menstruatie wanneer kom je nou??

He meiden!
Heb vandaag besloten dat ik morgen de dokter ga bellen voor een afspraak. Heb sinds  zaterdag regelmatig pijnlijke steken rechtsonder in mijn buik. Gisterenavond met mijn vriend gevreeen en toen deed het echt pijn. Vandaag voor de zekerheid maar weer een testje gedaan maar natuurlijk niets.
Ik denk dat ik me aanstel, maar heb de laatste tijd te veel vervelende verhalen gehoord. Een iemand in onze familie die ook pijn had rechts onderin haar buik, ze dachten blindendarmontsteking maar het bleek eierstokkanker. En bij een kennisje een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waardoor veel pijn op die plek. Weet wel dat er erg weinig kans is dat ik zoiets heb, maar ik ben er gewoon niet gerust op. En dan kan ik het ook erover hebben dat ik al zo lang (morgen dag 64 van mijn cyclus) niet ongesteld ben geweest. Hopelijk kan hij me geruststellen en wat duidelijkheid geven...
Als ik  nieuws heb dan laat ik het weten.
En Patries: veel klusplezier voor jou een je vriend toegewenst !!!!
Liefs, Irene

Hier ook nog geen ongi. Wel heb ik al een paar dagen last van pijnlijke borsten, moeheid en een heleboel pukkels. Bah! Ik zit helemaal onder. Met de pil had ik dat nooit!

Ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Ze vond het helemaal niet gek dat ik kwam en heeft me gerustgesteld. Na mijn verhaal gehoord te hebben en een lichamelijk en inwendig onderzoek vermoedt ze dat het een eisprong geweest is waardoor ik pijn heb in  mijn rechter onderbuik. Ze legde uit dat sommige vrouwen het voelen. En soms kan de pijn langer aanhouden omdat je eierstok als het ware openbarst bij een eisprong, en kunnen dus kleine bloedinkjes ontstaan of een kyste. Als de pijn erger wordt moet ik terug komen.
Ze raadde ook aan over twee weken een zwangerschapstest te doen als ik dan nog niet ongesteld ben. En verder vooral geduld te hebben. Oja, ze raadde ook aan om tot de eerste 'echte' menstruatie met condoom te vrijen, Dat is dan weer jammer!!!! Dit raadde ze aan omdat de duur van de zwangerschap wordt vastgesteld aan de hand van je laatste ongesteldheid. Vanavond maar even met mijn vriend erover hebben of we dat advies gaan opvolgen...

Ik ben dus een beetje gerustgesteld, nu maar weer wachten op mijn ongesteldheid....

Groetjes, Irene

@Irene, moeilijk he, wachten. Hopelijk heeft de huisarts je een beetje gerust gesteld?

Ik ben onwijs depressief. Kan alleen nog maar huilen. Zit onder de
pukkels en ben moe. Morgenochtend even zw testen en anders ook naar de
huisarts. Ben toch bang dat er niet iets in orde is. Heb ook heel pijnlijke borsten. Niet gezwollen ofzo, maar brandend. Ben vooral zo bang dat er iets niet goed zit. Pffff, ik had me stoppen met de pil wel anders voorgesteld.

Jeetje Ristridina!!! Dat is niet leuk om te horen! Heel verstandig om naar de dokter te gaan als je het niet vertrouwd. Misschien een stomme vraag, maar zouden je klachten kunnen komen doordat er een ongesteldheid aan komt? Pukkels, pijnlijke borsten, klinkt als klachten vlak voor de menstruatie..? Ik hoop het voor je! En hopelijk kan je huisarts je geruststellen. Bij mij heeft het goed geholpen.Sterkte meid!

Bij andere meiden nog nieuws?

Groetjes, Irene

Hoi Irene en andere meiden!
Hoe is het met jullie?
Met mij wel goed, ben druk aan de klus deze week en de weken erna, want ik weet natuurlijk niet hoe lang mijn cyclus nu zal zijn.
Verder is het afwachten tot begin volgend jaar als mijn nod rond de eerste week van januari is, kan natuurlijk ook nog later aangezien mijn vorige cyclus 60 dagen was.
Irene, heel goed dat je toch naar de dokter bent gegaan, dat geeft jezelf alleen maar meer zekerheid.
Alleen ik kan me voorstellen dat het wachten enorm lang duurt.
Ik hoop in ieder geval dat er snel meer duidelijkheid voor je komt!!
Nou misschien dat de feestdagen voor wat afleiding zorgen. Ik weet dat het moeilijk is om naast je neer te leggen, want vanaf het moment dat ik stopte met de pil was ik er ook toch meer mee bezig dan verwacht.

Groetjes Patries.

Hallo meiden,
Ik wil   jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen en een goed uiteinde!
Dat 2008 maar een vruchtbaar jaar mag worden, waarbij er velen zwanger zullen worden/zijn!

Groetjes van Patries.

Dag allemaal!

Had vandaag (sorry voor details) wat bloed bij het afvegen, zit mijn ongesteldheid er dan nu aan te komen? Ook een beetje zeurderig gevoel in mijn onderrug...Na twee normale cycli van 26 en 27 dagen zit ik bij deze derde cyclus op dag 71!!!!! Ik hoop maar dat het nu doorzet en dat ik dan aan de tweede ronde kan gaan beginnen. Sorry voor mijn verhaal op Tweede Kerstdag, maar ik moest het gewoon even van me afschrijven. Het wachten is heel frustrerend...  

Groetjes,
Jana

P.S. Hele fijne dagen allemaal!

Terug
Bovenaan