MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi,

Mooie dromen,
inderdaad, we blijven gewoon vragen als we niet zeker zijn.
Ik moet aanstaande dinsdag weer terug. Dus ben erg benieuwd, ben nu nog niet zenuwachtig, haha maar dat komt vast nog wel.

Karin,
Ooh, ook veel groeipijntjes dus, hier ook weer, liefst geen onverwachte bewegingen, haha, want anders voel ik het wel. En leek net alsof ons droppie aan het draaien was, haha het kriebelde en deed nogal in mn buik, in het midden. En is nu weer over. Hahaha, denk toch dat het kleintje is, is echt gevoel dat ik nog nooit heb gevoeld.
En wat een lompe chauffeur. Vervelend is dat, ze stoppen vaak erg bruut inderdaad. Gelukkig zat je, en heb je je buik niet zeer gedaan.
En jij alweer bijna 30 weken, maar kan me voorstellen dat het voor jou erg lang duurt, en stilaan ernaar verlangt je gewone eigen lichaam weer terug te krijgen?

Zo meiden,
ja, kleertjes kunnen erg duur zijn, wij krijgen wss ook hoop, al aantal dingen gekregen, slaapzakken in verschillende maten. En dergelijke.
Gelukkig maar, want momenteel vliegt het ons financieel niet voor de wind en hebben we het even erg moeilijk. Alleen vervelende dat dit is gekomen nadat we zwanger zijn geworden, dus vind het nog ff moeilijk om te gaan bedenken hoe we dat in april gaan doen. Proberen nu dus al maar stuk beter op te letten om dat toch geld over te houden voor de oppas en dergelijke.
Vind het erg spannend nu, en ben benieuwd hoe we het gaan doen.Maar komt vast wel goed.

Liefs

hallo allemaal,

wat is er weer lekker veel geschreven, net even alles alles bijgelezen. Gezellig kletsclubje hebben we zo!!

Nou dat lijkt me verre van ideaal Karin met de bus. Maar inderdaad door de houding op de fiets kan juist de bandenpijn nog erger voelen. Ik zag in het lijstje dat je begin febr. bent uitgerekend. Dat is al best snel!!! Beetje aftellen maar toch?

en Bloemetje al een beetje over de teleurstelling heen? Je zult zien dat je volgende week een prachtige echo krijgt. Waarom denk je dat het een jongen wordt? Wil je dat graag? Of voel het alsof je een jongetje in je buik hebt? Ik zelf had het gevoel van een jongen heel sterk, 2 keer en dat kwam uit !!
Nu had ik zelf ook het vermoeden dat het een meisje zou zijn omdat ik me zo anders voelde. Anderzijds had ik gedacht na 2 jongens dat ik zeker nog een jongen zou krijgen.
Maar je hebt gewoon 50% kans, dus wellicht inderdaad een prachtige blauwe wolk voor jou!! Ik hoop voor je een prachtige echo krijgt een helemaal in de blauwe of roze wolken naar huis gaat!!

JMV al wat beter? Of voel je dat het juist erger wordt.
In de eerste maanden heb ik veel baat gehad bij zelfgemaakte rabarbermoes. Klinkt supervies, maar het is best lekker. Het dempte enorm mijn misselijkheid, althans een week of 3, daarna niet meer. Een beetje zoet en zuur. Wellicht doet het ook iets voor jou??

Weten we al iets van de wachtenden? Ik hoop zo dat er nog een zwangere bijkomt.

Hier verder geen bijzonder nieuws te melden.
Ik merk op mijn werk dat ik bij lang typen een beetje slapende vingers krijg. Tintelingen. Ik had dat bij mijn 2e zwangerschap ook. Dat heeft een  speciale naam, maar ik weet niet meer hoe ..... tintelingen, slapende handen/vingers.
Is helaas wel vroeg zo op 23 weken, maar ja niets aan te doen.

nou werk ze vandaag voor de werkenden en anders gewoon een fijne dag ...

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Leuk dat je er weer bent, we hebben inderdaad een leuke kletsgroep zo. Leuk toch?
Hihi.
En met lang typen slapende vingers, oeh, vervelend is dat.
Ik heb dat als ik al twee tellen op mn hand lig ofzo,dat het ook al slaapt.

Ik ben inderdaad over de grootste teleurstelling heen. Het was emo dag, en baalde even verschrikkelijk. Ik hoop dat je gelijk krijgt. Hihi. We zien het wel.
En jongen of meisje. Het maakt me helemaal niets uit. Zolang het maar gezond is. Maar ergens heb ik nu gewoon een sterk jongensgevoel in mn buik. Maar of dat juist is, geen idee, in begin had ik een meisjesgevoel.

Heb trouwens gisteren denk ik voor eerste keer kindje voelen draaien in mn buik. Haha, wat een raar gevoel had ik. Op de plaats waar ze met echo het kindje zagen liggen. En nu ligt ie te tikken tegen mn buik aan haha. Heerlijk is dat.
Ik veronderstel dat dat ons droppie is. Hihi.
Zo een kriebelend gevoel in mn buik. :)

Vandaag voor het eerst in mn leven draadjesvlees aan het maken. Ben benieuwd of het gaat lukken. Mn jus ziet er al heerlijk uit, en als ik die pan open doe. hahahaha wat een heerlijke geur komt er uit zeg. Hmmmmmmmmmmmmmm.
Hihi.

Liefs

hee Bloemetje
draadjesvleees , mmmmmmmmmmmmmmmm wat heerlijk zeg.
Heb berezin om te eten, dus ik ruik jouw draadjesvlees en de jus. Lekker joh!
Vroeger ( bij mijn moeder thuis) maakte mijn mama ook altijd draadjesvlees en zelfgebakken brood erbij. Dan deden we met een sneetje brood altijd in de jus dopen in de pan, ik kan me die smaak nog herinneren, zo lekker vond ik dat.
Ik moet vanuit mijn werk boodschappen doen, dus wellicht ga ik ook wel lekker vlees maken voor vanavond. Het weer is er wel voor, wat een winters weer zeg. Hier ( in Zeist werk ik vandaag) hagelt het en natte sneeuw. Brrrr, misschien maak ik wel een grote pan soep met veel soepvlees en ballen.

Enfin, ik zit mezelf het water in de mand te praten. HAHAHAHA.

Wel fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat na  die domper van de week.

liefs mama van marijn

bloemetje
wouw je kindje voelen heerlijk.
Lijkt mij ook helemaal geweldig om te voelen
en gelukkig voel je je al wat beter en heb je de echo een plekje kunnen geven

karin dank je voor je bericht het klopt echt helemaal wat je zecht
het is dan zo moeilijk of je die dag niet voor je kind wil zorgen
maar dat is het natuurlijk niet ik wil iedere dag er voor haar zijn
maar nu zijn er dagen dat ik haar minder moet geven dan ik normaal doe
dat doet echt pijn maar hoop dat het snel weg is
het is de misselijkheid niet zo waar ik me kut door voel dat hoord er gewoon bij maar dat ik er noet kan zijn voor mijn dochter doet zo'n pijn.
maar we komen er wel we zijn sterk met ze alle we zijn tenslote vrouwen hihi
en jij ook bandenpijn auw auw niet fijn en harde buiken gaat dat nu al beginnen bij je best snel al.maar ook dat voelt niet fijn weet er alles van hihi
denk dat het bij mij ok bandenpijn zo was het is nu iets gezakt maar voel het nog wel licht

mooiedromen nee mijn vriend rook niet (meer) wij zijn samen gestopt toen we zwanger waren van onze dochter dus roken nu ruim 4 jaar niet meer

Hoi,

Mama van Marijn, bah zo een weer daar, niet leuk, hier ook heel winderig, regen, hagel, bah, echt om binnen te blijven.
En ja, voel me weer beter na woensdag, gelukkig, hoop dat ze me dinsdag meer kunnen laten zien. Duimen jullie?
En hehe, ook zin in al dat lekkers? Ik ga er worteltjes bij maken, en puree, hehe deze keer uit zakje, heb heel geen zin om aardappels te gaan schillen, en vaak als het veel vlees en groenten zijn, eet vriend er niet eens van. Dus ja, hehe, dan maar keer makkelijk.

Jvm,
Ja het is heerlijk om ons droppie te voelen, het voelt nu als erg gerommel in mn buik als ie gaat draaien, want volgens mij deed ie dat gister. hihi. voelde zo vreemd maar zo leuk.
En nu voel ik weer een gekriebel.

Zo, net mn pakketje met kleding van wehkamp gehad, aantal dingen besteld, vijf stuks voor 35 euro, hihi, duurste was 20 euro, goede koopjes gedaan he :p

Zo meiden, straks ff behangplaksel gaan kopen.

Liefs

Leuk he Bloemetje de kleine voelen! Bij mij worden er geloof ik complete salto's uitgevoerd!

Zometeen even de op maat gemaakte matras halen in Babypark. Kom al een beetje in de kerststemming dus wil ook nog wat creatiefs in bloempotten doen, dus even naar het tuincentrum. Vanmiddag nog een uurtje slapen want vanavond een verjaardag.

Hoe is het verder met iedereen?
Wat een weer he!!

Fijne dag allemaal.

hee mooie dromen,

hier ( Den Bosch) is het helemaal wit van de sneeuw. Hoezo in de kerststemming komen? Vanmorgen stonden we op en het sneeuwde zo hard, echt niet normaal. Dat heb ik echt jaren niet gezien. Van die dikke lekkere vlokken.
Zodra het licht werd, jongens aankleden, muts op, wanten aan, sjaal om en sleeen maar!! Wat een pret zeg, ze vinden het zo bijzonder.
En er lag einde ochtend zoveel sneeuw dat we zelfs sneeuwpoppen konden bouwen. Papa, mama en baby uiteraard ... HAHAHAHA.
Nou ik ben nu wel toe aan december zeg maar.

Ik voel me vandaag gelukkig heel goed. Vanmiddag een verjaardagsfeest.
En verder helemaal niets dit weekend. Heerlijk, beetje bijtanken.

nou fijn winters weekend toegewenst allemaal

liefs mama van marijn

Terug
Bovenaan