hey meiden,
ben ik ook weer eens even.
ja, ik doe ook mee aan die nieuwe rage, ook ik ben de hele week al verkouden. en het vergt nu zo'n 3x meer energie dan wanneer ik normaal verkouden ben....
vorig weekend dus nog bij me ouders en schoonfamilie geweest en gezegd dat alles echt prima gaat (ja, ik ga niet flauw doen daar denk ik dan) maar ondertussen wordt ik met de dag moeier....
dus vandaar dat ik niet veel op het forum ben. mijn ritme bestaat uit werken, koken, douchen en slapen..... zelf het huishouden is een puinhoop.
Moet dus eigenlijk ipv nu te typen even stofzuigen, maar eerst even thee met chocoladeletter hoor, hahaha.
nee, ik snoep echt bijna niet de afgelopen weken. was al wel tussen 5e en 6e week meer dan een kilo aangekomen, maar merkte ook dat ik alweer vocht vasthoud. (dat heb ik heel snel hoor)
en bijna niet naar de wc kan. dus de roosvicee laxo weer in gebruik, goed drinken en het beste blijven hopen.
wel jammer dat ik zo moe ben. normaal maak ik zelf kerstkaarten (al veel eerder) maar daar ben ik helemaal niet aan toe gekomen en de voorgenomen kerststukjes maken heeft op dit moment ook niet mijn prioriteit. ach, we hebben straks decoratie genoeg dus komt zo ook wel goed.
maar toch mis ik mijn adventkrans.....(maak ik ook zelf) ben gewoon graag crea bezig normaal, alleen nu mis ik gewoon de energie...
wij hebben met de collega's volgende week surpriseavond. is ieder jaar zo (noemen we sintekerst) en iedereen neemt iets lekkers mee. nou ik neem lekker ijstaart mee (even zelf maken, heeeeel simpel) maar ik eet verder niet veel 's avonds hoor. dan wordt ik dus wel beroerd.
nu ook maar stukje chocolade hoor. vet eten valt eigenlijk wel zwaar, krijg ik last van, maar ja. als ik daar dus gewoon rekening mee houd is er dus verder niet veel aan de hand.
ook heb ik steeds vaker pijn in onderbuik als ik hoest of nies of gewoon als ik een snelle beweging maak. net of dat protest is zeg maar.
verder dus prima hier. ik ben erg benieuwd wanneer ik een echo krijg, dat hoor ik de 17e pas denk ik...
ik vier zelf geen sinterklaas, heb nl toch nog geen kids. vorige week wel bij mijn oma sinterklaas mee gevierd. ga morgen de kerstboom al halen. dat vind ik ook wel weer gezellig nu het zo guur weer wordt.
reageer alleen even op vandaag hoor....
mamavanmarijn: lijkt mij ook niet echt lekker zo'n drankje....vervelend dat je er van moest spugen zeg! Dat had je toch al wel genoeg gedaan deze zwangerschap...... en nu maar wachten tot 18.00uur dus! spannend! hihihi
en morgen ook nog naar de winterefteling, druk weekend hoor! maar veel plezier! ik ga zelf volgende week zaterdag. dan gaan we een weekendje naar ouders dus da's vlakbij (Tussen Tilburg en Breda). We hebben de knorrzegels mooi gespaard en volgende week is mijn moeder ook gelijk jarig. mooi gecombineerd dus.
wensvoor3: wat een leuk gedichtje. minder leuk dat je je niet fit voelt. maar wat genieten he! die gezichtjes van de kindjes...
enne, ik moet dus ook nog een gedichtje voor volgende week.....maar ben er al aan begonnen! (nu de surprise zelf nog)
bloemetje: wat fijn dat je weer kan genieten. en 2 uurtjes blijkt dus echt genoeg, nou, fijn dat het dan zo geregeld is nu toch?!
en nu ook nog boodschappen doen, ja, dat lijkt nu ineens een megaklus, dat weet ik inmiddels.......(en dan heb ik nog niet eens last van mijn bekken)
jmv: inderdaad goed naar je lichaam luisteren. zelfs ik begin dat soms te leren (ik ben daar ook absoluut geen held in, ga altijd door)
vervelend dat jij wel beroerd bent. hier valt het nog goed te overzien. en dat steeds moeier ken ik dus nu ook....
lekker de tijd voor jezelf nemen hoor! dikke knuffel!
mooiedromen: zoefzoef.....en bevalt het zwemmen en de yoga goed? is de yoga een echte aanrader? want ik wil dat eigenlijk ook wel.... en zwemmen doe ik ook regelmatig. alleen nu even niet omdat 1 brandwond nog niet helemaal dicht is, maar ja, dat was ook wel een flinke en diepe...
maar dat gaat helemaal de goede kant op verder hoor!
iedereen: fijna avond en goed weekend allemaal!!!!
liefs Leeuwtje