MEISTOPPERS deel 4!!!!

karin
lekker ff he als je ff een dagje rust heb en lekker kan slapen
heerlijk lief dat je aan me denkt en naar me vraagt
ik heb vandaag dus weer een sloop dag achter de rug
ern ben echt helemaal kapot
was om half 8 wakker want mijn dochter moest naar school en was zo misselijk zoals iedere ochtend eigelijk maar moest haar natuurlijk klaar maken voor school
en deze dag was ook mijn dag om op school te blijven dat vind ik echt heel leuk hoor
maar alleen vanmorgen was ff iets minder omdat ik me zo misselijk voelde
maar heb me weten er doorheen te slepen en heb flink me uitgesloofd en me best gedaan op school hihi dat ging gewoon goed verder.het was natuurlijk ook wel weer erg leuk maar daarna was ze heel moe dus dacht ga je lekker slapen nou niet dus he drama alleen maar gillen en huilen in bed 1 uur lang toen dacht ik nou heeft ook geen zin.dus heb tot nu de hele dag me dochter om me heen gehad maar lekker vervelend en chago omdat ze moe was nu licht ze gelukkig in bed echt ff lekker rust nu.en ik had met mijn dochter namelijk pas met 34 weken harde buiken en dat was zo minimaal dus ja ik vond dat erg vroeg bij jou maar bij jou is het dus laat haha grappig.
nou gelukkig ook maar dat het later is gekomen toch wat het kan behoorlijk vervelend zijn.

leeuwtje
meid ik zit in spanning op je ervaring te wachten hihi
hoe was het bij derek meid hoop dat je het leuk heb gehad

bloemetje hoe is het met jou meid en met de babykamer
en met buddy nog steeds een dondersteen
probeerd hij je nog uit door leker ondeugend te zijn en flink te trekken
terwijl jij geen buikspieren meer heb om kracht te zetten om hem naar je toe te trekken.ik weet dat ook hoe dat is haha toevallig had ik natuurlijk ook een pup toen ik zwanger was.en ze kunnen behoorlijk trekken en dan als je zwanger bent kom je er toch flink achter dat je toch echt vaak je buikspieren gebruikt vooral bij de hond uit laten dat merkte ik dan wel en je buikspieren worden echt slapper.

Hoi,

Mama van Marijn,
Fijn dat dat gevoel in je buik weer weg is na goed te eten, weet je dat ook weer. Hihi.
Hier is er ook eentje druk in me buik voel hem al meer dan halve dag, of zijn mn darmen, maar lijkt me gek dat ik daar zoveel gerommel van zou hebben. Zit erg laag in mn buik.

21052007,
oh, wat fijn dat je bij vk hartje al hebt kunnen horen, heerlijk. En een hele geruststelling volgens mij. hihi, super hoor. erg fijn.
En hoe gaat het met de kwaaltjes?
Nou meid, ga lekker genieten, je hebt het verdient.

Karin,
Wat fijn dat het vandaag rustige dag was, en je lekker hebt kunnen slapen. Heerlijk om de zorg van je zoontje even aan een ander te kunnen overlaten.
En zo te lezen heeft het je goed gedaan.
Ja, inderdaad, erg fijn dat we hoop krijgen. Anders hadden we nu probleem gehad. Maar gelukkig hebben we zoveel lieve mensen om ons heen.

Jvm,
Ja, met babykamer gaat het goed hoor, het behang hangt erop, en zondag worden de meubeltjes gezet. Gaat vriend samen met een oom doen. En ik ga lekker dagje weg met vriendinnen, naar een zwembad waar je ook massages kan krijgen. heerlijk. hihi. hmm nu al zin in.

Zo, morgen weer een echo, vind het toch weer zeer spannend, en ben toch wel weer wat zenuwachtig.

Verder alles goed,
liefs

Hoi Dames,

Hier zijn we weer.
Vandaag weer echo gehad, en alles zag er goed uit, was ook weer stuk duidelijker, en zelfs twee mooie en zeer duidelijke foto's meegekregen, heerlijk is dat.
Ze kon me alleen niet vertellen of ik voortaan op een roze of blauwe wolk zou leven. Dat is wel jammer, maar eigenlijk maak ik me er nu niet zo druk om. Ben al lang blij dat het kindje er gezond uitziet. Is hele geruststelling. Want was best zenuwachtig na vorige week.

Liefs

bloemetje

gelukkig is alles goed gegaan bij de echo
echt super geweldig nieuws

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
34
4
2
?

December
Leeftijd
Ronde
hoeveelste kindje
NOD

an1974        
34
7
2
7

Wensvoordrie
30
3( 3)
3
14

Mama2006
28
7
2
25

Wachtenden

Wen84
24
6
2
24/10

Breezergirl
23
5
1
31/10

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
26/11
17/11

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
2/12
11/11

Julia
31
2
1

11/04/2009
13/11
24/11

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
24/12
25/11

Blondje83
25
4
1

17 juni
3-12
4-12

21052007
25
1
2*

27 juni
24/11
25/11

J_M_V_20
23
5
2

4   juli  

22//11

22/11

Leeuwtje
25
7
1

24 juli
volgt
volgt

Hoi meiden

Op naar de volgende ronde.

Liefs Mama2006

ooh mama 2006, op naar de volgende ronde dus. Hoe voel je je eronder? Was het een terleurstelling of wist je het intuitief dat het deze maand niet goed zo uitpakken?
Ik hoop zo voor je dat je nog dit jaar zwanger wordt, nog beter duimen dus ....

En Bloemetje wat heerlijk dat je een goed echo had. Alles gezond dus. Nou dat zal een hele opluchting zijn geweest. Wat fijn  voor je. En precies wat je schrijft, als je daar wat onzeker over bent, zoals door je vorige echo, maakt het niets uit wat je krijgt. Daar kom je nog wel achter de komende tijd met de echo's. Geniet van dit goede nieuws en het feit dat je je babietje weer even hebt gezien.

Hebben we nog iets vernomen van Wen en BReezergirl, zij staan nog op de wachtlijst zie ik.....??

Nou hier verder geen bijzonder nieuws te melden,

ik ga nu maar eens alle verhalen van gisteren lezen,

liefs mama van marijn

Hoi

Nee was niet teleurgesteld....
Wordt alleen een beetje geiriteerd door mensen die op een ander topic zeggen"Meiden die ongi zijn geworden, gewoon positief blijven"   dan denk ik, jij hebt makkelijk praten als je in de 3e ronde zwanger bent geworden, bah!!!
Ik weet wel het is goed bedoelt, maar toch....
Ik denk niet dat het dit jaar nog wordt, geeft niet als het ooit maar komt.
Heb het heel druk met werken en met mijn dochter vooral in deze gezellige tijd en nu ik   vandaag ongi ben geworden geef ik haar een dikke knuffel en dan ben ik het zo weer vergeten !!
Mijn tijd komt nog wel.

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan