menstruatie wanneer kom je nou??

Ik ben al 7 maanden gestopt met de pil, en nog steeds niet zwanger!   De eerste twee maanden na het stoppen, werd ik gewoon ongi. Toen bleef het ineens weg. Heel onzeker wordt je daar van. Je weet niet meer waar je op moet rekenen, wanneer je ongi zal worden, en je voelt je maar belabberd om niks! Schijnzwanger, noemt de huisarts het. Zere borsten, misselijk, alle symptonen heb ik al gehad, maar ben nog niet zwanger geweest. Afgelopen maand werd ik ineens weer ongi. Heerlijk! Ik ben nog nooit zo blij geweest toen ik het werd. Want zolang je niet ongesteld bent/wordt, weet je ook niet meer wanneer je vruchtbaar bent en  of je al zwanger bent. Je weet helemaal niks! Je twijfelt constant aan je eigen lijf en gevoelens. Nu ben ik dus na 4 maanden weer ongi geweest en hoop ik dat er weer wat regelmaat in komt.
De eerste maand dat ik het niet werd, was ik ook vreselijk ongeduldig, want stel je voor dat.... Het is heus niet dat ik je wil onmoedigen, maar heb geduld! 30 of 40 dagen is nog niks! Het kan echt nog wel even duren voordat je het wordt.

Hallo meiden,

Hier was ik weer een keer. Wij zijn ook druk aan het klussen, want met een onregelmatige menstruatie weet je maar nooit.
Nu zit ik op cyclus dag 36, dus ben benieuwd of ik 14 januari ongesteld wordt,zoals ik dacht.
Ik moet wel zeggen, voel me wel anders als dat ik de eerste keer ongesteld moest worden, na de eerste keer dat ik gestopt was met de pil.
Nu ben ik al meer dan 1 week super moe, niet normaal.Maar ook andere buikpijn klachten, buikpijn houdt ook niet aan, meer steekjes aan de zijkant van mijn buik af en toe.
Ik wacht nog rustig af!
Hoe is het met jullie allemaal?

Groetjes Patries.

Hai meiden!

Ik zit nu op cyclus dag: 38. Ik ben wel benieuwd, want ik had gisteravond toen ik naar bed ging een klein streepje bloed in mijn onderbroek en verder nog geen menstruatie gezien.Misschien innestellingsbloed?
Ook voel ik nog niet veel aan mijn buik, meestal heb ik wel krampen, nu voel ik wel af en toe steekjes rechts onderin mijn buik.
Ook ben ik nog steeds erg moe, maar dit kan ook komen, omdat ik verkouden ben.
Nou wordt het steeds meer spannend, ben benieuwd of ik morgen mijn menstruatie krijg.
Als ik   het morgen zou krijgen dan heb ik wel goed de eisprong gevoeld en er zijn dan weer 21 dagen van mijn vorige cyclus af die 60 dagen duurde toen.

Groetjes Patries.

Hoi Patries!

Wat spannend allemaal he? Hopen maar dat het een innestelingsbloeding was...dat zou natuurlijk het mooiste zijn. Als het bloed het begin van de menstruatie was, weet je in ieder geval dat je cyclussen beter worden en dat je dus je ei 14 dagen geleden hebt gehad! Duim voor je!

Groetjes,
Jana

Hoi Meiden
Patricia: ik duim heel hard mee met Jana voor jou! Spannend! Moest vandaag wel aan je denken.
Jana en Ristridina: wanneer denken jullie dat bij jullie de NOD is?
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik rond 27 februari mijn NOD heb, maar na een cyclus van ruim 75 dagen is dat natuurlijk afwachten.
Groetjes, Irene

Dag Irene!

Even een vraagje: Hoe kom jij op 27 februari?? Ik heb geen idee meer hoe ik mijn NOD moet gaan rekenen. Ik heb nu  een natuurlijke cyclus gehad van 26, 27 en van 70... Wat moet je daar nou weer mee...

Groetjes,
Jana

Hallo allemaal!

Wat lief van jullie , dat jullie vandaag aan mij gedacht hebben.
Heel gek, 1 streepje bloed en vandaag toen ik ging werken dacht ik, laat ik maar wel een tampon in doen voor de zekerheid.Ik had de tampon   eruit gehaald en ik ben nog niet echt ongesteld, klein beetje bruin/rood aan de tampon.Voel nog geen buikpijn, zoals ik die voel als ik mijn menstruatie heb. Dan heb ik redelijk wat krampen.
Ik wou eigenlijk morgenvroeg testen, maar ik wil eerst even een paar dagen wachten,omdat het zo kan zijn dat mijn   menstruatie alsnog komt.
En volgens mij kan je pas echt van menstruatie spreken, als je echt een bloeding hebt  en niet als je bruine afscheiding hebt.

Hoe is het verder met jullie?

liefs van Patries.

Hoi,
Was ik weer even, gek zeg!nog geen menstruatie.
Wachten duurt dan wel lang, vooral omdat ik nu niet meteen wil testen, want wie weet komt over een paar dagen mijn menstruatie wel.
En was dit een kleine bloeding vooraf.
Het is wel super fijn dat dit forum bestaat, zo kan je natuurlijk lekker van je af praten!

Liefs Patries.

Terug
Bovenaan