menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Irene!

Wat goed dat je ongesteld bent geworden, 14 dagen na de eisprong!!!  We gaan dus samen ronde 2 in!

Hoi Patje!

En natuurlijk duimen we voor je 3 januari!!

Groetjes,
Jana

Hallo meiden! Ben uiteindelijk op de 27e december na 50 dagen ongesteld geworden. Slik nu Etos Zwanger worden.
Gelukkig nieuwjaar!!!

Ha meiden,
Hoe gaat het ermee?
Voor mij is het alleen maar afwachten en regelmatig klussen.
Ik ben wel benieuwd, had namelijk gister al wat krampen in mijn buik.
Weer afwachten, voor mij mogen de dagen nu wel sneller voorbij vliegen...
Ik ga nog niet meteen testen 3 januari, maar wacht gewoon even rustig af, zover dat lukt, want omdat dit pas de tweede keer is dat ik ongesteld zou moeten worden.(liever niet natuurlijk).
Vanmorgen leuk nieuws gehoord van een vriendin, ze is 12 weken zwanger en heeft het echt goed voor zich weten te houden al die tijd.
Nu twee vriendinnen zwanger en mijn schoonzusje.Een echte babyboom!

Irene: fijn dat je menstruatie eindelijk doorzet, op naar de volgende ronde, net als mij.

succes iedereen!

Groetjes van Patries.

Hoi Patricia,
Hoe is het met je, stikzenuwachtig natuurlijk?! Ik vroeg me af bij welk onderwerp je nu meeschrijft, dan kan ik je daar meevolgen en misschien ook wel meeschrijven. Want dit onderwerp is nu toch wel over dacht ik zo...
Groetjes, Irene

Hoi Irene,
Ik  typ eingenlijk overal en nergens.
Het meest zit ik nog op dit onderwerp, omdat ik het ook leuk vind om hier nog mee te lezen en bij mij de menstruatie ook nog niet regelmatig is.
Ook typ ik bij het onderwerp nod rond oud en nieuw.
Ik vind het inderdaad spannend, maar ik ga eigenlijk niet van morgen uit, want ik denk dat ik toch nog twee weken aan hou.Ik heb het gevoel dat ik 31 december pas mijn eisprong heb gehad.
Wat ik wel gek vind, is dat ik al een paar dagen achter elkaar last heb van ineens hele warme wangen, is dit ontpillen?

groetjes van Patricia.

Hoi Patricia,

Ik heb vandaag aan je gedacht!!!! Hopen dat die rode wangen een zwangerschapsverschijnsel is.... Maar dat zou bijna te mooi zijn om te hopen he?!

Ik ben wel heel blij dat ik eindelijk weer mee kan gaan praten over mijn vruchtbare dagen, klussen en NOD. Eindelijk weer hoop! Maar ik heb ook nog niet echt een forum gevonden waarbij ik me aansluit. Ik heb ook echt zin om volgende week weer lekker aan de slag te gaan met mijn vriend!!! En ondanks dat het daarna ontzettend spannend en  lang wachten  is, kijk ik er ook wel uit. Ik probeer alleen niet te veel hoop te hebben op een 'normale' cyclus, het zal vast wel weer een langere worden. Als tie maar wat korter is dan de vorige keer. Of gewoon raak natuurlijk....

Ik ben benieuwd of er al nieuws is bij jou?!?!?

Groetjes, Irene

Hoi Irene,

Echt lief dat je vandaag aan mij gedacht hebt!!
Ja, inderdaad een ander forum onderwerp vinden waar ik me  bij aan kan sluiten is nogal lastig, dus typ soms overal en nergens.
Vandaag zou dag 28 van mijn cyclus moeten zijn, ben niet ongesteld geworden, maar heb ook nog niet getest omdat ik even wil wachten.
Ik denk namelijk dat mijn cyclus sowieso later is, want ik had het gevoel dat ik pas 31 december mijn eisprong heb gehad.Maar ik weet dat niet zeker.
Weer geduld hebben, he.
Nou jullie straks weer klussen, veel succes!

Groetjes Patries.

Dag Patje, Irene en anderen!!

Een gelukkig en vruchtbaar jaar gewenst!!!

Patje: Voel je al iets aan je lichaam??? Als de 31e dec je eisprong is geweest zou je toch 14 jan ongesteld moeten worden??? Ik heb ook je vraag op een ander forum gelezen; over hoe je je cyclus moest gaan tellen... Het gemiddelde nemen lees je overal, maar dat is natuurlijk wel lastig met zo'n lange cyclus. Ik weet zelf ook niet hoe ik nu moet gaan rekenen. Wij zijn in ieder geval deze maand druk met klussen en hopelijk kan ik mijn eisprong voelen. Ik ben al een tijdje aan het temperaturen (waar ik nog niet zoveel wijs uit word) en ik ga deze maand ook het cervixslijm goed in de gaten houden.

Irene: Hoe tel jij je cyclus eigenlijk??? Ik ben nu drie keer natuurlijk ongesteld geworden, 1 keer na 26 dagen, 1 keer na 27 dagen en 1 keer na 70 dagen!!

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan