MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi,

Mama 2006,
Wat balen weer. Ook al hou je er rekening mee, je hoopt er niet op. Erg moeilijk lijkt me dat als het langer duurt. Ik hoop dat het snel keer lukt.
Ik blijf aan je denken en voor je duimen meid.

Mama van Marijn,
Ja, inderdaad, het maakt me nu helemaal niets meer uit hoor wat het word. Zolang het maar gezond is. Had het graag geweten, maar als ons eigenwijsje er geen zin in heeft. Tja, dan heeft ie er geen zin in he. hihi.
En hoe gaat ie met jou vandaag?

Liefs

mama 2006
he dat is helemaal geen leuk nieuws had het zo voor je gehoopt
je zecht dat je het wel verwachte maar toch het is niet leuk want diep in je hart had je natuurlijk gewoon anders gezien.ik begrijp heel goed dat je heel teleurgesteld ben
gelukkig zie je het ook nog een beetje positief dat jou tijd nog wel komt
knuffel je dochter maar lekker flink hoor meid vind ze vast niet erg
deze maand was de geluk maand voor leeuwtje zal het dan nu eindelijk december jou maand gaan worden ik hoop het zo voor je meen ik oprecht ik ga zoiezo heel hart hopen en duimen.

bloemetje
hier gaat het goed eigelijk wel alleen ff weer een misselijkheid vlaag gehad maar die is nu gelukkig weer weg.en mijn vriend helpt me ook erg goed eigelijk sta ik daar wel van te kijken.hij laat mij dan als de mogelijkheid er is natuurlijk gewoon lekker slapen en doet hij onze dochter uit bed halen enz.zodat ik nog ff kan slapen.ja sorry ben gewoon echt heel moe en slaap heb ik echt nodig hoop dat als ik 3 maanden ben ik weer alles in de ochtend kan doen zodat hij ook weer ff kan slapen.gewoon een beetje verdelen dan denk ik.verder heb ik niet te klagen.ja naar de wc gaan blijft geen pretje maar moet het maar accepteren niks helpt dus het zal wel.

Hey meiden

Heel erg bedankt voor jullie steun !!!! het doet me erg goed....
Ik had er zoiezo 1 jaar voor uit getrokken, maar de gedachte dat ik  nog 6 maand moet wachten,  daar  wordt ik dan een beetje verdrietig van.
Ach nou ja, je weet het niet hé.
Misschien met de kerstdagen, al reken ik daar totaal niet op...

Liefs Mama2006

hey meiden!

kom me ook weer eens even melden.....tja, ik heb het of heel druk, of niet zo heel veel fut meer over (want rustigaan doen is voor mij een onbekende uitspraak, hihi, doe het dus zelf) Wel heb ik vanmiddag lekker vrij gepland ipv werken want ga vrijdagmiddag shoppen en dan neem ik dus helemaal geen rust meer.....net eerst even lekker tukkie gedaan op de bank.....

mama2006: wat ontzettend balen zeg!!!!!!! ik leef met je mee hoor. kreeg zelfs even tranen in mijn ogen toen ik het las (goh, hormonen?) naar ronde 7 dus....tja, ik ging er dus ook maar niet vanuit, maar ronde 7 was dus toch raak. Hopelijk brengt ronde 7 jou net zo veel geluk (al snap ik best dat jij wat voorzichtig bent nu) en wordt het een geweldige kerst!!!! Ik gun het je echt hoor!!!
als ik trouwens naar het rijtje kijk is er iedere maand iemand wel zwanger weer de laatste maanden, dus dan is het nu gewoon echt jou beurt!!!

nou, ik ben zondag dus naar Derek geweest. Was echt erg leuk. Echt een hele normale gozer zoals ie doet, helemaal niet verwaand ofzo. wel beetje showbinkie maar dat hoort er dan wel weer bij. Het was namelijk ook echt een theatershow, niet alleen "droog" een aantal readings. erg leuk. Een liedje erbij, een geintje tussendoor en readings natuurlijk ook wel. Na afloop liep hij zelf door de hal heen, tussen gewoon echt iedereen door, naar de merchandising kraam. Als je zijn boek kocht, kon je met hem op de foto. Heb dat maar niet gedaan, was veel te druk en moesten vanuit zwolle nog naar groningen en dan nog naar het dorp waar ik woon. ook sneeuwde het. Wil er wel nog een keer heen, lijkt me erg leuk. iedere show is toch weer compleet anders lijkt me, omdat die readings soms snel gaan en soms lang duren enzo en niet alles gepland is. Ik geloof er echt wel in dat die man wat kan.

vandaag is mvm bij mijn vriendin thuis geweest voor mij. toch ineens beetje zenuwachtig, want had helemaal geen 2e test meer gedaan en moet een hoge score hebben voordat ik op zo'n test positief ben...maar was er toch ook wel zeker van. voel me zo zwanger, hihi. Nou ik schaaltje mee, zij test gedaan. gelijk 2 dikke vette strepen natuurlijk! en die test is houdbaar. ze raadde me wel aan even nagellak of haarlak over te doen als ik hem lang wilde bewaren.
heel pakket info meegekregen en de flessen. inruildag wordt dinsdag. Mocht ook nog een cadeau uitzoeken: een boek waar echt alles volgens mij wel in staat, de DVD van het wonder van een nieuw leven of een nijntje-serviesje. Ik heb eigenlijk niet zoveel met nijntje dus heb het boek gekozen. dat pak je toch sneller dan de DVD.
ook kreeg ik nog een fotolijstje voor een echo mee omdat ik me vroeg aanmeldde en de hele periode zo mee kan doen. Voor het inleveren van de flessen hoef ik niet ver te rijden hoor, is bij me werk om de hoek, kan ik eventueel in pauze doen ofzo.

heb alles wel gelezen van iedereen hoor, vind het ook erg leuk alles te lezen en met iedereen mee te lezen. krijg dus alleen nu even niet altijd de tijd en energie gevonden om op iedereen en alles te reageren. zal misschien dadelijk nog eens een poging doen van de laatste dag(en)

liefs leeuwtje

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
34
4
2
?

December
Leeftijd
Ronde
hoeveelste kindje
NOD

an1974        
34
7
2
7

Wensvoordrie
30
3( 3)
3
14

Mama2006
28
7
2
25

Wachtenden

Wen84
24
6
2
24/10

Breezergirl
23
5
1
31/10

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
26/11
17/11

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
2/12
11/11

Julia
31
2
1

11/04/2009
13/11
24/11

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
24/12
25/11

Blondje83
25
4
1

17 juni
3-12
4-12

21052007
25
1
2*

27 juni
24/11
25/11

J_M_V_20
23
5
2

4   juli
22//11
22/11

Leeuwtje
25
7
1

24 juli
17/12
volgt

bloemetje: heerlijk lijkt me dat, de kleine voelen. Al kan het soms ook wat vervelend zijn natuurlijk (maagzuur). Maar geniet er maar lekker van hoor!
en je winterjas, tja, ik heb een nieuwe gekocht deze winter en expres een met a-lijn. ook knopen trouwens. zo kan ik deze nog heel lang aan (ja ik ben een koukleum, draag 'm al sinds oktober) maar ook niet-zwanger is het een gewone jas...
misschien inderdaad een idee van iemand jas te lenen anders?

blondje: echo was dus geslaagd en je mag nog een keer! heerlijk! hoe reageerde iedereen?????? ben erg nieuwsgierig. ben trouwens ook nieuwsgierig hoe ze van het weekend bij mij reageren. ik heb dat gedichtje op mooi groengemarmerd kartom uitgeprint, heel fris. en dat in een fotolijstje gedaan. (dat gedichtje staat ook op onze hyves en volgens mij heb ik het helemaal in het begin ook hier neer gezet)

mooiedromen: ook het jassenprobleem dus, mooi opgelost! of ik er ook last van krijg is niet zeker natuurlijk, maar durfde het risico niet te nemen toen ik een nieuwe jas ging kopen in oktober....
en wat een lieve oma heb je zo zeg....en goed dat je die rust dan 's middags neemt. ik merk ook wel dat ik dat dan eigenlijk moet doen hoor. Doe dat soms dus ook.
en helemaal happy nu, je vriend ook wat gekocht en de kinderwagen die je heel graag wilt. super.

(even kat binnen halen, zit te mauwen)

wensvoor3: en?kom je al een beetje uit je luxeprobleem?

jmv: hihi, draag nu zelfs het liefste thuis een joggingbroek. tja, niet echt charmant, maar wel lekker!!!
hoe gaat het met de misselijkheid?

mamavanmarijn: da's mooi geregeld....jij koopt dus alles zelf. leuk hoor, maar denk niet dat dat hier zou werken. mijn ouders willen zelf ook wat verzinnen en dat zou ik omgekeerd ook willen. als ik iets geef, wil ik wel (mee)beslissen wat. Dat doseren zou inderdaad hier ook goed bespreekbaar zijn, gelukkig denken de ouders daar net zo over bij ons, dus dat komt wel goed.
maar super als dat bij jou dus wel kan! maarre....hoe luxe hoor ik veel van jullie! toen wij klein waren was het sinterklaas en eenmaal groter kerst. en dat ben ik straks ook van plan. echt niet allebei..... en mijn moeder is 15 december jarig en mijn vriend 31 december, altijd handig....(niet dus)
en wat las ik nou? als ik buikpijn krijg eerst maar eens eten? hahaha, nou, weet je dat ook weer!

21052007: wat fijn dat je zo opgelucht bent! lijkt mij ook echt heerlijk! hoe was je echo????????

ben later terug (voor de rest.....)

liefs X

Hoi,

Mama 2006,
Hoe gaat het nu met je? Vind het zo balen voor jou, en denk er steeds wel aan. Lijkt me zo moeilijk als het lang gaat duren. Ik hoop dat het snel wel gaat lukken, en hoop dat jij een super kerst krijgt.

Leeuwtje,
Ook erg moe dus, wel je rust nemen he meid? Je lichaam vraagt dat niet voor niets.
En wat leuk, direct twee dikke strepen, en twee cadeautjes, super hoor, haha.
En je voelt je op en top zwanger, fijn zo. Dus ook misselijk?
Hier ook af en toe nog hoor, als ik idd te weinig eet, als ik dan eet is het ook zo weer over.
En het jassenprobleem is opgelost. Heb in een winkeltje waar ze tweedehandsspullen verkopen een grotere jas gekocht, tante van me vriend werkt dr, dus die had alle leuke dingetjes al apart gelegd voor me, haha, ook twee broeken en een shirt, broeken zijn gewone maar heb ik weg gebracht om een band aan te laten maken :) Mag ik zaterdag ophalen, hoop dat het lekker zit.

Liefs

leeuwtje
joepie twee strepen bij mvm geeft toch een geruststelling je maakt je dan toch een beetje zorgen.terwijl het eigelijk niet nodig is maar toch doe je het hihi
en straks ook met de echo ga je je ook zorgen maken zit er echt wat in en gaat het goed hoe ver ben ik spannend allemaal.
en ik heb ook het boek gekozen het zijn echt hele mooie plaatjes en een hoop info je heb er echt wat aan.heb bij mijn dochter de dvd gekozen omdat ik al heel veel boeken had.maar die liggen nu dus allemaal bij me zus haha ga ze maar weer terug vragen.maar de dvd is ook erg mooi en informatief.maar het boek heeft eigelijk dezelfde plaatjes als de beelden die ze gebruiken op de dvd en de info in de dvd is wel uitgebrijder ove rhoe je kindje het in je buik doet.het boek is meer info over de moeder en de zwangerschap zeg maar.en wat super geweldig dat derek helemaal geslaagt was het lijkt me ook echt geweldig.wanneer komt die show op tv weet je dat ook?

Terug
Bovenaan