MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi meiden.

heb morgen trouwens pretecho, wil eigenlijk erg graag het geslacht weten, dus morgen echo, eentje van 40 minuten, waarbij ze naar geslacht kijken, en niet eens zo duur. hihi. heerlijk.

liefs

bloemetje

hopelijk helpt het als je rustiger aan doet

vervelend he je wilt zoveel doen en krijg je protest van je lichaam

ik heb dat hier ook als ik te veel heb gedaan krijg ik gelijk heel veel bandenpijn

nou dat zecht dan weer genoeg rustig aan doen dus

moet er echt ff een draai in vinden maar gaat goed komen

en ik had gelijk tegen me dochter gezecht dat ze   een broertje of zusje krijgt

en ze zecht ook steeds baby moet nog groeien en soms komt ze met twee knuffels aan een houd ze zelf en de ander lecht ze op me buik die is voor de baby zecht ze dan ach zo schattig

daar gaat dan weer een traantje hihi.ze weet het wel heel goed allen ja je ziet er nog niets van he van de buitenkant dus dat zal wel raar zijn aangezien mijn zus nu al 37 weken is en een hele dikke buik heeft snapt ze dus niet dat mama dat niet heeft want mama heeft toch ook een baby in d ebuik

maar dan zeg ik gelijk dat de baby nog heel veel moet groeien en dan komt vanzelf de grote buik

moeten heel lang wachten.en als ik misselijk ben heb ze dat eigelijk niet door want probeer het zoveel mogelijk te onderdrukken zodat ze het niet ziet.maar met avond eten ben ik ook vaak misselijk en eet ik wat langzamer dan normal ik heb er gewoon moeite mee.en dan zecht ze wel gaat het mama ook zo lief.mama ziek zecht ze dan van de baby dus ja denk wel dat ze het door heeft.maar goed ik vind dat ze heel slim is en ze begrijpt alles ook zo goed wat ik zeg.en ze is ook altijd heel meelevend en zorgelijk dus eigelijk gewoon een schatje.al zeg ik het zelf van me eigen kind hihi.ik ben ook heel benieuwd wat ze er van gaat vinden als we se echo krijgen dan is het natuurlijk veel beter te zien en zal het ook bewegen.ben zo benieuwd hoe ze daar op reageerd.nog ff geduld hihi.gaat nu wel lekker opschieten nog 1 week

mama van marijn

ja klopt helemaal wat je zecht zo tegestrijdig heb helemaal geen zin in eten dan

maar het is echt waar als ik wat heb gegeten zakt het weg

hihi toch wel grappig hoe je lichaam steeds maar duidelijk maakt wat en hoe je iets moet doen

moet maar gewoon luisteren naar me lichaam he hihi

bloemetje heel veel plezier morgen

hoop zo dat ze nu wel kunnen zien wat het word

zou toch wel moeten in 40 minuten hihi

ga je gelijk 3d echo laten doen of gewoon een 2d

echt super leuk geniet er van meid en ben benieuwd morgen hoe het geweest is

hoe laat mag je

Hoi,

Jvm,
Wat lief dat meisje van jou, echt een schatje zo te lezen.
Groot gelijk dat je dat zegt.
En ja, het is nog lang wachten voor zulke kleine kindjes. Maar ze is blijkbaar een slim kind.
Hehe, wat lief dat ze die knuffel op je buik komt leggen, die is voor de baby, hihi, en mama ziek door de baby. Wat lief, haha, daar zouden me tranen ook gaan hoor.

Ik mag morgen om elf uur, een gewone 2d echo met 6 foto's.
Heb die praktijk via iemand anders hier op het forum gekregen. Eigenlijk niet zo duur als je ziet hoelang je mag. Dan is die andere duurder.
Dus zo spannend, ik kom het jullie vertellen hoor. Nou ja, hoe het is geweest, niet wat het word natuurlijk. Hehe.

Liefs

ooh Bloemetje
dat wordt een spannend ochtend!
wat denk je zelf dat het wordt? heb je een voorgevoel?
Ik klets soms ook mee op het zwangerforum maart 2009 en er worden uitzonderlijk veel jongetjes verwacht in maart. Ooh, maar ik zie dat je in april bent uitgerekend. tja ... zwangerschapshormonen he? dus dat slaat nergens op om dat hier te melden .....

Nou ja, een jongen of meisje. Het is allebei een zegen als je een zoon of dochter mag krijgen.
Geniet van de echo morgen en we zijn heeel benieuwd ;)))))

liefs en fijne avond
mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
ik heb zelf het gevoel dat het een jongetje is. Waarom, geen idee.
Haha als het zo beweeglijk is als het laatste uur morgenochtend, dan denk ik het wel te kunnen zien.
Meestal voel ik beweging rond elf uur, dus ben erg benieuwd.

Hehe, jullie zijn denk ik ook nieuwsgierig he?

Liefs

Gisteren al mijn eigen getypte berichtje foetsie toen ik het wilde plaatsen en nu opeens een half topic!? Grrr!
Maar ja, het is nu eenmaal niet anders... snif.

Jullie zijn in ieder geval allemaal lief, allemaal vragen naar mij! Het gaat weer een stukje beter. Mijn hulptroepen zijn weer paraat (alleen is manlief nu ziek, ik hoop echt dat het mij overslaat!!) en ik het gisteren heerlijk rustig aan gedaan. Vandaag nog maar een beetje misselijk en gelukkig niet meer gebraakt. Dus ik kom er wel.

Dit weekend hebben we de kerstboom opgezet (manlief gelukkig het meeste werk gedaan!) en toen werd het spannend. Wat zou Christian doen? Vorig jaar heeft hij de boom volledig genegeerd, maar ja hij was natuurlijk nog klein en kon alleen nog maar rollen. Maar nu!? Pfff, ik ben blij dat er onbreekbare ballen in heb gehangen, want er zijn er al meerdere door de kamer gestuiterd en gesmeten! Ik ben dus druk doende nee te zeggen en uit te leggen dat hij er niet aan mag komen. En nu maar hopen dat de nieuwigheid er vanaf gaat, ha ha!

Gisteren weer bij VK geweest. Ik zei, dat ik dacht dat er weer een groeispurt bezig was, omdat ik al 2 dagen flinke, pijnlijke spanning op mijn buikspieren heb, vooral in mijn flanken/zij. Echt onaangenaam en ook wat makkelijker harde buiken (of dat komt gewoon door de slechte week?). En toen zei zij: vreemd, want je baarmoeder is nauwelijks gegroeid sinds de vorige keer. Huh??
Ze bleef nog effe porren, en toen glimlachte ze een beetje verbaasd. "Geen wonder dat je last hebt van je zij, baby ligt overdwars!"

Ligt dus met hoofdje in mijn linkerzij en stuitje in mijn rechterzij, vandaar die druk op de zijkanten van mijn buik! Vandaar ook dat ik de schopjes e.d. over mijn hele buik voel, links, rechts, boven, onder... Heb dus een kleine dwarsligger, ha ha!

Maar nu wordt het toch een beetje spannend. Want na 32 weken wordt de ruimte om te draaien snel minder, dus het is afwachten wat de kleine gaat doen! Hoofd, stuit of lekker dwars blijven liggen!? VK wil een extra liggingsecho volgende keer, 34 wkn, naast de standaard liggingsecho met 36 wkn, zodat we bijtijds weten wat deze spruit van plan is... Kans is grootste natuurlijk dat er niets aan de hand is en straks lekker met hoofdje naar beneden ligt, maar toch, wat als...? Besef nu voor het eerst dat het misschien toch anders kan lopen dan je denkt. Spannend!

@ Bloemetje: balen dat het weer wat minder ging, maar dan zal die geslaagde echo je vast goed hebben gedaan! Wat leuk dat je nu toch het geslacht weet en kindje goed groeit! En jammer dat je het (ook) geheim wilt houden? Ha, ha, ben nu toch wel nieuwsgierig . Maar ja, ik heb geen recht van spreken, he?

@ Leeuwtje: oh, morgen alweer naar VK, spannend! En pasfoto?? Die heb ik nog nooit hoeven inleveren, maar ja, iedere VK zal wel weer anders zijn.
Heerlijk he, dat je als zwangere vanzelf gezonde trek krijgt, dat herken ik heel erg (alleen blijft dat gevoel helaas niet hangen, ha ha). In het begin wilde ik ook alleen maar crackers, boterhammen, fruit en groente. Ik ging over mijn nek van de gedachte aan chocolade, koekjes... Nu (helaas) niet meer, al heb ik nog steeds relatief weinig snoepbehoefte, pak liever een boterham. Maar de weegschaal is allang niet vriendelijk meer, zit nu op 12 kilo ... Tja. Het zij zo.

En tja, ik had gisteren ook nog een hoop te zeggen tegen de andere meiden, maar nu weet ik het natuurlijk niet meer...

He, opeens is alles er weer?? Behalve de andere reacties van vandaag? Ik begrijp er nu helemaal niets meer van...

Terug
Bovenaan