MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi wensvoor3, wat een teleurstelling weer. Ik kan me voorstellen dat wanneer je zo kansrijke maand hebt gehad, het dan best even slikken is. Wel fijn dat je nog steeds af en toe inlogd om mee te praten en te lezen. Ik snap heel goed dat je niet meer zoveel reageert, maar je mag je hier ook best even afreageren hoor! Dat doen de zwangeren   (ik praat over mezelf ...) ook bij een rotdag-week.
Ik vind het echt shit voor je en ik wil dat je weet dat ik met je meeleef, het is niet niks een mk en daarna het verlangen voor een derde.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Hier ook een niet al te goede dag gehad gisteren. Heel veel pijn opzij aan mijn buik, zowel links als rechts, bandenpijn volgens mij. En heel veel last van mijn onderrug.
Ik denk dat het drukke afgelopen weekend nu een beetje zijn tol begint te eisen. Vandaag in de auto naar Apeldoorn voor werk, dus dat was ook niet ideaal. bijna 1,5 uur zitten. Maar ja, ik had gisteren echt een rotdag. De jongens waren wild en opstandig, ik kon bijna niet zitten of staan, dus ook lekker ontspannen de hele dag (NIET DUS!!!).
Probeerde nog een leuke verfactie op te zetten met kleurplaten en glitters, de knullen lekker aan de slag. Op gegeven moment valt de verf op de vloer, glitters eroverheen. Het was echt de ´bloody limit ´, ik huilend alles opgeruimd. Voelde me zo rot. Rug en buikpijn is echt niet te doen als je mama bent.

Maar ja, vannacht ook niet zo best geslapen omdat geen enkele houding lekker voelde. Maar ja, vanmorgen voelde het toch wel weer iets beter dan gisteren. Dus dat is dan goed en daar hou ik me maar een beetje aan vast.
Vandaag werken, dus dat is ergens wel relaxed. Niet tillen, bukken of rare bewegingen maken.

nou niet heel veel positiefs te melden, maar ja het kan ook niet altijd feest zijn he?

veel liefs mama van marijn

Hoi,

Wens voor drie,
Wat balen, weer ongesteld, en weer zo heftig en na 23 dagen.
Meid, ik weet eerlijk gezegd niet wat ik tegen je zeggen kan.
Ik vind het zo rot voor jullie. Een miskraam, en dan dat het nu zo lang duurt. Terwijl je wens, je verlangen zo groot is.
Ik blijf duimen voor jullie. En wij zijn dr voor je meid.
En dat je niet op ons reageert. Dan geeft niets. Zolang jij je verhaal maar kwijt kan meid. Want dat moet je ook kunnen!
Is heel belangrijk!!! We zijn er voor je.

Mama van Marijn,
ooh, wat balen die dag gister. Tja, zou best kunnen dat het weekend nu zijn tol begint te eisen, en de kinderen niet zoet, ja, dat is op zulke dag ook al niet leuk he.
Wat zeiden de jongens toen je het huilend opruimde?

Hier gaat het redelijk, vandaag weer gewerkt, dus weer meer pijn, maar proberen nu maar rustig aan te doen.

grr, we hebben geen water hier, nou ja, wel wat, maar zit erg weinig druk op, dus douchen nog niet kunnen doen, zou wel prettig zijn als het zo wel kan, ff lekker ontspannen met mn kleintje in de buik. Heb ik echt ff nood aan. En hele buurt zit zonder, dus kan ook niet bij schoonouders onder de douche gaan springen.
Merk nu trouwens meer op vaste tijden beweging in mn buik. Hihi. leuk is dat,
meestal als ik wakker word, en als ik ga douchen word het weer rustig, haha, maar nu hele ochtend actief gebleven, hihi. grappig vind ik dat.

liefs

He Wens voor 3 wat een rotnieuws zeg. Je gunt elkaar zo graag iets, en als het dan niet zo is is de teleurstelling elke keer weer groter. Helaas kan ik niks voor je doen buiten te wensen dat de volgende ronde mooi nieuws geeft. Veel sterkte.

Hier praktisch probleem, hele kinderopvang geregeld, rooster erop afgesteld, gaat ze verhuizen naar een nieuw pand, wisten we, maar ja hoor 5 kilometer totaal de andere kant van de stad op! Totaal niet bereikbaar voor ons, hebben dus het contract moeten afblazen, baal enorm. Ik wil graag een gastouder maar denk dat we op de creche uitkomen, gelukkig staan we daar nog op de wachtlijst.

Bij de VK was alles goed, moet over 3 weken weer terug. Bloeddruk goed, billen en hoofdje gevoeld. Suiker goed, gaat dus prima. Daarna lekker een half uur gewandeld, gelunched en teruggewandeld. Mijn moeder was mee en vond het erg leuk.

Ik beval sowieso in het kraamhotel, dat kan tegenwoordig, daar mag je ook 24 blijven na de bevalling met partner en kleine. Ben benieuwd.

Nou ik ga internet afspeuren naar opvang en zo naar de yoga toe.

Hopelijk gaat het goed met iedereen. En wens voor 3 nogmaals sterkte. Ik kan me voorstellen dat je niet echt veel vrolijker wordt van alle zwangeremverhalen. Ik hoop dat je de moed hebt positief te blijven. Op de yoga is een vrouw die nu na, 7 jaar, zwanger is, een wonder, dus hou moed!!

Hoi Meiden

Even een snelle reactie, ik ga ook gewoon door naar januari.
Ben al meer an 4 dagen ziek en zins vandaag ook nog koorts, bah!!!
Mijn ei was vandaag, dus het gaat niks worden deze maand.

Liefs Mama2006
( even een ego berichtje, want ben echt niet lekker )

karin he gelukkig 2 weken spuugvrij
zal het dan toch zo zijn zou heerlijk zijn natuurlijk
en vooral met kerst kan je lekker smikkelen van alles zonder naar de wc te hoeven rennen.en klopt ik bij mijn eerste heel weinig  bewegingen gevoeld een beetje op het einde dat ze ff ging duwen zeg maar dat heb ik gevoeld en de hik voelde ik iedere dag van haar maar dat ws het echt geen schopjes en stompjes niets.dus toen ik haar voor het eerst ook echt voelde was ik 35 weken toen voelde ik dus de hik en het geduw werd waarscheinlijk te krap binnen hihi.en nu voel ik ook het geduw gevoel zeg maar maar dan in het heel klein en helemaal onderin hihi kan haast gewoon niet anders zijn dan wat ik al dacht denk toch echt zeker dat het de baby is.

wens voor drie he wat kut meid
ik baal echt met je mee ik vind het zo rot voor de meiden als het weer niet gelukt is
en reageer maar gewoon lekker wanneer je dat wil meid
het is geen verplichting om wat te zeggen en ook niet om op iedereen te antwoorden
het is wel zo leuk om een stukje speciaal voor jou te lezen zeg maar maar er zit geen verplichting aan.voel je vrij meid en heel veel sterkte ik begrijp zo goed dat je je kut voelt.ik denk aan je

mama 2006 wat ik tegen wens voor drie ook zij meen ik ook echt voor jou
voor alle meiden waar het weer een ronde niet gelukt is baal ik zo hart.
en ook zo ziek en beroerd zijn is ook helemaal geen pretje
beterschap

en dames die reageerde op mijn gevoel die ik heb over of ik nou wel de baby kan voelen of niet dank je wel het geeft echt steun dat jullie me niet voor gek verklaren.
want weet het haast wel zeker te weten.maar zou ik het tegen de vk vertellen zou ze ma natuurlijk dom aankijken en zeggen dat kan helemaal nog niet.maarja dan denk ik waarom niet luchtbellen in je darmen voel je ook die zijn ook niet groot of echt sterk.
misschien is het nooit vaak bewezen omdat het heel licht is en door veel moeders niet herkend word.en dat ze pas echt merken als het sterker word.maar goed
wat me gisteravond gebeurde ik lag op me bed om te slapen dan leg ik altijd ff me hand op me buik gewoon ff op mijn manier vertellen ik ben er voor je.maar goed ik had dus ff een tijdje me hand op me buik en kreeg ik weer de plopjes en het geduw gevoel en kreeg echt ff een stomp of een trap want kreeg een heel klein bobbeltje in me hand iets kleiner dan een erwtje.nu denken jullie vast zo nou draaf je wel een beetje door dat kan niet.maar ik meen het.ik vind het zelf ook apart en schrok er ook ff van want dacht ook dat kan niet maar weet het echt zeker.ik ben zo benieuwd naar de echo.
of het een stuiterbal is.want denk dat de baby behoorlijk krachtig is als ik het zo voel.

Hoi,

Mama 2006,
Balen dat je nu ziek bent en deze ronde niet kan klussen.
Het zit je niet mee he meid?
Ik weet niet goed wat ik tegen je kan zeggen.
Maar wil je een hele dikke knuffel geven. Sterkte meid.

Mooie dromen,
Balen van kinderopvang, grr, denk je het netjes te hebben geregeld. Weer niet.
Tegenvaller, hoop dat je bij andere kinderopvang terecht kan.
Gelukkig moet ik me over de opvang niet te druk maken, dat wil me schoonmoeder graag doen. Moet alleen nog mensen vinden die op dagen dat me schoonmoeder ziek zou zijn, kunnen oppassen, voor dinsdag en woensdag is het niet zo een groot probleem denk ik. Alleen de andere dagen moet ik nog iemand vinden. De donderdag kan eventueel ook opgelost worden. Houden we nog maandag en vrijdag over.
En fijn dat alles weer goed was bij vk, en over drie weekjes weer terug.
Fijn, voel jij nu al echt schoppen?

Jvm,
We verklaren je niet gek hoor, hartstikke mooi toch dat je het zo al kan voelen en ervaren. Ik voel regelmatig beweging, alle dagen eigenlijk, en ook meerdere keren per dag. Maar haha, buik is in twee weken tijd ook best gegroeid vind ik.
Maar als ik hand op buik leg krijg ik daar nog geen reactie op van binnenuit. Zou wel fijn zijn dat te kunnen voelen.

Liefs

bedankt bloemetje
ben blij dat je me niet gek vind hihi
ik zal eens proberen het te filmen maar ja moet ik geluk hebben om het te kunnen zien maar hoop het op film te krijgen zou erg leuk zijn
vanmorgen dus ook weer dat duw gevoel en ik zag echt me buik bewegen
een bobbel naar de ene kant en dan naar de andere kant
ik hoop zo dat als ik bij de vk ben dat de baby ook zo veel beweegt kan ze het zien dat ik gelijk heb zou geweldig zijn dat als ze de echo maakt dat me buik ook echt heen en weer gaat zoals vanmorgen hopelijk laat de kleine me niet in de steek en laat hij of zij zien dat het wel degelijk kan met 10 weken.of misschien ben ik verder dan 10 weken we zullen het zien de vorige keer kon ze de baby natuurlijk moeilijk pakken op de echo.maar vind het wel heel fijn dat ik het voel want weet ik tenminste zeker dat de baby leeft dat geeft me wel een gerust gevoel.

hopelijk gaat jou baby ook reageren op hand is echt heel leuk
wel de tijd voor nemen hoor want duurd wel ff voordat de baby er op reageerd bij mij
dan.en hoe is het verder met je en met je werk.

leeuwtje hoe voel je je nog steeds niet heel misselijk en nog heel erg moe
en heb je het al verteld tegen mensen om je heen

Hoi,

Jvm,
Zit ik net te verkondigen dat baby nog niet reageert op mn hand.
Wat denk je, zat ik net tijd op me buik te duwen, elke keer schopte het. Haha, wat ik dat leuk, voelde het ook echt aan mn hand, beebje is ook al een uurtje aan het bewegen hoor. haha.
En heb het op ander topic ook al gehoord dat iemand het met 11 a 12 weken kon voelen hoor.
Spannend wat vk gaat zeggen haha.

Met mij gaat het vrij goed, veel last van de uitslag, en bekken ja, als ik niet oplet heb ik daar ook heel veel last van, maar nu ik een goede regeling heb op het werk gaat het stuk beter. Gelukkig.

Moet zo me bed maar eens keer uitrollen denk ik, heb er alleen niet zo een zin in, hihi.

liefs

Terug
Bovenaan