menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Jana,

Bedankt voor je reactie!
Nog de beste wensen voor 2008 en ik wens jou ook een vruchtbaar jaar toe!
Inderdaad als ik 31 dec mijn eisprong heb gehad, heb ik pas 14 januari mijn nod en daar ga ik ook vanuit.
Ik heb namelijk 31 dec, een soort propje cervixslijm verloren, het was rekbaar en doorzichtig, dus neem ik aan dat dit de eisprong was.
Ik voel me de laatste paar dagen erg moe en heb bijna elke avond ineens hele warme wangen (echt gek), want ik weet niet waar dat van komt.Ook voel ik me een klein beetje misselijk, maar ja ontpillen geeft je natuurlijk ook van deze klachten.
Ik wacht rustig af en moet echt een hoop geduld hebben.
Ook gaan we nu regelmatig vrijen omdat ik niet precies weet wanneer mijn volgende cyclus gaat komen.

Groetjes Patries en succes!!

Hoi meiden!!

Ik had gisteren een  feestje..1 iemand was er niet omdat zij op het punt stond te bevallen, 1 iemand was hoogzwanger en weer een ander kwam met het blijde bericht van zwangerschap! Ik gun ze allemaal het geluk van de wereld! Je wilt het alleen zelf ook zo graag. En niet alleen ik, mijn man ook.

Heb vandaag ook rekbaar, doorzichtig slijm. Zit vandaag op dag 12..Zit mijn eisprong er aan te komen? Ik heb mijn vingers ca. 6 cm van elkaar af, dus het is zeker rekbaar en draderig...

Hoe staat het er bij jullie voor???

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Op dit moment als je rekbaar en doorzichtig slijm hebt ben je vruchtbaar en komt je eisprong eraan.
Ik kan niet veel meer zeggen dan: KLUSSEN MAAR!!
Verder kan ik het me wel voorstellen, dat als iedereen om je heen zwanger is of bevalt, het best moeilijk is. Omdat je er ook mee bezig bent. En dat is best lastig, terwijl je de ander dit ook gunt!!
Zelf zit ik nu op dag 31 van mijn cyclus, dus ik wacht nog ongeveer een week met testen, als mijn menstruatie er dan nog niet is.
Ben wel weer erg benieuwd. Ik voel nog niet zoveel, beetje misselijk, snel vermoeid,'s avonds rode wangen en warm in het gezicht.Nou ja, misschien is het nog ontpillen wie weet.......

Veel liefs van Patries.

Hoi Patries!

Misselijk, moe zijn natuurlijk wel zwangerschapsverschijnselen...ik ben aan het duimen voor je!!! Het zou toch zomaar raak kunnen zijn.. Het wachten duurt zeker wel lang he??

Zelf heb ik vandaag nog steeds rekbaar slijm en heb ook wat steken in mijn buik..gisteren geklust, vandaag nog maar een keertje klussen...Ben er niet helemaal zeker van dat dit mijn ei is, maar neem het zekere voor het onzekere. Als dit mijn ei is, dan zou ik toch over ca. 14 dagen ongesteld moeten worden??

Liefs,
Jana

Hoi Jana,

Inderdaad het wachten duurt lang.
Gisteravond, zei mijn vriend anders doe je toch een testje, maar dat wou ik eigenlijk niet omdat het veel te vroeg is. Dat wist ik zeker.
Mijn cyclus zat gister op 31 dagen en ik weet bijna zeker dat ik pas volgende week of die week erop mijn menstruatie kan verwachten.
Dus negatief getest, maar dat gaf mijn gevoel al aan, gewoon geduld hebben.
Echt spannend zo!!
Ja, inderdaad als jouw eisprong is geweest moet je na ongeveer 14 dagen ongesteld worden.Ik hoop het echt niet voor, ik hoop dat je dan 2008 goed mag beginnen met een klein beebje in je buik.

Groetjes Patries.

Hallo dames! Ik zit vandaag op dag 12 van de cyclus en heb allemaal eisprongachtige verschijnsels. Ik ga heel hard zitten hopen! Hoe gaat het er verder mee?

@Patries, warme wangen? Dat is een vreemd veschijnsel. Heb ik nog nooit van gehoord. Hopelijk komt je ongi niet en ben je lekker zwanger!

Hallo Ristridina,

Jij in ieder geval veel succes met klussen!!!
Ja, gek he die warme wangen, waar dat van komt is mij de vraag, kreeg het opeens vorige week en vanaf dat moment elke avond.
Misschien komt er wel een griepje aan of zo, geen idee.
Een vriendin van mij die zwanger is heeft het ook 's avonds van vermoeidheid.En sneller warm.
Maar ja, dat wil niets zeggen bij mij natuurlijk, maar ik hoop het zo.
Ja ik kan nu niet veel meer doen dan wachten, of klussen, want als mijn cyclus langer is dan moet ik nu daarmee door blijven gaan.

Fijne avond.

Hoi meiden!!!!
Wat leuk om weer te praten over mogelijke zwangerschappen ipv ongesteldheden die maar niet komen...
Die eisprongachtige verschijnselen zouden natuurlijk wel erg positief zijn Ristridina! Zou een mooie korte cyclus betekenen en de kans op een zwangerschap... Heel veel plezier met klussen, probeer het leuk te houden en niet te veel moeten...
He Patries, wat voelde je eigenlijk toen je dacht je eisprong te hebben gevoeld??? En goed geklust rondom die dag??? Als je de 14e nog niet ongesteld bent ga je dan testen (of eerder)?
Bij mij gaat alles zijn normale gangetje. Ik voel niets geks, we vrijen nu gewoon omdat we het leuk vinden en ik ben er ook heel weinig mee bezig. Maar in de loop van deze week moeten we wel voor het echie aan de slag, dus dan zal ik er wel weer wat meer mee bezig zijn. Ik merk dat de plek waar mijn rechter eierstok zit een beetje gevoelig is, misschien is er een eitje aan het groeien? Maar ik moet eerlijk zeggen dat het sinds ik daar zo'n pijn heb gehad (bij mijn vorige eisprong) een beetje gevoelig is gebleven, maar het wordt nu weer iets erger. Zou wel fijn zijn als ik mijn eisprong voel, hoef ik geen gekke testen of temperatuurgedoe gaan doen. Zou ik voorlopig trouwens toch nog niet mee beginnen, eerst maar eens kijken of het 'gewoon' lukt. Al moet ik zeggen dat ik door alle verhalen hier op het forum wel enigszins aangestoken wordt er (te) veel mee bezig te zijn. Daarom ben ik nu wel blij met even ruim een week niets voordat we weer aan de slag mogen...kan ik het een beetje uit mijn hoofd zetten.
We houden elkaar op de hoogte!?!?!
Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan