menstruatie wanneer kom je nou??

Dag dames,

Daar ben ik dan alweer... Heb de laatste dagen steeds een beetje bloedverlies. Zou ik dan nu ongesteld zijn??? Het is niet zoveel als ik normaal heb als ik ongesteld ben, maar iets anders kan het toch niet zijn?? Kan iemand mij vertellen of ik dit dus als ongesteldheid kan zien???

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,
Vervelend dat het maar zo weinig bloedverlies is, geeft nog niet echt duidelijkheid he? Ik heb een keer een dag of 3 bruinig bloedverlies gehad, maar aangezien het niet echt doorzette heb ik het maar niet als ongesteldheid gerekend. Ik kan je dus ook niet echt veel verder helpen. Houd ons op de hoogte!?
Ik zit vandaag op dag 73. Ik hoop het weekend ongesteld te worden, want dan is het twee weken geleden dat ik waarschijnlijk een eisprong had gehad. Tenminste, dat dacht de huisarts. Denk niet dat ik zwanger ben want ik voel me heel normaal. Maar als ik op oudjaarsdag nog niet ongesteld ben dan ga ik er toch maar weer een testje tegenaan gooien.
Patries, wanneer heb jij je NOD? Dan ga ik heel hard voor je duimen namelijk!!!!
Groetjes, Irene

Hallo meiden!

jana:
Ik weet van het lezen van internet dat als je bruinverlies hebt, moet wachten met rekenen van je cyclus totdat je echt bloedverlies hebt.
Dus ik denk, maar weet het natuurlijk niet zeker dat je het lichte bloedverlies moet rekenen vanaf de eerste dag dat je dit had.
Verder hoop ik dat je snel meer duidelijkheid hebt, want eerst twee hele mooie cyclussen en vervolgens 1 die heel erg lang duurt.
Vervelend zeg!

Irene:
Mijn vorige cyclus was 60 dagen, nu weet ik niet zo goed wanneer mijn nod dag is.
Ik ben uitgegaan van 28 dagen, dan zou ik mijn nod op 3 januari hebben.Maar dat zal waarschijnlijk niet kloppen, dus ik ga er vanuit dat het misschien wel twee weken later is.
Ik zou niet weten hoe ik het moet berekenen.Iemand hier ervaring mee?
Extra veel klussen, hebben we wel gedaan en blijven we wel doen en dan maar weer afwachten. Het wachten vind ik altijd zoooooo lang!!

Groetjes van Patries.

Dag Irene en Patje!!

Ontzettend bedankt voor het snelle reageren!! Heb vandaag dus ook nog steeds een beetje 'rood' bloedverlies, maar dus niet zoveel als anders. Ik denk dat ik het toch maar als het begin van een nieuwe ronde ga zien en dat ik eens afwacht wanneer ik dan weer ongesteld ben, maar ga dan zeker niet 71 dagen wachten hoor, veel te lang...Mocht het deze ronde weer zo lang gaan duren, ga ik zeker naar de huisarts. Ik heb het al een paar keer overwogen, maar wil natuurlijk niet gelijk gaan zeuren. Ik heb wel gelezen op het internet dat de huisarts je Clomid voor kan schrijven, wat voor een meer regelmatig cyclus moet zorgen. Misschien is dit iets voor de toekomst??? Even afwachten dus. Ik ben eind augustus gestopt met de pil, ik lees op het internetdat de huisarts je pas wil helpen als je een half jaar gestopt bent.

Groetjes,
Jana  

O ja, heb trouwens wel echt een ongesteld gevoel in mijn rug...
Gek eigenlijk he, dat je nu je gestopt bent met de pil je steeds meer over je eigen lichaam leert.. Had voor 'de kinderwens' geen idee dat het zo zou zijn..Ik dacht, je stopt gewoon met de pil en voor je het weet ben je zwanger, maar helaas werkt dat niet zo. De verhalen op het forum, babyboom en het internet vertellen een ander verhaal!

Irene: Ben jij al een keer bij de huisarts hierover geweest dan??

Patje: Ja, met zo'n lange cyclus weet je niet meer hoe je moet rekenen he?? Ik denk dat ik een cyclus van 28 aan zou en nu dus aan ga houden... En natuurlijk extra veel klussen..Wat we al deden!!

Gr. Jana

Hoi Jana,
Ik ben inderdaad bij de huisarts geweest. Niet zozeer vanwege het uitblijven van mijn menstruatie, maar wel dat ik pijn had rechts onderin mijn buik. In onze omgeving de laatste tijd wat vervelende dingen meegemaakt (eierstokkanker, buitenbaarmoederlijke zwangerschap), dus ik vertrouwde het niet helemaal. Mijn huisarts reageerde heel begripvol en positief, heb er echt veel steun aan gehad. Ze heeft me ook lichamelijk onderzocht (ook inwendig) en alles zat oke. Gelukkig! De pijn kwam waarschijnlijk door een eisprong. Vandaar dat ik hoop het weekend ongesteld te gaan worden, 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong.
Als je het niet vertrouwd moet je echt naar de dokter gaan. Bij mij  zei ze dat het een half jaar tot een jaar kan duren voordat je 'normaal' ongesteld bent. Maar door de onderzoeken die ze heeft gedaan heb ik er wel weer vertrouwen in gekregen dat het goed gaat komen. Je kan hier op het forum van alles lezen, maar het van een professional te horen is toch erg fijn!
Veel sterkte, hopen dat het doorzet. Als het bij mij dan ook gaat komen kunnen we misschien volgende maand samen in spanning zitten voor de NOD. Sluiten we ons aan bij Patricia...
Groetjes, Irene

Hoi Patries,
Ik ga voor je duimen op 3 januari en als het nodig is nog langer!!!
Groetjes

Vanmorgen bij het naar het toilet gaan bij het afvegen een beetje bloed. En gigantische buikkrampen!!! Eindelijk ongesteld en op naar ronde 2...ik durf het bijna niet te geloven...

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan