MEISTOPPERS deel 4!!!!

Bloemetje, hoe gaat het bij jou? Al een oplossing voor de jas gevonden?

Donderdag zit ik op 28 weken dus het gaat hard.

2 januari gaan we nog een weekeinde weg, naar Limburg, heerlijk ik kijk er al naar uit!

Tijd vliegt voorbij vind ik, ook wel spannend dat alles zo dichtbij komt hoor!

Gisteren hingen er weer een rompertje en knuffel aan de deur. De kast zit al vol met kleding...

Tot later!

Hoi,

Mooie dromen,
Een oplossing voor de jas heb ik gevonden, tweedehandsjas gekocht in grotere maat. Die enigzins nog leuk zit, maar heb hem nog niet zoveel aan, op mn werk is het vaak koud, dus ben wel beetje gewend aan die koude. Maar als het echt nog veel kouder word, dan draag ik hem wel.

En hoe het gaat. Hier echt met ups en downs. Vandaag beetje downdag.
Veel last van bekken, en erg veel last van uitslag, sta helemaal onder de rode bultjes. Echt niet leuk meer. Heb creme gekregen, maar die werkt niet echt, ja een paar uur, en dan is het er weer in vol ornaat, en kan me hele lijf niet insmeren met die creme, moet er twee weken met doen, heb hem nu halve week en hij is al in de helft. Word er beetje gek van.
Verder gaat het goed met me.
Kindje voel ik nu alle dagen. Erg fijn gevoel. Vanmorgen had vriend handen op mn buik liggen, en kon voelen waar kindje licht, althans dat denken we dat hij kon voelen waar het ligt. hij kreeg een harde tegendruk tegen zn hand aan. Dus denk dat hij het dan kon voelen, tja, zeker weten doe ik het niet.

Liefs

hee Bloemetje en mooiedromen,

wat een veel positiviteit komt uit jouw berichtje mooiedromen. Zal ook wel door het zonnige weer komen. Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en  komende week alweer 28 weken. Gaat snel allemaal he?

En Bloemetje wat vervelend die uitslag met rode bultjes. Wat is dat dan precies?
lijkt me niet fijn, je lijf veranderd toch al zo qua vorm, dus laat staan als daar jeukende bultjes opkomen. Hopelijk wordt het toch minder.

Hier een heeeeeeeeel druk weekend achter de rug. Wat ik helaas vanmiddag heb moeten bekopen met enorme pijn aan mijn bekken/onderrug. Ik moet nog even wat achter de computer doen en dan ga ik lekker mijn bed in.

Vrijdagavond Sinterklaas gevierd. Dat was echt té leuk gewoon. Mijn knullen zingen, zingen en zingen totdat ze het niet meer wisten., En toen werd er heel hard op het raam geklopt ... hup als 2 dolle stieren naar de voordeur toe en je raad het al: een zak vol cadeautjes. Marijn roept heel hard over de straat: "dank je wel Sinterklaasje". Ik werd er helemaal emotioneel van. Die lekkere lieverd.
Alles uitgepakt, zo''n heerlijke chaos. Gedichtjes voorgelezen en het was heel gezellig. Opa en oma erbij.

De dag erna naar de winterefteling. Is iemand daar wel eens geweest? Wat is dat geweldig zeg. Sneeuw en kerstbomen overal, winterwonderland speelpaleis voor de kinderen. Overal brandende vuren om je aan te warmen. Kraampjes met warme chocomel. Het was echt heel leuk.
We kwamen er helemaal van in de kerststemming, dus vandaag een kerstboom gekocht en opgetuigd thuis. Weer feest. Die kinderen waren helemaal door het dolle heen. Het hele huis ruikt naar dennebos, heerlijk!!!
Mijn man heeft gelukkig buiten de lampjes opgehangen, dat is zo'n klus.
Maar ik merkte bij het naar bed brengen dat ik enorme harde buik   en heb en super veel pijn aan mijn onderrug. Dus ik MOET echt rustig aan doen nu.

Dus ik ga zodadelijk lekker in bad en daarna naar bed.
Het was een topweekend, maar ik denk één van de laatste waarin we zoveel gedaan hebben. Ik merk dat mijn lijf dat niet meer kan ... tja... best confronterend.

heel veel liefs
mama van marijn
24 wk en 1dg

Mama van Marijn.

Wat een druk weekend, wel rustig aan doen he. En aan je lichaam denken.
Dat het nu allemaal wat zwaarder is.
Alleen, hoor mij het zeggen, heb daar ook erg veel moeite mee hoor. Om te moeten toegeven dat je lichaam het niet allemaal meer kan.
Gister samen met vriend rustig aan huis schoongemaakt, alleen beneden goed. Maar ja, vandaag ook moeten bekopen met veel pijn.
En die bultjes,tja, ze zijn er sinds twee weken, op armen, benen, buik, knieholte. grrr. en creme helpt helemaal niets, komt door de hormonen volgens ha.

Verder prima hier.

Liefs

mama van marijn
nee nog nooit naar de winterefteling geweest.lijkt me ook echt heel leuk zou k ook nog graag een keer willen doen. en naar disney met de kerst lijkt me ook erg leuk om een keer te doen.maar zo heb ik nog toekomst plannen hihi
en ben nog jong dus kan dat altijd nog doen.als het mee zit natuurlijk.

bloemetje
wat balen van de uitslag over je lichaam
dat is niet zo prettig
maar heerlijk dat je je kindje lekker voelt

wens voor drie
hoe is je sinterklaas gegaan
is het meegevallen hoop dat het leuk was

leeuwtje hoe is het met je

hier gaat het wel goed
ik denk soms dat ik de baby nu al voel maar lijkt me vaag met 10 weken
want dat is wel erg vroeg maar toch lijkt het zo
het zijn kleine plopjes in me buik en een beetje gekriebel beneden bij me vagina zeg maar heel vaag vooral als ik stil zit of lig
en als ik op me bed lig op me rug voel ik het helemaal goed
maarja zal later merken of het echt de baby is als het meer gaat worden
en sterker

Hoi,

Jvm,
Die uitslag is inderdaad best vervelend, maar ja, je doet er niets aan.
Smeren en smeren, en verder is er niets aan te doen.

Wat fijn dat je misschien je kindje al voelt, wel vroeg, maar zoals je het beschrijft lijkt het wel zo. Lekker genieten van dat gevoel.

Hier onwijs moe.
Buddy heeft een hele onrustige nacht gehad, elk uur jankte hij. Grrr, als je dan al verrot bent, dan schiet dat niet zo op. Hoop dat ie komende nacht wel weer rustig is. Want leuk is anders, wil hem graag laten doorjanken, maar ja, de buren zijn daar alles behalve blij mee denk ik.

Liefs

hee lieve Bloemetje en JMV

nou wat je beschrijft JMV lijkt wel het begin van het voelen van je baby, Ik omschreef dat altijd als bubbeltjes of vlndertjes in je buik. Niet specifiek een duwtje of stompje, maar echt gebubbel onder in je buik, bij je vagina in de buurt. Spannend hoor en alweer 10 weken, wat gaat iedereen toch snel he? Ik vind het altijd heel snel bij een ander gaan, bij mezelf niet zo. Maar dan realiseer ik me dat ik ook alweer in de 25e week ben. Tjonge tjonge waar blijft de tijd.

Bloemetje, wat rot zeg die bultjes. Maar ja het is zoals je schrijft niets aan te doen. maakt het niet minder vervelend. En Buddy zo'n onrustige nacht, lijkt wel of die zwanger is ... HAHAHA. Ik slaap ook zo onrustig, sta wel 4   keer op om te plassen, om mijn slapende handen te laten ontwaken. Bluuh!

Verder gaat het hier wel goed. Na een flinke nachtrust van maar liefs 11 uur!! ( lijk zelf wel een baby) is mjin lijf weer aardig hersteld. Mijn bekken/heuppijn is weg gelukkig en ik heb geen harde buik meer. Voel het kindje zeer veel bewegen vandaag. Ben nu aan het werk, heb het niet razend druk vandaag dus dat is wel fijn.

nou fijne dag allemaal en tot snel schrijfs
mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Zo, jij hebt heerlijk geslapen, ff ruilen nu? Hihi.
Buddy is al hele week zo onrustig, weet niet wat er met hem is. Vorige week wat ziekjes geweest,misschien nog wat last dr van.   Hij heeft nog steeds wat last van diarree. Maar overdag dan meestal weer niet. Ik snap dr niets van. Hoop alleen dat het snel weer over gaat.
Tja, en elke keer vriend naar beneden sturen voor hond is niet leuk, ook al mag ik niet teveel trappen doen, als hij 8 keer op een nacht dr uit moet, en hele dag moet werken, is dat voor hem ook niet prettig. Dus, toch zelf ook paar keer naar beneden gegaan. Wat ik nu wel weer voel hoor.

Ik ga no maar ff tukkie doen denk ik. Kan het goed gebruiken vandaag.

En dat plassen, krijg ik nu ook veel meer, ook drie a vier keer op een nacht. Haha, vast wennen he. Maar dat ben ik al wel hoor, met de hond, hihi.

liefs

Terug
Bovenaan