MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hallo, dames. Hier weinig nieuws onder de zon (nou ja, welke zon?? Bleh vandaag helemaal natgeregend). Afgelopen 3 dagen waren weer redelijk bagger (misselijk, moe, emotioneel etc), maar daar zal ik jullie verder niet mee vervelen. Het blijft tenslotte hetzelfde liedje, he? Nou ja, iedere week die ik overleef, is er weer een dichter bij de bevalling.

@ Kakkie: meid, wat ontzettend droevig! Zoiets verwacht je gewoon niet, ik vind het heel erg voor jullie. Sterkte de komende tijd. Ik hoop dat het jullie snel gegund is.

@ Leeuwtje: lijkt me erg lastig (en frustrerend) als spanningen in de relatie ontstaan omtrent het klussen. Mannen kunnen daar zo anders over denken, he? Zo jammer dat zij niet diezelfde drang kunnen voelen, ik kan me zo voorstellen dat je ieder ei zo optimaal mogelijk wilt benutten! Dan maar even zonder romantiek e.d. Ik hoop dat je toch een beetje begrip van je vent kunt krijgen en jullie er snel lekker tegenaan kunnen gaan. En moe, moe, wat is nu moe? Die 10 minuten kunnen er toch ook nog wel bij?

@ Bloemetje: wat ontzettend vervelend, dat gedoe bij de cardioloog! Duh, hij had inderdaad wel eerder kunnen bedenken dat hij een 2nd opinion wilde... Gelukkig heb je je brief voor het amc op zak. Hopelijk kun je snel terecht en heb je snel duidelijkheid over hoe, wat en waar. Ik hoop trouwens dat je je snel wat beter voelt qua misselijkheid e.d. Ik heb met 13 weken ook een mega-dip gehad.

@ Mooie dromen: lastig he, zwangerschapsondergoed? Ik vond dat zo'n zoektocht die eerste keer! Ik ben uiteindelijk ook uitgekomen op Ten Cate, heerlijk spul! Kost wel wat, maar ja, een slecht zittende onderbroek is het laatste ongemak wat je wilt hebben naast al die kwaaltjes, ha ha! Mijn beha's heb ik grotendeels van Hunckenmoller, daar kun je tenminste passen en heb adviezen gevraagd. Verder heb ik wat spul van prenatal.
Vervelend trouwens, weer gedoe met je broertje ... Soms is het moeilijk, familie.
En toevallig, afgelopen weekend ook maar weer eens geklust, ik vond het ook zo sneu voor manlief. Ik heb zelf nul komma nul zin, maar ja, ik vind het zo erg om hem te veroordelen tot 9 maanden onthouding! Dus maar zin gemaakt. Ik vond het wel moeilijk, het orgasme voelde helemaal zo lekker niet meer (herken ik van de vorige zwangerschap, op het einde deed het zelfs echt pijn) en het standje dat wel ging, voelde ook ongemakkelijk van binnen. Hmmm.

@ Mama van Marijn: wonderbaarlijk he, wat een goede nachtrust voor een verschil kan maken! Fijn dat je een lekker ontbijt hebt gehad dit weekend. Dat er nog snel vele moge volgen! Fijn ook trouwens dat de nekplooimeting goed was, je hebt nu zelfs een kleinere kans dan ik, ha ha! Gyn zei tegen mij dat puur op leeftijd de kans voor mij nu 1:900 was. Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je hem hebt laten maken als je toch al voor een vruchtwaterpunctie had besloten? Is dat niet heel erg dubbelop? Of zie ik het verkeerd? In ieder geval wel veel succes met de punctie!

@ Jajo: wauw, kindje gevoeld met 12,5 weken! Lekker hoor! En lekker vroeg. Ik voelde het met 13 weken, dit keer. Maar idd, daarna een tijdje niet, dan weer heel even wel, en een tijd niet. Gemiddeld denk ik maar 2 x per week. Pas de laatste week voel ik het kindje (bijna) dagelijks en vaak meerdere keren op een dag. Dus niet meteen onrustig worden, he? Het kindje is nog zo klein in het begin, het zou raar zijn denk ik als je het wel meteen iedere dag zou voelen.

@ Wensvoor3: wat een mijlpaal, de eerste schooldag... wat leuk dat hij het naar zijn zin had en wat ontzettend schattig dat je man daar helemaal emo van werd . Ik vind het wel een beetje sneu voor je jongste, gossie... helemaal alleen zonder zijn grote broer. Even wennen voor iedereen lijkt me.
Veel succes morgen op controle, ik hoop dat alles nu schoon/goed is.

@ Breezergirl: weet je al meer??? Pfff, slopend he, dat wachten! Ik weet hoe je je voelt, ik hoop dat het voor jou net zo'n happy end krijgt als bij mij!! (Mama v Marijn: ik was het, die 10 dagen moest wachten op een positieve test  )

@ Wen: balen, balen, balen, toch ongi en ook nog netjes op tijd! Ik vind het rot voor je! Heel veel succes de volgende ronde.

@ 21052007: hoe is het met je??

karin: iedere week is er inderdaad weer eentje! je bent al over de helft! (ja, weet dat dat nu een beetje zwakke oppepper is, maar mooier kan ik het ook niet maken)
breezergirl, weet je al wat meer? je houd het wel erg spannend zeg!
21052007 hoe gaat ie? al getest of.......?

missdreamer, voor jou begint het nu ook wel erg spannend te worden zeg.

zeg meiden, ik heb het al vaker gelezen, maar telkens begin ik toch weer te twijfelen hoe het precies zit als het bij mezelf zover is....
ik kreeg dus gisterenavond al beetje van dat slijm. Deze ochtend is het alleen veel meer geworden! en nee, is niet van het klussen! vriendlief zei doodleuk: ïk ben moe, volgende week weer!"ik zei "dan ben je te laat, dan hoeft het niet meer!" zegt ie"hoezo te laat?" en toen werd ie stil dus viel volgens mij het kwartje pas (nou ja, euro dan).
en een halve minuut later sliep ie......ik was zo boos en verdrietig. heb echt een tijdje liggen huilen. erg eigenlijk he maar voel me zo hopeloos.
iedere maand ben ik bijna op van de zenuwen of ie wel op de goede dagen wil klussen. Dat dat zo zou zijn had ik toch echt onderschat. wat een spanningen geeft dat bij mij. Hij wil het zo graag spontaan houden. Maar aangezien mijn ei zo duidelijk is, rammelen NU gewoon mijn eierstokken zeg maar. hij mag ook wel meer rekening houden met mij hoor! net of ik nooit zin maak voor hem! (en dat zal bij iedereen zo zijn)
maar de vraag is, als hij nu vanavond ineens wakker is geworden (want hij gaf wel erg grote knuffel vanmorgen, dus hij moet iets gemerkt hebben). zou dat nog op tijd kunnen zijn? omdat ik dus vooral nu veel slijm heb? ja, ik weet dat de kwaliteit van zijn spul niet optimaal zal zijn dan, maar beter een beetje kans dan geen kans toch?!

pf, inderdaad mooiedromen, alleen daarom zou ik al graag zwanger willen zijn, dat ie mij eens een keer smeekt om te klussen! en van die spanning af te zijn. Niet meer op hem wachten voor het slapen, zonder resultaat.....
(gebeurde uiteraard voorheen ook wel hoor, alleen nu gaat het iets anders de laatste tijd)

sorry voor dit hele verhaal, maar zit er echt mee! en weet je, ik heb nu ook geen zin meer, voel me niet best, maar laat niet graag 4 weken onbenut, duurt al lang genoeg zo...

liefs leeuwtje

quote: wen_84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2008 16:52:06'));

Oktober
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
datum

Missdreamer
34
3
2
6

Knorretje
27
5
1
10

Blondje 83
25        
4
1
11

Wensvoordrie
30
1 na mk
3
15

an1974
34
5
2
15

Leeuwtje
25
6
1
16

j_m_v_20
22
5
2
18

Mama2006
28
5
2
23

Wen84
24        
6
2
24

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

(hopelijk niemand)

Wachtenden

T.C.
29
3
2
5-7

Snoopy
35
4
1
28-8

Breezergirl
23
4
1
24-9

21052007
25
1
2*
22-9

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25-09-08
26-08-08

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

mama van marijn        
36
2
3

27.3.2009
5 okt
20 wk echo

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2007
21-10
25-09

Kakkie
24
3
1

24.04.2009
11.9
volgt

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Ik hoop dat ik m zo goed gedaan heb, ben niet zo handig!

Hey Leeuwtje   (zit op het werk dus doe even snel)

Ik heb precies het zelfde als jij !!!!!
Mijn man wil er ook gewoon geen zin in maken als de goede tijd daar is.
( volgens mij soms ook om mij te jennen ).
Ik zei ook tegen hem we willen toch allebei een 2e uk.
Ik zit ook elke maand te denken hoe ik hem weer zo ver krijg, bah.
Het is zeker niet leuk als je man niet mee werkt, ik weet er alles van helaas.
En dan is er weer een maand verkeken.

Kan me voorstellen dat je daar  moedeloos  van wordt, ik hoop dat je man nog een beetje mee wil werken deze maand!!!

Succes liefs Mama2006

Kakkie: Wat verschrikkelijk zeg !!! Word je weer even met je neus op de feiten gedrukt.  Heel veel sterkte ermee !!!

Leeuwtje:  Spannende   dagen altijd he. Na het ei kunnen de eerste kwalen komen, maar ja wachten duurt lang he. Bah. Wel balen dat je vriend niet altijd wil klussen, terwijl je zelf het gevoel hebt dat het nu moet gebeuren. Frustrerend. Heel veel succes met wachten.
Mooie Dromen: fijn dat het goed ging bij de VK. En die korting op de kinderwagen scheelt behoorlijk zeg. En het maakt niet uit dat het een showroom model is toch (splinternieuw, haha). Je bent er dus al bijna helemaal klaar voor ?!
Mama2006: Voor jou ook balen dat je man niet elke keer wil klussen. Misschien helpt het om na de klusperiode ook zelf nee te zeggen. Misschien dat hij daarna juist wel weer wil ??!!  Je weet het he, een beetje kan al genoeg zijn. Succes ermee deze maand.
Wij zijn erover aan het denken om een ander huis te kopen, huis van mijn schoonouders is te koop, halfvrijstaand (hebben nu rijtjeswoning), veel grond, vrije tuin, enz. Maar moeilijk om een beslissing te maken omdat het in huis iets kleiner is. Pffff, we zien wel.
Wij hebben de afgelopen weken druk geklust. Ik ben deze maand ook begonnen met temperaturen en elke morgen precies dezelfde temperatuur tot afgelopen zondag. Toen ging de temperatuur 0,6   omhoog, en nog steeds dus een teken dat de eisprong is geweest. Nu is het wachten geblazen.
Ik hoop het zoooooooo!!!! Nu mag het wel eens, wordt er een beetje wanhopig van (is er iets mis met ons ??).

Liefs Blondje

Spannend Blondje, en ook nog nadenken over een ander huis. Ja, dat is voor iedereen persoonlijk, ik heb liever een wat kleiner huis en meer grond, maar in de Randstad is dat een niet haalbaar is! Succes met de keuze. En ja, ik kan me voorstellen dat je denkt: gaat het wel lukken. Aan de andere kant: gemiddeld is het 8 a 9 maanden, dus dat is ook een tijd. Het komt wel goed, alleen het is enorm jammer dat het voor je gevoel zolang duurt.

Leeuwtje, ja, ook met mannen gebeurd er schijnbaar wat in de periode van het zwanger willen worden. Misschien ook wel een soort van spanning en soms niet helemaal weten om te gaan met de situatie. Blijven praten met elkaar, dat is erg belangrijk. En ja, het juiste moment, wat ik al eerder zei: ik had 5 dagen na het klussen de samensmelting, geluk gehad dus. Het komt echt wel goed, heb vertrouwen en praat met elkaar.

Karin, jeminee wat kan misselijkheid dan lang duren zeg! Ik ben gewoon gezegend dus tot nu toe. Mijn tandvleesontsteking is na 5 weken weg, dus ja...ik kan niet klagen gelukkig. Maar kan me voorstellen dat de laatste maanden, mede door buik, pittiger worden.

Vanavond lekker uit eten geweest, wilde zalm eten, schijnt gezond te zijn, dus lekker samen de hort opgeweest, wilde eerst zwemmen maar vond dat een etentje meer verdiend was na mijn tandartsbezoek van vandaag.

Vandaag weer een meubeltje in elkaar gedraaid, schoonvader komt nog langs voor rolgordijn en ga deze zelf versieren (het rolgordijn dan.....).

Ja, de slips van Ten Cate zijn fantastisch ga er morgen nog 3 bijhalen. BH;s kom ik niet uit. Livera heeft fijne meegroei maar alleen wit.

Ga lekker even tv kijken.

Stand op werk voor de baby-pool is 7-7 dus ben benieuwd, jongen of meisje!

Breezer hoe is het?
Missdreamer??

x

Wat onwijs leuk om hier al die zwangere verhalen te lezen zeg...kan niet wachten tot ik ook   'aan die kant' kom te staan...

Gelukkig is mijn cyclus in elk geval wat regelmatiger nu...
Rond de 20e heb ik mijn eisprong gehad, ook nog geklust toen dus het is nu afwachten.
Rond 6 oktober zou ik dan mijn NOD moeten hebben.
Als ik eerlijk ben voel ik allerlei gerommel in mijn buik dus ik denk niet dat het raak is.
Maar goed, eigenlijk ben ik er even niet zo meer mee bezig. We zien het wel!
Toch betrap ik me er stiekem steeds op dat ik hier meelees...het is net of je een online soap volgt :)

Hallo dames,

Helaas, helaas ik mag weer verder klussen. Gister ineens onverwacht ongi geworden. Dus ik ga weer door naar de volgende ronde.

Liefs

Terug
Bovenaan