menstruatie wanneer kom je nou??

Dag Patje en de rest!

Daar ben ik dan weer...Hier nog steeds geen teken van ongesteldheid en zit nu op dag 52... Ik denk dat ik morgen maar een test doe. Heb geen zwangerschapsverschijnselen, maar mijn ongesteldheid komt ook niet. Heb ergens in het forum gelezen dat 1 x per 2 weken testen handig is. Ga ik morgen maar voor de tweede keer testen.

Patje: Zeker erg blij dat je ongesteldheid gekomen is, weet je weer waar je aan toe bent en kun je lekker de volgende ronde in.

Wat duurt wachten op je ongesteldheid toch vreseljik lang!!! Ik vind het echt niet leuk meer. Zeker niet omdat ik hiervan een cyclus van 26 en 27 gehad heb.

Iedereen weer veel succes met wachten en klussen.

Groetjes,
Jana

Daar ben ik dan weer. Heb vanochtend getest...negatief.... Wist het natuurlijk wel, maar toch wel een teleurstelling. Je weet nu wel weer waar je staat...Maar weer afwachten en gewoon blijven klussen.

Groetjes,
Jana

Hoi allemaal,
Dag 53 en nog steeds niets... Gisteren maar weer eens een test gedaan maar natuurlijk negatief. Ben gisterenavond wel weer eens lekker gaan stappen en heb ook gewoon alcohol op. Tot nu toe daar erg voorzichtig mee geweest voor de zekerheid.
Ik ben ook om medische redenen een keer met de pil gestopt geweest en toen werd ik wel gewoon ongesteld. Ik weet niet de exacte hoeveelheid dagen, daar hield ik me toen niet zo mee bezig. Maar was wel 'gewoon'1 keer per maand ongesteld. Vreemd dat dat dan nu niet is.
Hebben jullie ook regelmatig ongesteldheidskwaaltjes? Ik heb soms buikkrampen alsof ik ongesteld wordt en soms ook een beetje duizelig en moodswings.
Ik zit te twijfelen of ik binnenkort toch eens naar de huisarts moet. Wil proberen er niet te geforceerd mee bezig te zijn, maar ik vind het nu wel erg lang duren. Maar wat, wat kan een huisarts doen?
Succes met wachten allemaal!
Groetjes, Irene

Hallo meiden,
Inderdaad ben ik erg blij dat mijn menstruatie is gekomen, nu heb ik weer zekerheid dat het allemaal werkt van binnen.
Wachten duurt inderdaad lang, maar zo zie je maar weer ik heb 60 dagen gewacht op mijn cyclus en ik had weinig geduld, maar uiteindelijk na het lange wachten kunnen we weer doorgaan naar de volgende ronde.
Ik kreeg vanmiddag visite van mijn schoonzusje en zwager, die kwamen met een cadeautje vertellen dat ze zwanger zijn, erg leuk voor ze!
Toch merk ik, dat ik het ook wel moeilijk vind, omdat ik dat ook graag wil.
Zij hebben er 9 maanden over gedaan, dat is behoorlijk lang, ik ga nu pas naar de tweede ronde dus we zullen zien.

Succes iedereen!

Ik ben op 3 november gestopt met de pil. Had daarna een contractiebloeding (7 nov) en sindsdien wacht ik dus op mijn menstruatie (na 2 x negatief getest). Onze kinderwens is ook heel erg groot. Had waarschijnlijk na 22 (28 nov)dagen mijn eisprong (inclusief bloeding...) maar toen hebben we niet geklust omdat ik me te beroerd voelde. Nu wacht ik dus nog steeds op mijn menstruatie. Heb steken in mijn lendenen en net boven mijn bekken. Ik kijk het nog even aan anders ga ik in de week voor kerst toch even naar de HA.

Hallo dames!!

Zit vandaag op dag 55 en nog steeds niks.. Maak me een beetje zorgen...wat zouden jullie doen, binnenkort een afspraak bij de huisarts maken?? Heb hiervoor een cyclus van 26 en 27 gehad.

Groetjes,
Jana

Hoi meiden,
Ik wacht ook nog steeds...
Net als jou Jana zit ik ook te twijfelen of ik naar de huisarts ga. Denk dat ik deze week nog even afwacht en dan misschien volgende week ga. Maar ik heb het momenteel erg druk op mijn werk dus ik ben er niet zoveel mee bezig, wat afleiding scheelt!
Ristridina: wat is een contractiebloeding? Nog nooit van gehoord. En je had eerst een regelmatige cyclus maar nu niet meer, vreemd?! Nou, sterkte meid!
Groetjes, Irene

Hallo Ristridina,

Vervelend he, dat je test en het negatief is, maar ook dat de menstruatie niet doorzet.
Ik weet wel wat je voelt denk ik, want ik heb 60 dagen op mijn cyclus gewacht en ik dacht elke dag dat ik ongesteld zou worden en het wou maar niet doorzetten.
Uiteindelijk kwam de menstruatie dan toch, gelukkig want nu kan ik door naar de volgende ronde.
Ik denk dat het bij jou misschien nog het ontpillen is,omdat je pas gestopt bent met de pil.
Hoe lang heb je de pil geslikt?en was je daarvoor wel regelmatig ongesteld?
Nou ik hoop 1 ding voor jou, of je bent zwanger, of je menstruatie komt op gang en je kunt door naar de volgende ronde. Dan weet je wel of alles op de natuurlijke manier werkt.
Ik zou toch even wacht om naar de huisarts te gaan. De wens is groot, maar ik denk dat de huisarts nog niet veel voor je kan doen.

Groetjes Patries.

Terug
Bovenaan