MEISTOPPERS deel 4!!!!

leeuwtje
zo nu al je broeken strakker bij mij nog steeds niet.ik kan nog steeds alles gewoon aan.
ik wil nu ondertussen ook wel een klein buikje krijgen maar zal wel weer laat zijn.met mijn dochter was het pas met 4 maanden dat je echt een beetje een buikje begon te zien.daarvoor leek het meer een vetrol zeg maar.en dat is nu ook een beetje een klein rolletje onderin maar pas nog wel alles dus zo groot is mijn buik nog niet.
en ja ze vond het heel leuk bij oma lekker snoepje gehad in haar schoen.en boodschappen wezen doen.en lekker zitten spelen samen thuis.toen we aan kwamen was ook gelijk hoi mama en kroelen en kusje en weer gelijk verder spelen kom mama zij ze of terwijl kom ook mee spelen is leuk hihi.dus dat was wel goed gegaan ze licht nu lekker te slapen.
Morgen moet de auto voor de apk keuring hopelijk word het niet een te duur grapje.
heb net de belasting al gehad dus laat dit dan meevallen.
ik ben wel benieuwd naar de foto eigelijk hoor  en hoe je buikje strakjes verder gaat groeien.dat vind ik altijd leuk om te zien en mooi.en geeft helemaal niets hoor dat je geen blote buikje op de foto zet.ik had het gewoon gedaan omdat je het dan beter kon zien dan dat er kleding overheen  is.maar later zie je het ook gewoon met kleding aan gewoon heel goed.je moet gewoon doen wat jij prettig vind.ik vind het zoiezo al super dat je nu al een foto erop wil zetten dan kunnen we de groei goed volgen.

Hoi

Mama van Marijn, hehe tuurlijk mag je me feliciteren. hihihi.
En hoe we het gaan vieren, in het klein, met ouders, grootouders, broers en zussen.
Ik heb nu niet veel zin om het groots te doen, en ook het geld niet voor.
Dus we houden het gewoon zeer intiem, ook op maandagochtend.
Vind het wel erg spannend hoor, binnenkort is ie me man, hahaha.
En ook nog een kindje, ik had nooit durven dromen dat dit me allemaal zou overkomen.
Wat kan een mens toch gelukkig zijn he?
En ik hoop dat ik volgende week weet wat voor kleur wolk er inderdaad in me buik zit.
Ik krijg zelf het vermoeden een blauwe, haha, maar ja, je weet het maar nooit. Mijn vermoedens kloppen niet altijd.

Leeuwtje.
Hehe, kleren al te klein, dat is al snel, hehe maar ook wel fijn, want toch vaak het teken dat het goed gaat. En ja, als het in de familie zit. Dan gaat het vaak ook sneller he.
En volgende week winkelen voor kleren. Heerlijk. Ik ga denk ik het weekend eens op wehkamp kijken, daar hebben ze aanbiedingen dit weekend. Ik wil wat jurkjes en leggings. Want mn zwangerschapsbroeken gaan niet allemaal nog even lekker zitten. Erg raar, ze drukken onderaan me buik, wat soms erg vervelend is.
Hehe en vriend niet kunnen zwijgen. Maar wel leuk dat ie het voor zich houdt. En het ook erg leuk vond. Heerlijk hoor. Dus volgende week gaan jullie het vertellen. Spannend he, en hoe gaan jullie dat doen?
en ja, idd, goed om jezelf denken nu.

Wat lief van jou meid. Maar ik heb toch ook makkelijk 30kg vet teveel aan mn lijfje zitten hoor.
Maar je hebt gelijk, iedereen kan dikke buikwand hebben, maar waarom ik weer. hihi, daar was ik gister echt ff zo chaggo om. Maar ben wel blij nu dat we konden zien dat hartje klopte, en dat ons droppie flink was gegroeid. Weet nu ook dat ik ons kleintje af en toe voel, want op de hoogte waar ze hem af en toe kon vinden, daar kriebelt het regelmatig. Dus ja, dat is ons kleine schatje. Hihi.
alleen jammer dat ik geen foto heb gekregen, zo slecht zag ze het. en paar dingen heeft ze wel gezien, maar wil toch dat het allemaal weer word bekeken, omdat ze van sommige dingen die ze zag niet eens zeker was. Dus ja, We wachten weer af, gelukkig is het snel weer dinsdag.
Ben morgen alweer 19 weken zwanger. Gaat zo snel.

Jvm,
Dank je voor je berichtje.
Dat gevoel in je buik, kan ook bandenpijn zijn? Heb ik ook een tijdje gehad in het begin. Vervelend is dat he. En die kan zo pijnlijk zijn af en toe.
Heb er laatste weken ook weer last van, buik gaat weer groeien, en ja, ik voel dat toch wel weer. Kan inderdaad beurs aanvoelen.

Was gister ff op me werk geweest, hadden me twee weken niet meer gezien, eentje vier weken niet, haha, ze vonden dat mn buik flink was gegroeid in die twee weken tijd. Hehe, wel leuk dat ze dat zeggen, want valt mij niet zo op. Ja, haha, aan mn kleren, en sommige dingen thuis. Aan tafel zitten lukt niet meer zoals ik het altijd deed, haha af en toe ligt ie beetje in de weg als ik in bed lig. Hihi, maar geniet er wel van hoor. Heerlijk.

Liefs

Hoi meiden,

Ik heb even vraagje aan jullie, misschien weten jullie het antwoord er wel op.

Ik ben op zoek naar cd's met rustgevende muziek, zonder zingen, enkel muziek.

Weet iemand waar je dit via internet kan verkrijgen, of in wat voor
winkels. weet wel winkels zoals de tuinen, maar die zijn allemaal
eindje weg hiervandaan.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Liefs.

@ bloemetje:als je zoekt op instrumentaal en ontspanning of relax, dan zul je online vast heel veel vinden.

Heb ik zowaar einelijk ook iets leuks te melden: sinds gisteren hebben we een laptop en draadloos internet. Dat biedt wat meer mogelijkheden om te reageren op het forum. Eeerder moest ik daarvoor naar zolder, naar de computer, maar nu niet meer. Nu zijn de jongens lief aan het spelen (wie zegt dat je met 21 mnd te klein bent voor de playmobil) en ik zit even op internet. Echt lekker!

Verder gaat het zijn gangetje. Op mijn werk is er nog altijd niets veranderd. Heel jammer en vervelend. Ik doe gewoon mijn werk, maar makkelijk is het niet.
De menstruatie is nu al voor de 5e dag en eindelijk iets minder dan heel erg heftig. Nu is ie gewoon heftig. Van mij mag het wel stoppen. Morgen gaan de jongens een nachtje uit logeren en dan hebben manlief en ik hele andere plannen... ;)

Hoi,

Wens voor drie,
Dag vijf al ongi, pfff, vervelend is dat als je zo lang ongi bent. Maar wel iets minder heftig dan anders. Fijn, hopelijk word je volgende keer gewoon niet meer ongi.

En een laptop, heerlijk is dat he. Anders zou ik er ook maar erg weinig opzitten, steeds naar boven. nee, haha, dan is het leuke er snel af.
En nu lekker de jongens in de gaten houden, en zelf ook momentje voor je.

En morgen lekker avondje met man alleen, heerlijk hoor. Lekker genieten he?

Hier gaat het vandaag goed. Voel me beter dan gisteren, en met het rustig aan doen is de pijn nu veel beter. Dus ben benieuwd hoe het werken volgende week zal gaan, moet eigenlijk strijken,maar heb er nu nog helemaal geen zin in, ik denk straks als mn eten eventjes opstaat. Ben nu ff aan het zoeken naar positiekleding, hehe, via wekhamp, shirtjes voor vier euro, haha, heb er 4 in mn lijstje staan, en zoek nog een broek. hehe wil alleen wel weten wat vriend er van vind dat ik weer kleren zoek, alleen heb maar 1 goede broek. en shirtjes worden stilaan te strak. Als je ze dan voor 4 euro in plaats van 20 kan kopen, is dat wel lekker he?
En cd heb ik nu ook gevonden, op bol.com. hehe heerlijke muziek, want kon ff luisteren. Heb dat af en toe wel eens nodig om ff alles van me af te zetten, als ik me zo druk maak als gister kan dat me echt weer tot rust krijgen.
Hoop dat ie er morgen is, hihi.

Liefs

Dag allemaal,

Ik moet alles nog lezen, maar zag vluchtig dat bij jou Bloemetje, je echo tegenviel. Je krijgt dus binnenkort nog een echo? Zolang het niet geruststelt, blijven vragen hoor!!

Wat betreft kleding, ze hebben ook bij de miss etam oulet leuke dingen, even zoeken, maar ik heb een onwijs leuk zwart met wit jurkje gevonden, leuk voor de kerst. Daarnaast had ik vandaag een gehaakte jurk van C&A aan, 12 euro, waarop iedereen zei: wat leuk....dus het is even zoeken maar er is genoeg.

Vandaag op het werk een man: je krijgt een jongen, ik weet het zeker, en hij had niet eerder fout gezeten, nou ben benieuwd!

Was net naar de tandarts, aahhh wat een pijn, alles met haak gereinigd maar is nogal gevoelig allemaal!

Heb de VK gebeld, buikpijn hoog zijn vaak darmen die weggeduwd worden. Toch blijft het raar dat er 8 weken tussen de laatste en nieuwe afspraak zitten, maar goed. Het beweegt enorm dus zolang ik het voel.....

Roken jullie mannen of niet?

Nou, ik ga even alles lezen hoor!

Nou lees even terug over de blunders maar ja dat hoor bij zwanger zijn, leeuwtje! Het wordt langzaam minder, en het onwerkelijke gevoel wordt straks vanzelf werkelijkheid, ik had ook de eerste 3 maanden het gevoel dat ik zweefde!

Mama van marijn, jeetje die handen van je, rotspul dat grind!

Dit weekeinde zijn we klaar met het bedje, eindelijk de grondverf weg. Ze hebben trouwens bij Zeeman ook schattige babykleertje en enorm goedkoop. Hele leuke capuchontruitjes, je moet even zoeken maar zitten leuke dingen tussen. Hoorde van vriendin dat haar zoontje al met 3 weken uit maat 50 was dus ja....H&M viel me wat tegen moet ik zeggen. Prenatal zijn de soft pakjes ook heerlijk zacht en niet eens zo duur.

Ik denk dat we straks veel kleertjes krijgen maar ga ervan uit dat de meesten een maat groter kopen.

Nou, ik ga relaxen, vriend heeft late dienst, dus rust in huis. Mijn ouders komen iets eerder terug, dus dan gaat de kat retour en gaan we nog een nachtje samen weg. Normaal gingen we in januari naar La Palma maar dat wordt dit jaar Landal.....

Voor de rest niks bijzonders. Oh ja, Leeuwtje, de hallmark was gericht vanuit mijn naam aan mijn vriend. Dus er stond u heeft een kaart van...en dan met de naam afzender....

Hoe gaat het met de wachtenden? ?

Vandaag nog taart op, mijn collega haar zus loopt 2 weken voor op mij en is al 20 kilo erbij, andere collega haar dochter is ook al rond, en ze vinden mijn buikje schattig, toen dacht ik: doe mij maar een stuk taart!!

Het heerst volgens mij, ha ha, maar hier wordt ook veel gegroeid. Heb de hele week al mega-pijn aan mijn banden, vooral met fietsen is het erg, inclusief harde buiken. En in de avonden voelt de buik weer alsof het op springen staat, zo'n spanning! Het is alsof ik mijn spieren letterlijk voel scheuren, bah. Rug en bekken protesteren ook flink. En ook buikpijn gehad van mijn darmen, kon opeens nauwelijks meer naar WC. Ik ben blij dat ik veel heb kunnen rusten de laatste dagen! Dat de pijntjes maar weer snel minder mogen worden (en niet alleen bij mij, maar bij jullie allemaal!). Ik zal het ook maar weer als een goed teken opvatten, he?

Omdat ik dus echt niet meer kan fietsen, ben ik nu dus op bus aangewezen. Pfff, is ook niet ideaal. Hebben jullie dat nu ook, buschauffeurs zijn altijd zo chagerijnig! Heb al 3 keer gehad dat de chauffeur 'vergat' de deur (voor kinderwagen) open te doen. En gisteren, maakt ie zomaar een een noodstop, kinderwagen viel bijna om, ik werd met smak tegen kinderwagen getorpedeerd en flink mijn knie gestoten, grrrr! Gelukkig niets tegen de buik en ik was ook erg blij dat ik tenminste nog een zitplek had, want anders was ik vast echt op mijn snufferd gegaan.

@ Bloemetje: pffff, meid, wat ontzettend balen van die echo! Lijkt me echt zo teleurstellend, zo anders dan je had gehoopt! Ik hoop dat de echo in ziekenhuis beter beeld geeft (vaak wel, hoor, ik heb plaatjes van echoapparaat van VK en van ziekenhuis, en van ziekenhuis zijn echt veel mooier en beter!) en dat jullie toch snel kunnen zien dat alles goed is en welke kleur de muisjes moeten gaan hebben! En dan ook nog eens de placenta op een ongelukkige plaats, bah bah, dat wil je liever niet horen. Maar ja, beter op tijd weten, dan later voor een vervelende verrassing te komen staan. Ik weet niet hoever die voor de baarmoedermond zat, maar door de groei van baarmoeder, kan de placenta nog naar boven 'schuiven', zodat er geen probleem meer is. Daar zal ik heel hard voor duimen en anders, tja, een keizersnede is natuurlijk erg vervelend, maar als het nodig is voor de veiligheid van je kindje...
Maar toch ook positief nieuws, trouwen, gefeliciteerd meid, wat leuk!! Lijkt me een mooie dag, 2 februari. Veel plezier met de voorbereidingen. En fysio zo tevreden, dat je weer voorzichtig aan werken denken mag, fijn hoor! Thuiszitten kan idd erg saai zijn. Ik heb bij zwangerschap van Christian vanaf 28 weken tot einde (41+) thuis gezeten, gedwongen rustig moeten doen, en pfffff, dan heb je op een gegeven moment wel alle boeken gelezen, DVD's gezien en internet sites bekeken. En nu snak ik naar zulke rustmomenten, ha ha...

@ Jmv: oh meid, jij ook zo misselijk? Je begrijpt dat ik PRECIES weet hoe dat voelt... Ja, mama's mogen niet ziek zijn, he. Is zo loodzwaar zorgen voor je kindje als je je zo beroerd voelt. Ik weet zeker dat ik heel wat minder had gebraakt als ik niet iedere ochtend om 6:00 uur wakker werd gemaakt en moest zorgen voor schone luier, kleertjes aan, pap voeren etc, etc... Je wilt zo graag de leuke, liefdevolle moeder zijn, maar je lijf laat het afweten. Breekt je hart, he?
De mijne in ieder geval wel. Hoewel het me wel goed lijkt te doen (de rust), vind ik het nog steeds zo pijnlijk om hem weg te brengen, alsof ik mijn eigen kind afwijs of zo... Maar ja, het is maar tijdelijk, he? Ik hoop dat de misselijkheid bij jou snel weer verdwijnt. En de buikpijn natuurlijk ook, ik kan me voorstellen dat je daar onrustig van wordt.

@ Mooie dromen: las ik het nu goed, 8 weken tussen 2 afspraken??? Dat is echt niet normaal, vind het maar vreemd, en lijkt me erg vervelend voor je. De afspraak in nederland is dat minstens ieder 4 wkn controle plaatsvindt en vanaf week 26-28 om de 3 weken etc. Die buikpijn klinkt idd ook als groeipijn, zeker als je kindje dan nog zo 'lomp' draait en beweegt. Maar bewegen is leven he...
Lekker hoor, shoppen voor babykleertjes, tja, maatje 50 hebben de meeste kindjes niet lang aan. Christian heeft ze zelfs nooit aangehad, die had meteen 56 ha ha! Ik koop ook regelmatig kinderkleding bij zeeman e.d. want ze hebben het zo kort aan, zonde om er heel veel geld aan uit te geven. Ik zou persoonlijk trouwens geen capuchon-truitjes kopen voor die kleintjes. In het begin legde ik Christian in zijn kleertjes te slapen (hij is pas pyama's gaan dragen met 6-7 maanden) en dan zit zo'n capuchon aardig in de weg in hun nekje, is niet fijn voor ze. Wellicht iets om over na te denken?
Ik ga trouwens richting de 29 weken, dus tja, in die zin schiet het wel op, al gaat het voor mij nog steeds erg langzaam.

@ Leeuwtje: ha, ha, het blijft onwerkelijk he? Dat heb ik bij Christian ook heel lang gehad hoor, tenslotte heb je het nog nooit meegemaakt en is een kind krijgen toch iets 'abstracts'. Ik weet nog goed dat ik de eerste echo kreeg van hem en dat ik bijna van de bank rolde, op het beeldscherm leek een compleet mensje mega-groot en superbeweeglijk heen en weer te stuiteren (toen 13 weken), dat kon toch gewoon niet in mijn buik zitten zonder dat ik het voelde? Zonder dat je er iets van zag aan de buitenkant? Ik vond het maar bizar, ha ha.
Het gevoel komt vanzelf, gelukkig krijg je 9 maanden de tijd om in je moederrol te groeien. Hopelijk zullen het 9 aangename maanden zijn, zonder nog al te veel lompe acties, hi hi...
Trouwens, wel suf dat je vriend niet mee wil werken aan de foto! Ik zou van mijn man geen nee accepteren, al vond hij het de grootste onzin van de wereld. Is toch een kleine moeite, even op zo'n knopje drukken?? Zeg maar dat ik dat gezegd heb! Tenslotte ben je nu een zwangere vrouw, hij mag best een beetje rekening met je houden. Je hoeft nu niet meer rationeel te zijn, lang leve de hormonen, ha ha!

@ Wensvoor3: wat heerlijk een laptop, ik heb er een paar jaar 1 en ik zou echt niet meer zonder kunnen. Maar pas op hoor, het is ook mega-interessant voor kereltjes van 21 maanden... Christian zou het liefst ook op de knopjes rammen als ik hem de kans gaf.
Ik las je stukje en dacht, he dat is toevallig, mijn ventje is ook 21 maanden (duh ), het duurde even voordat het weer tot me doordrong dat je onnemeis was, ha ha! Hoezo zwanger...
Ik hoop dat je ongi snel weg is!!! En dat je plannen goed uitpakken, ha ha!

Terug
Bovenaan