MEISTOPPERS deel 4!!!!

Oktober
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
datum

Missdreamer
34
3
2
6

Knorretje
27
5
1
10

Blondje 83
25        
4
1
11

Wensvoordrie
30
1 na mk
3
15

an1974
34
5
2
15

Leeuwtje
25
6
1
16

j_m_v_20
22
5
2
18

Mama2006
28
5
2
23

Wen84
24        
6
2
24

Breezergirl
23
5
1
31

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

(hopelijk niemand)

Wachtenden

T.C.
29
3
2
5-7

Snoopy
35
4
1
28-8

21052007
25
1
2*
22-9

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25-09-08
26-08-08

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

mama van marijn        
36
2
3

27.3.2009
5 okt
20 wk echo

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2007
21-10
25-09

Kakkie
24
3
1

24.04.2009
11.9
volgt

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

(even snel, ben aan t werk)

breezergirl, wat ontzettend KUTKUTKUT!!!
ow, meid, had toch wel hoop na zo lang over tijd hoor!!!
heel veel sterkte en dikke knuffel!
we klussen gewoon samen verder!

nou meiden, de kans deze maand is wel erg minimaal zal ik maar zeggen. gisteren wel geklust maar niet afgemaakt, dat wou niet (stom om te zeggen maar goed). Hopelijk vanavond nog en hoop dat t nog kan. ik weet niet goed wanneer mijn ei is geweest, maar slijm wordt nu minder, dus denk toch gisteren of vanacht ofzo. weet iemand hoe dit zit?

anders wachten we NOG maar een ronde, pfffffffffffffffff............
duurt lang!

en mama2006, jij ook veel suc6 dan met jou ventje.

nu meiden, tot morgen!

liefs leeuwtje

missdreamer, ook voor jou wordt het spannend zeg! denk aan je!

Hoi meiden,

Ik heb naam veranderd, was wachtwoord kwijt en kreeg het niet voor elkaar.
Dus nieuwe naam, lijkt bijna op vorige, hihi, dus dat is wel handig hihi.

Dames, wat schrijven jullie veel hihi.
Leeuwtje, wat balen dat jullie het niet hebben afgemaakt, en erg jammer dat je vriend niet wat beter meewerkt, je wil dit beiden, dus moet hij er ook wel wat voor doen.
hoop dat ie vanavond nog meewerkt.

breezergirl,
balen nu ongesteld, brr, we hadden liever ander bericht gehad.
succes volgende ronde.

Liefs

Hoi,

Ik was bloemetje22. Haha, ff vergeten te melden.

Liefs.

Hihi, inderdaad net een soap! Of eigenlijk gewoon het dagelijkse leven van alleman, met alle geluk en verdriet doorelkaar, zoals dat gaat in het leven.

Balen Breezer, vooral na het wachten, succes voor komende maand!

Hier alles goed, drama met de kinderopvang. Gastouders kan je pas bellen 2 maanden voor de datum dat je wat zoekt....dat risico is niet fijn, dus de creches zijn we nu ook maar aan het inschrijven.

Gisteravond lekker uit eten geweest, gebakken zalm, altijd goed vis 1 keer in de week. Drukke werkweek gehad, dat zal straks nog zwaarder worden. Hopelijk wordt het ouderschapsverlof echt verdubbeld!

Nou meiden, fijne avond, succes met klussen en de motivatie.

Vriendlief is hier goed bezig: koken, stoffen, kastjes inelkaar aan het zetten, we hebben straks geen kraamhulp meer nodig, hihi! Zelfs de spullen uit de droger waren droog en al in de kast......waar de mannelijke hormonen al niet goed voor zijn!

Grappig detail: elke ochtend rond kwart voor 7 schopt dat kleine mensje in mijn buik, vriendlief slaapt dan nog, dus meestal pak ik zijn hand om het te laten voelen. Wordt vast een turner!! 3 dubbele salto's.

x

Hoi,

Mooie dromen,

Hehe, wat leuk, elke ochtend, zelfde tijd dat jullie kleine mensje je in je buik schopt, haha, mama opstaan, je hebt geen wekker meer nodig meis. hihi.

En opvang, ja, erg lastig denk ik, ons droppie gaat naar oma.
Maar moeten wel opvang zien te hebben als oma ziek is.
Of op vakantie is.
Misschien dat ik twee dagen in de week hem naar kinderopvang wil brengen, maar moet ik eens even met vriendlief gaan overleggen.

Ik ga maandag naar gemeentehuis, even informatie opvragen over trouwen. hihi.
jaja, word spannend, we willen eigenlijk graag op maandagochtend trouwen(hoezo goedkoop:p) willen graag wat geregeld hebben.
Hoe doen jullie meiden dat allemaal?

Liefs

Goedemorgen allemaal. Nou de R zit nog geen dag in de maand en ben al verkouden, normaal gebruik ik echinaforce maar dat schijnt niet te mogen....

Trouwen, toe maar! Spannend ook al is het een maandagochtend! Gelijk heb je hoor.

Wij trouwen niet, ja ooit, maar ik zeg altijd: we hebben geen nichtjes of neefjes dus ik moet zelf eerst een bruidsmeisje of jongetje op de wereld zetten. Nee hoor, als ik het doe wil ik het toch al weer zo doen dat het veel kost, en ik vind het een hoop geld. Wij hebben het erkend, en na de geboorte aangifte gaat er een formulier naar de griffie voor voogdijschap. Het krijgt sowieso de naam van mijn vriend. Daarnaast zijn de ouders van mijn vriend gescheiden en die gaan niet goed samen, anderen zeggen: dus...het is jou dag, maar ik voel dan toch die spanning en daar pas ik voor. We sparen wel elke maand 100 euro speciaal ervoor dus over 6 jaar kijken we wel wat we doen: toch trouwen of een mooie zeilboot!

Vandaag ga ik shoppen en daarna uit eten bij de italiaan, dus tot morgen en allemaal een fijne dag gewenst....de zon schijnt hier zowaar!

Terug
Bovenaan