hey,
bloemetje: gaat wel goed hoor. Ik kan alleen heel slecht tegen zulk weer en baal en dan is het niet precies een topdag. Ik loop zeg maar op zonne-energie zeg ik dan. Heb het de hele dag al koud (mijn collega's niet, die denken dat ik dan vast ziek wordt ofzo)
maar ik functioneer verder nog prima, doe gewoon mijn werk en zo. Volgens mij heeft het ook met m'n ei te maken, dat die komt.
nou, ik heb sinds daarnet pas slijm bij afvegen, dus vanavond kan het nog heel goed. mijn ei zal vannacht of morgen pas komen (dat weet ik pas als ie geweest is, dan stoppen steekjes in de buik en neemt t slijm dus af en hoe lang dat duurt wisselt)
en iedere 5 dagen moet een man toch zijn spul lozen (om te verversen)? nou, dat halen we dan precies!
hij is nu nog even overwerken, maar het kan dus nog allemaal!
JMV: druk uitoefenen helpt bij hem echt niet, dan lukt het niet zo goed zeg maar, dus dat doe ik niet. tuurlijk zeg ik er gerust iets van, maar pas naderhand, niet nu, want dan wordt het te geforceerd en dan kunnen we nog wel klussen, maar gaat het "afmaken" niet zo goed meer.
tja, stom om dat zo neer te zetten, maar is wel zo.
maar na 2e of 3e ronde heb ik hem toen ook nog even haarfijn uitgelegd dat het er nu eenmaal niet invliegt en toen ging het de ronde erop veel beter, zelfs om de dag, dus als deze ronde niet raak is, zeg ik het wel tijdens RD's, dan heeft ie een week de tijd om er over te denken voordat ie weer moet.
soms krijg ik dan het gevoel dat ik het alleen wil, maar dat is op andere momenten ook wel weer duidelijk van niet hoor, dus dat stelt me wel gerust. Hij heeft alleen niet zo'n haast dan ik, gewoon meer geduld. (en dat is dan met andere dingen weer helemaal andersom!)
mamavanmarijn: wat wijs zeg, stapje voor stapje! maar goed, wel begrijpelijk. hopelijk heb je vandaag ook weer een goede dag gehad!
karin: hoe gaat het nu met jou, krijgen de betere dagen echt de overhand of bleef het (weer) bij een paar dagen?
wensvoor3: hoe gaat het nu met jou? kan je het al een klein beetje een plaatsje geven? gaat het werken wel? of leef je nog in diezelfde dag? moet je morgen nu weer op controle?
vind het zo erg dat er hier zoveel meiden zoveel verdriet mee moeten maken! dan is het nog-niet-zwanger zijn toch echt nog lang niet zo erg!
Voor mij valt er geen pijn te helen voor ik een stap verder kan. meiden echt, ik leef met jullie mee en hoop dat jullie ook thuis de ruimte krijgen en vinden voor jullie verdriet.
liefs leeuwtje