menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Irene,

Leuk dat je weer zo' n uitgebreid berichtje hebt getypt.
En inderdaad, het is leuk om niet te hoeven praten over dat de menstruatie maar niet op gang komt.
Maar het afwachten vind ik weer een onderwerp opzich, dat wachten vind ik wel het ergste.
En inderdaad, doordat ik op dit forum typ, merk ik dat ik er ook meer mee bezig ben.
Maar wel leuk om met meiden te typen die in hetzelfde schuitje zitten!!!
Ik dacht dat ik wel mijn eisprong heb gemerkt, omdat ik in de vruchtbare week zat, omdat ik vochtiger was en ook een soort slijm propje had en steekjes rechts in mijn onderbuik/lies.
Maar weet het natuurlijk niet 100% zeker.
Ik denk dat ik 14 jan ga testen of als ik me toch bedenk, toch iets later, omdat mijn vorige cyclus 60 dagen was.Moeilijk hoor!om te kijken wanneer.
Nou, jij in ieder geval succes met klussen!
En daarna weer geduld opbrengen en afwachten.

Groetjes Patries.

@Patries, dat klinkt hartstikke als een eisprong toch?? Spannundddddd....

Heb zelf last van hoofdpijn en gespannen ( ) ( ). Hopelijk was het dus echt alleen maar ontpillen. Maar we gaan flink aan de klus deze week!

Ja, naar mijn eigen weten denk ik ook dat het een eisprong was, maar ja het blijft soms nog lastig om in te schatten.
Je eigen lichaam kan soms zo gek doen!
Maar ja, ik zie wel, het blijft echt spannend.

groetjes Patries.

Hoi Ristridina!

Heb gelezen dat wij op dit moment ongeveer in het zelfde schuitje zitten... Allebei ovulatieverschijnselen. Af en toe voel ik wat steekjes in mijn buik en heb nog steeds draderig cervixslijm. Weet niet of ik nu ook echt een eisprong heb. Toch maar het zekere voor het onzekere nemen en klussen maar!!

Wat voel jij precies???

Groetjes,
Jana

Hoi meiden,
Ik denk dat ik me bij jullie ovulatie-pijntjes aansluit. Had gisteren rechts onderin mijn buik dat het een beetje gevoeliger begon te worden, vandaag voel ik het nog wat duidelijker. Maar het zou wat vroeg zijn voor 'normale' cyclus, eigenlijk zou het rond het weekend pas zijn. Maar we gaan maar gewoon een keer extra van bil ...
En Patries, mocht je deze maand rond de 14e ongesteld worden dan weet je wel dat je je pil goed voelt! Maakt het voor de volgende rondes wat makkelijker om te klussen. Maar hopelijk is het natuurlijk gelijk raak deze maand. Je bent trouwens veel op het forum, begin je toch weer wat zenuwachtiger te worden? En hoe is het trouwens met je gloeiende wangen???
Groetjes weer!
Irene

Stom: ik bedoel natuurlijk dat je je eisprong goed voelt, niet je pil...foutje!!!

Nog nieuws van iemand????
Wij zijn braaf om de dag aan de klus...

Groetjes, Irene

Hoi allemaal!

Hier niet veel nieuws: ook druk met klussen...

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan