menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Irene,

Hoe is het?
Wat vervelend dat jou menstruatie ook zo lang duurt.
Die van mij heb ik nu achter de rug, dus ik kan naar de volgende ronde.Ik hoop dat, dat voor jou ook snel gaat gebeuren. Zodat je weet dat menstruatie uit zichzelf op gang komt. Veel geduld eist het en ik merk dat ik er toch onbewust meer mee bezig ben dan als ik eigenlijk zou willen.
Vooral toen ik maar niet ongesteld werd, want dat was mijn grootste angst.
Ik denk dat de dokter nog niets onderneemt als je naar de dokter gaat, want ik hoorde dat je ongeveer naar een half jaar pas moet gaan, omdat de cyclus de tijd nodig heeft om weer op gang te komen.
Maar ik kan me heel erg goed voorstellen, dat je naar de dokter wilt en wie weet dat die je wel adviseert wat je kan doen.

In ieder geval succes en hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

Patje1981, na 60 dagen, da ´s echt lang. Kan me voorstellen dat je gek bent geworden! Ik heb de pil 12 jaar geslikt (vanaf mijn 13e) ook omdat ik toen elke 22 dagen ongesteld werd en die bloedingen ongeveer 12 dagen aanhielden. Dat was echt zo balen! Ben nu 25 jaar.Nu had ik trouwens op dag 22 een soort van eisprong met een klein beetje bloed verlies (denk ik) dus theoretisch zou ik morgen ongesteld moeten worden. Laten we het hopen.De verschijnselen zijn er. Alleen het bloed niet. Het maakt je zo onzeker he.. En we willen zo graag (heb er al spijt van dat ik niet in juni of juli gestopt bent, puur vanwege het ontpillen). Meiden, ik hoop dat jullie inmiddels ongesteld zijn!

He Ristridina,

op 3 november ben je gestopt met de pil? En nog niet ongesteld.. kan heel goed dat het langer duurt hoor..

ik wacht nu al vier maand op mijn menstruatie! ben 6 augustus gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongesteld geweest. Na 2 maand ben ik langs de huisarts gegaan en zij heeft me even onderzocht en vertelde dat het bij de ene vrouw langer duurt dan bij de ander. Een vriendin van me is ook na het stoppen van de pil pas  na  5 maand  ongesteld geworden.

Ik snap ook heel goed hoe raar je je nu voelt, je wil gewoon graag zekerheid en niet dat je steeds denkt: zou ik zwanger zijn.. of...? Ik ken het gevoel, heb het nu soms nog en denk dat dat wel blijft totdat ik dan eindelijk ongesteld mag worden.

Denk trouwens dat ze je inderdaad pas na een half jaar doorsturen naar een gyn. Ik ga begin januari toch maar weer naar de huisarts als ik dan nog niet ongesteld ben. Dan zit ik al in maand 5. Maar we blijven hopen dat het toch sneller komt.

Als jij je daar fijner bij voelt gewoon langs de huisarts gaan, kan geen kwaad toch?! Maar ben bang dat er gezegd wordt dat je het toch even af moet wachten.

Sterkte!

Groetjes Diaan

Dag allemaal!!

Heb de adviezen van jullie doorgelezen en denk dat ik toch nog even wacht met naar de huisarts gaan. Word wel helemaal gek van het wachten hoor!! Vandaag weer een collega die zwanger is...Gun het ze van harte hoor, maar je wilt zelf ook zo graag en nu je maar op je ongesteldheid moet wachten (dag 56) heb je het gevoel dat je maar niet verder komt. Ben deze cyclus begonnen met temperaturen, dus dat doe ik ook al 56 dagen.

Pat: Jij had 60 dagen, nou daar kom ik al aardig in de buurt! Hopen maar dat het bij mij ook komt..

Irene: Jij hebt ook precies hetzelfde? Ik heb twee gewonen cyclussen gehad, 26 en 27, maar nu duurt het wel erg lang. Denk idd dat de huisarts pas iets kan doen als je een half jaar gewacht hebt op je menstruatie...Maar misschien is dit ook per arts verschillend.

Ik houd jullie wel weer op de hoogte en veel succes met klussen, wachten etc.

Groetjes,
Jana

Hoi!

Vervelend he, meiden dat de menstruatie maar niet op komt dagen en er dan onduidelijkheid is.
Ik heb 3 januari mijn nod dag, als ik uit ga van 28 dagen cyclus. Ik verwacht niet dat mijn cyclus nu wel regelmatig komt, dus bekijk het even. Gewoon goed blijven klussen en dan maar wat langer en dan weer afwachten. Meer kan ik dan toch niet doen.
Ik hoop echt voor iedereen die nog moet wachten op de menstruatie, het snel doorzet, want ik vond 60 dagen al lang, geduld raakt dan snel op.
Ik vind ook als je zelf liever eerder naar de huisarts wilt en je daar zekerder door voelt, moet je dat echt doen.

Nou we houden elkaar weer op de hoogte.

Groetjes van Patries.
ps: erg leuk dat er zoveel reacties op deze site zijn en komen!!

He Dames,

Ik hoop ook dat iedereen gauw ongesteld raakt of zwanger!
Enneh ik ben het ermee eens dat we gewoon lekker door moeten klussen met z'n allen (Y) haha

Sterkte en succes allemaal!

Groetjes Diaan

Ik zit nu op 36 dagen. Balen. Wel het idee mijn eisprong herkend te hebben. Helaas negatieve test vanochtend.

Succes allen

@Kooimar, zo te horen ben je op dezelfde dag als ik gestopt. Zit ook op dag 36.

Ben blij dat er wat lotgenoten zijn. Het is toch makkelijker om met mensen te praten die in het zelfde schuitje zitten, niet?? Voel al een paar dagen pijn in de lendenen en in mijn buik, maar rode duivels, ho maar!

Terug
Bovenaan