menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi meiden,
Dan 58 en nog steeds niets... Ik word er soms moedeloos van, soms zie ik alles positief, poeh, al die gevoelens die op komen met proberen zwanger te worden!
Heb net babyboom zitten kijken en toch wel wat traantjes gelaten. Heftige uitzending. Maar wel mooi te horen dat stellen na zo lange tijd toch nog zwanger raken. Maar ik hoop dat wij niet zo lang hoeven te proberen, lijkt me slopend. Hebben jullie het ook gezien?
De laatste week ben ik wat minder op het forum. Kan eigenlijk alleen maar met dit topic meepraten. Ben niet zwanger, heb geen NOD, voel geen eisprong, temperatuur niet, voel me niet zwanger, etc. Het is nu een soort niemandsland waar ik uit wil! Twee maanden terug hoopte ik dat we snel zwanger zouden zijn, nu hoop ik eerst maar eens ongesteld te worden...
Nou ja, zoals jullie misschien al wel merken hier ff een dipje. Maar ik ga de moed erin houden. Patries was ook na 60 dagen pas ongesteld dus ik hoop dat ik haar voorbeeld ga volgen. En als er volgende week nog geen nieuws is dan ga ik misschien even met de huisarts bellen.
Nou meiden, succes met wachten en ondertussen gewoon lekker doorklussen he! Gewoon omdat het ook leuk is !
Groetjes, Irene

Hoi Irene,

Balen zeg, dat je nog niet ongesteld bent, maar wie weet komt het nog.
Ik leef met je mee, want weet hoe het voelt zolang te moeten wachten.Je kan niet verder, want die menstruatie moet nog komen. Ik weet wel dat ik wel heel erg blij was toen ik op de wc zat en het kreeg. Normaal vind ik dit niet echt super om ongesteld te worden, maar nu weet ik dat ik verder kan. Ik hoop dat het bij jou ook snel mag zijn!
Ik heb inderdaad babyboom gekeken, en inderdaad een hoop emotie.Ik kan me niet voorstellen dat het 6 jaar duurt voordat ik zwanger zou zijn, zo slopend!Maar wel mooi dat die stellen uiteindelijk via het ziekenhuis een kans hebben en nu zwanger zijn.
Ik vind het een mooi programma!
Nou Irene en de rest, ik hoop dat jullie snel meer zekerheid hebben en ik hoor het wel weer.

Groetjes van Patries.

Hallo allemaal!!!

Zit nu op dag 60... Heb zoals jullie misschien al weten 2 keer een menstruatie gehad na het stoppen met de pil, nl. op dag 26 en 27. Had vandaag (sorry voor de details) heel iets bloed bij het plassen. Hopelijk is dit het begin van mijn 3e keer ongesteld na het stoppen met de pil. Ik hoop maar dat het doorzet en dat ik dan eindelijk een volgende ronde in kan gaan. Moet zeggen dat heel iets bloed dan toch een fijn gevoel is, je maakt je toch zorgen en vraagt je af of je ooit nog wel ongesteld kan worden. Ik houd jullie op de hoogte. Hoe is het bij jullie op dit moment???

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,
Gek he,dat je zo onregelmatig ongesteld bent, terwijl je de eerste twee keer regelmatig was. Je kan er niet op peilen en dat is lastig.
Ik ga nu naar de volgende ronde, want ik ben benieuwd hoe het nu bij mij gaat lopen, omdat mijn menstruatie de eerste keer   na het stoppen van de pil pas na 60 dagen kwam.
Nu maar weer afwachten en kijken of het regelmatig is en weer veel klussen voor extra kansen!
Jij ook succes en wie weet is dat beetje bloed toch wel een voorteken van je menstruatie, ik hoop het voor je.

succes!

Hoi Patje!

Heb vandaag en gisteren geen bloed meer gehad, dus ik hoop maar dat het toch gauw gaat komen. En ja, op dat onregelmatige is idd geen peil  te trekken.   Het betekent in ieder geval voor ons dat je regelmatig moet blijven klussen...

Gr. Jana

Hey Jana!

Ja, succes met klussen he!
En daarna maar weer veel geduld en afwachten maar.
Vervelend dat de menstruatie niet doorgezet heeft.

Hallo lotgenoten!
Nog niemand ongesteld??? Ik helaas ook niet. Heb wel regelmatig een beetje pijn rechts onderin mijn buik, maar er gebeurt niets... Dat ik in 2007 nog zwanger zou raken heb ik nu wel uit mijn hoofd gezet, nu heb ik de hoop dat we in 2008 nog papa en mama morgen worden. Maar misschien is dat ook al wel teveel gehoopt want dat betekent dat we binnen enkele maanden al zwanger moeten zijn.
Nou Jana, Kooimar, Ristiridina, Diaan en voor iedereen die ook wacht, SUCCES!!! En Patries, gezellig dat je toch nog met ons meeleest! Succes met klussen; ik duim voor je dat je deze keer niet ongesteld wordt vanwege een betere reden...
Groetjes, Irene

Hoi Irene,

Ja, ik lees nog mee, want ik hoop natuurlijk ook voor jullie dat de menstruatie snel komt.
Lief van je, dat je ook hoopt voor mij dat het snel raak is.
Deze week is als het goed is mijn vruchtbare week, maar kan natuurlijk ook iets later zijn, dus voor ons veel klussen!

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan