MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hallo!

hoe is het met iedereen? Hier wat minder net voor 500 euro een nieuwe pc gekocht, kortsluiting, weer 70 euro extra....

Met de zwangerschap alles goed, zwemmen was lekker gisteren en bij de yoga geleerd waar de bekkenbodem zit...

Wordt soms wel wat zwaarder op het werk, maar lekker volgende week vrijdag vrijgenomen, na alle kerstontbijten en borrels!

Kraampakket is binnen,,,,haha wat daar allemaal inzit! Morgen bij het kruidvat de doos ophalen.

Kamertje schiet op, bedje is klaar en nu de box nog, zitten op spiraal balletjes en die wil ik rood maken, zijn nu blauw, rotklusje maar goed.

Hoe is het met de wachtenden en klussenden??????

Fijne avond allemaal, ik ga vroeg slapen.

karin ach meid weer zo ziek
he gatsie hopelijk word iedereen snel beter en kunnen ze je weer helpen
het soms echt vervelend hulp te moeten vragen aan een ander vooral omdat je het gewoon zelf wilt kunnen.maarja het is niet voor altijd toch.
en kunnen opa's en oma's ook nog een beetje het gevoel krijgen dat ze je bij je zwangerschap kunne helpen hihi.
sterkte meid en wel veel slapen en rusten voor de kerst hoor dat zou echt erg zijn als je dan veel moet spugen.

leeuwtje zo nu al je broek niet meer dicht
en al weer 8 weken wat gat dat snel zeg jeetje
ik ben vandaag precies 11 weken gaat ook al zo snel
maar mijn broek krijg ik nog steeds makkelijk dicht ik had dan ook nog wel wat ruimte om in te groeien aangezien ik natuurlijk behoorlijk wat ben afgevallen.
maar heb nog niet het idee dat me buik echt groeid misschien een beetje
maar ben al wel 1 kilo aangekomen maar volgens mij mag dat ook wel al.
en ik weet dat ik het kan om er weer af te krijgen dat heb ik al bewezen.
ik ben wel benieuwd hoor naar je groeiende buikje.
geniet er lekker van meid

mooiedromen ik begrijp heel goed dat je je dan klote voel heb nu net precies hetzelfde meegemaakt.ik heb ook financieel een grote domper.
vorige maand een rekening van de belasting van 333,00 deze maand weer een van de belasting 462.00 en dan kregen we ook nog een apk deze maand 980,00 en gisteravond onze computer dus ook kapot hard-dirk was kapot ofzo
dus nu weer een nieuwe laptop gekocht voor 425,00.waar haal ik het vandaan al het geld snap er zelf ook niets van lenen bij moeders.echt kut hoor wat voel me zo elendig om te lenen.voel je je echt falen.en dan krijgen we ok nog deze maand gezellig de kerst.en nog 3 verjaardagen van kids tjongejonge.echt niet leuk voel je dan echt door de grond weg zakken.hoe ga ik alles nou zedden.ik weet het niet meer.hoop dat er aan het einde van deze zwarte tunnel nog een lichtje brand.
ik leef met je mee meid sterkte.
maar gelukkig met de baby en jezelf alles goed en het kamertje ook heel leuk meid

hee lieve allemaal,

De laatste week voor de kerstvakantie !! heerlijk, nog maar een week werken.
wat gaat de tijd toch ontzettend snel.
Vanmorgen heel hard in de auto meegezongen met Last Christmas van Wham, de baby ging tekeer, niet normaal joh! Ik denk dat ze dacht "doe dat maar niet meer, wat een herrie!!". Ik werd er helemaal blij van, lekker om niet alleen te zijn in de auto.
hoe is het met de rest?
Vind het heel vervelend te lezen Karin dat je weer zo ziek was afgelopen week. Terwijl het toch best goed ging de afgelopen dagen/weken. Nou laat het voor jou maar snel februari worden, dan weet je zeker dat het stop.

Hoe is het met de wachtenden? en de klussers?
ik hoop heel goed,

tot snel schrijfs
mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn, haha wat leuk joh, dat je meisje zo druk was in de auto haha.
Echt leuk, en nog weekje werken? Of na kerstvakantie ook nog?

Hoe gaat het met andere dames?

Hier niet zo goed, weer terugslag, weer erg veel pijn, heel brak gevoel, misselijk. Grrr, ging laatste weken best goed, en heb afgelopen weekend bijna niets gedaan, maar toch. Erg vervelend weer, dus vandaag ook niet naar mn werk.
Hoop dat het snel weer wat beter gaat.

Sorry voor ego bericht meiden.

Tot snel!

mama van marijn

heerlijk dat jullie kleine meid zo lekker aan het bewegen was

misschien swingde ze ook wel mee heb ze ook zin in de kerst hihi

lekker van genieten meid

bloemetje meid

he bah wat vervelend zo'n terug val

hopelijk gaat het snel weer de betere kant op

vind het altijd zo naar als het ff met iemand niet zoe goed gaat

heb dan zo met je te doen ik meen echt oprecht dat ik hoop dat je nsel weer de betere kant op ga

hier gaat het verder redelijk elke ochtend misselijk.

en nu weer zo maar ff wat eten dat helpt vaak wel wat

en ben nog steeds moe en geen buik nog te bekennen

ik ben ook weer een halve kilo kwijt snap er niets van zal wel

ik heb gister avond wel weer lekker de baby gevoeld hihi

weer lekker aan het duwen en rollen ofzo haha zowiezo duwen

en daar geniet ik ook heerlijk van als ik hem weer ff mag voelen het is namelijk niet iedere dag

ik had hem 2 dagen niet gevoeld en gisteravond mog ik weer ff genieten hihi

Jvm,
Dank je voor je lieve berichtje.
We hopen dat het snel beter gaat, merk dat ik vandaag gewoon echt rustig moet doen, ook beetje onrustig gevoel in buik. Weet niet hoe het te omschrijven, beetje gespannen.
En gisteravond had ik twee keer behoorlijke steken in mn buik.

Dus, we houden ons rustig en kalm. Hihi.

Fijn dat je gisteren weer mocht genieten van jullie kleintje. Hihi. Leuk is dat he.

Liefs

Bloemetje dat klinkt weer niet zo fijn én misselijk én pijn. Mmmm, je zou toch denken dat met rust de klachten minder zouden moeten worden.
Heb je een bad? Misschieen een rare vraag ... hahaha.. maar toen ik vorige week door het vele lopen en kou pijn aan mijn bekken had, heb ik heel lang gebadderd in een warm   bad en dat hielp wel een beetje.
Wie weet??

En JMV, ook 's ochtends misselijk. Ja daar weet ik alles van. Eten helpt echt, hoe dubbel dat ook lijkt. Je bent misselijk en je moet juist wat eten om het te laten wegzakken.
Wel fijn dat je de kleine weer gevoeld hebt, stelt je altijd weer gerust toch?

karin, hoe gaat het met jou nu? Vorige week weer zo'n slechte week gehad. Hopelijk deze week een betere start.

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Nee, geen bad, en daar kan ik ook weer niet lang inliggen, in verband met de uitslag. Echt zo vervelend, wil graag eens lekkere warme douche op mn rug zetten, maar dan heb ik gewoon hele dag jeuk. Wat dan weer tot bloeden toe gaat. Hehe, niet handig he?

Karin,
Zijn je hulptroepen weer genezen?
En gaat het met jou beter?

Jvm,
Weet je kleine meid het al? Of heeft ze niets door dat je s ochtends niet lekker bent?

Liefs

Terug
Bovenaan