hebt! hopelijk kunnen ze volgende week op het ziekenhuis meer zien! en krijgt je wolk dan wel kleur!gelukkig was het hartje, hoofdje en ruggetje wel goed, dat is toch al wel erg belangrijk natuurlijk!
en rustig weer aan het werk. is inderdaad goed teken en ook fijn, maar blijf wel goed op jezelf letten he! wel fijn dat je je kleintje voelt. dat stelt je vast iets gerust....
wel erg leuk dat je weet wanneer je gaat trouwen hoor!!! gefeliciteerd daarmee alvast!
21052007: dank je! ik ga inderdaad vk gewoon lekker vrijdag al bellen. ben zelf ook wel een beetje van het plannen enzo dus.....komt goed! en nog 6 dagen tot de echo dus. kan me jou spanning wel voorstellen. zal voor je duimen hoor! maar ik heb er alle vertrouwen in!
kan me wel voorstellen dat je weekend even moeilijk was en deze week eigenlijk ook nog wel. maar goed, je hebt het er lekker uitgegooid en dat moet je zeker op tijd doen hoor! dikke knuffel alvast!
mooiedromen: tja, bekomen. ik vind het helemaal geweldig, maar het dringt op een of andere manier toch nog niet helemaal door ofzo. mijn lijf is wel onrustig enzo. maar ik kan me wel weer beter concentreren op mijn werk enzo en gewoon mijn ding doen. er is een bepaalde spanning weg. en dat is toch ook wel fijn.
met de echo komt het vast wel, dan zie ik wat er in mijn buik zit, hahaha. gek he, om dat zo over jezelf te schrijven en te lezen. had ik ook met die felicitaties. ik denk leuk, weer een zwanger en allemaal lieve felicitaties......owja, dat ben ik! hahahaha. ik zweef nog helemaal hoor.
en jou kleintje heerlijk liggen woelen dus....fijn! (niet dus) en volgens mij heb ik ook een e-mail van hallmark, maar wel 2 verschillende, dus weet je waar ie over ging ?
hihi, mijn vriend moest net tijdens het eten toch wel "opbiechten" dat ie z'n mond niet meer heeft kunnen houden. hij werkt dus samen met zijn tweelingbroer en zijn baas is er bijna nooit (werkt verder niemand meer)
en toen ze gisteren zaten te eten, kreeg hij geen hap meer door zijn keel. dus toen heeft ie toch gezegd dat we nieuws hebben en dat ie dat echt nog tegen niemand mag zeggen, zeker al helemaal niet tegen hun moeder (want daar gaan we volgende week heen).
nou, die broer geloofde er eerst helemaal niks van, had het compleet niet verwacht. mijn vriend heeft namelijk eerst heel lang gezegd dat ie nog niet wist of ie wel kinderen wou. en die broer gaat volgend jaar trouwen. nu hadden we al door laten schemeren dat wij daar voorlopig nog geen prioriteit aan stellen en eerst andere dingen in de planning hebben,
maar dan dus met uitleg meubels enzo. hahaha. nou, toen hij een beetje bij was gekomen zei hij toch van gefeliciteerd en vind het zo leuk enzo. vond het wel geweldig. vergat zelfs verder te eten. toen heeft mijn vriend gezegd van eet maar weer hoor. hahaha
hij mocht het natuurlijk wel aan zijn vriendin zeggen. die geloofde het eerst ook niet. maar is helemaal dol op kinderen ook dus dat zit toch wel goed.
ik zei tegen mijn vriend, jammer dat ik die reactie niet gezien heb. maar snap het wel hoor. ik zei moeten we dan vanavond op de koffie ofzo?! maar daar had ie geen tijd voor, is aan het klussen. en ik ben eigenlijk ook te moe gewoon. wilde eigenlijk het liefst meteen toen ik thuis kwam al naar bed maar dat is ook zoiets he. maar half 10 (na criminal minds) zal ik er wel ingaan. anders ben ik bang dat ik het niet vol houd.
moet nu toch een beetje extra om mezelf denken he

en lompe acties gaan ook door hoor. had zak kattenbakvulling gekocht. zet ik 'm weg, stoot ik tegen een puntje van een doosje aan. zak stuk en begint leeg te lopen.............dus maar vuilniszak om gedaan
liefs leeuwtje